Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nykode Therapeutics (Vaccibody) småprat (NYKD)

Ny podcast ut med Vaccibody som tema:
https://soundcloud.com/user-972208711/episode-94

Ikke så mye nytt og spennende, men de bekrefter at de vil presentere en poster med de første immunresponsdata for neoantigenstudien på SITC konferansen i november.

Vaccibody med abstract på SITC

https://sitc.sitcancer.org/2019/abstracts/titles/

De hadde opprinnelig varslet at oppdatering av immunresponsdata skulle komme nå i månedsskifte sept/okt, men etter det jeg forstår har de nå utsatt dette til SITC hvor de offentliggjør immunresponsdata i abstractet som har tittel: Preliminary safety, efficacy and immunogenicity results from a phase 1/2a study (DIRECT-01) of cancer neoantigen DNA vaccine VB10.NEO in patients with locally advanced or metastatic solid tumors

SITC kan være et perfekt sted å offentliggjøre dette om de har like gode data som jeg håper på.

Blir spennende ja! Poster-presentasjon er akseptert nå.

Oslo, Norway, October 07, 2019 – Vaccibody AS today announced that preliminary safety, efficacy and
immunogenicity data will be presented at the upcoming Society for Immunotherapy of Cancer (SITC)
Annual Meeting 2019 which will be held from November 6-10, 2019 in National Harbor, Maryland.
“We are excited that our abstract presenting Vaccibody’s preliminary VB10.NEO clinical read-outs has
been accepted for poster presentation at this year’s SITC Meeting,” said Michael Engsig, CEO of
Vaccibody. The poster will be the first presentation to report clinical data from our VB10.NEO cancer
neoantigen study and is an important milestone for the company.
Details of the poster presentation:
Title: Preliminary safety, efficacy and immunogenicity results from a phase 1/2a study (DIRECT-01) of
cancer neoantigen DNA vaccine VB10.NEO in patients with locally advanced or metastatic solid tumors

Tror ikke de hadde vært “excited” med mindre de har positive data å komme med. Så jeg i mitt optimistiske hode tror at dette kan være ny positiv trigger. Så det er bare å smøre seg med tålmodighet en måned til, så vet vi litt mer om hva de klarer å få til i klinikken og ikke bare i mus og reagensrør.

Stemmer. Blir uten tvil spennende. Den nye CEO er ihvertfall exited av å få lov til å få poster-presentasjon.

Dersom de har noe revolusjonerende nyheter så burde de vel fått lov til noe mer enn poster?
Blir spekulasjon.

Vaccibody har vel aldri skuffet til nå i de årene jeg har fulgt med, eneste jeg hevet øyenbrynene over var måten Bonde gikk på og stor overskrift i danske medier hvor han holder tett om årsak. Synes det var merkelig håntert av han. Han kunne bare sagt at han ønsket mer tid med familien eller lei av pendling så hadde spekulasjonene uteblitt. Når han samtidig skrøt av markedsverdien som hadde steget 44 gangern under hans ledelse, så er det ikke godt å vite hvorfor han plutselig måtte avgårde.

Det er nok lenge siden materialet som ligger til grunn for posteren ble levert inn, så det kan hende om det kommer oppdatert tallmateriale så kan det bli mer enn en poster. Men vi får se om det skjer noen endringer i tiden fremover.
Når det gjelder Bonde er jeg ikke 100 % sikker på dette selv, og det er vel sånn at det aldri er et optimalt tidspunkt å gjøre endringer på og jeg setter også pris på at han ikke bare sier noe som er PR-messig riktig om det ikke er sant. Som vi har skrevet over er det jo Agnete Fredriksen og den vitenskapelige staben som er verdien i selskapet på lang, så sålenge hun er happy og jobber videre tror jeg dette går videre oppover både som selskap og aksje.

Vi for håpe på det ja. Om det gjør det så ser jeg ikke poenget i børsnotering hvor man daglig krysser fingrer for at ikke kursene skal enda lengre ned og sette ny ATL’er.
Så med 44 gangern siden 2015 og dersom det i tillegg fortsetter videre rett oppover så burde de forbli unotert. Emisjon gikk jo også knirkefritt.

Nå Vaccibody kritikere, hva sier dere til dette, noen har skikkelig tro på caset og har klinket til og kjøpt aksjer for over 45 millioner idag til 47 som er 1 kr under Ath…

Løp og kjøp før SITC-konferansen. Kanskje noen har luktet at det kommer revolusjonerende data?

Kritikerne sier vel at det er “krise, noen selger 1 mill aksjer i panikk:rofl:

1 Like

Er kritikerne de som har stilt spørmål i denne tråden eller mener at Vaccibody burde holde seg av børs? Vacci-kursen er helt enorm rå! Var selv fornøyd med å være med fra 13 til 42 og 44. Ser nå at jeg kunne vært med lengre.
De som var med her helt fra start har gjort en helt sinnssyk investering! Virkelig imponerende.

Jeg tenkte ikke på deg @Buffet - jeg tåler forsåvidt kritikk godt selv og synes ofte takhøyden er for lav her på forumet og at folk rapporterer innlegg for no good reason.

1 Like

Enig der! I starten ble jeg selv provosert når noen kom med kritiske spørsmål i aksjer jeg eier, men ser nå at det er det som må til og nå setter jeg heller pris dersom noen tilfører noe jeg selv ikke har tenkt på. Takhøyden er for lav ja.

1 Like

Takhøyde er vel og bra men de jeg refererte til er de som på denne tråden uatanselig kommer med påstander og at Vaccibody er en en boble som ville sprekke om de er børsnotert. Når noen kjøper 1 mill aksjer denne uke og en halv mill sist uke er dette ikke hyping, trading, teknisk analyse eller noe sånt, men at noen med penger har sett et potensiale.

Behøver ikke bety at de har rett for det da :wink:

Er nok ikke TA nei, jeg har aldri sett en graf.

Men vet du at noen har kjøpt 1 million aksjer?
Haudemann eier Vaccibody-aksjer både gjennom Datum Invest og Datum vekst. Så dersom han flytter over 1 million aksjer fra det ene selskapet til det andre så må han skrive kurs og det blir en transaksjon.

Sier ikke at det er det som har skjedd. Men all denne omsetning burde sees igjen på aksjonærlistene. Jeg så noen nye navn som deltok i emi på 42 kroner. Eller er det vel ikke så mye endring.

Han eier også Kahoot gjennom begge disse selskapene.

Det står i hvert fall på hjemmesiden til ABG SC at de har omsatt 996.500 aksjer på 47,- kroner (ref innlegget til @Investor over), så får man eventuelt stå fritt til å tro at det ikke er en reell transaksjon, uten at jeg skjønner hvorfor man kan betvile at det er noe annet enn et ordinært kjøp/salg.

Jeg bare spør. All den omsetning burde sees igjen i aksjonærlistene.
Jeg har selv flyttet aksjer fra privat og over i selskap. Man skriver kurs så det blir en transaksjon. Dersom jeg skulle flyttet f.eks vaccibody over så kunne jeg skrevet 50 kroner og det hadde vært ny ath. Men så hadde jeg også måtte betalt skatt av det.

Flytte aksjer mellom egene selskaper har jeg aldri prøvd. Men regner med deg er helt likt. Man skriver inn “kjøper” og “selger”, antall aksjer og kurs. Så det blir en ordinær transaksjon.

Du kan jo selv gjerne flytte aksjer og gjøre private transaksjoner med og uten bytte av penger. Men ett meglerhus som er noenlunde seriøst vil ikke “melde” det som en omsetning på børs eller på sine egne hjemmesider for en OTC aksje.

Siste omsetning er visstnok gjort på 50,- og med 100.000 aksjer, så det er en ny ATH :chart_with_upwards_trend::+1:

2 Likes