Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nykode Therapeutics (Vaccibody) småprat (NYKD)

Hva mener du, ASK tilgjengelig? NYKD er på hovedlisten.

1 Like

Umulig å vite når en notering i USA kommer. Juridisk er det av en eller annen typisk amerikansk grunn sånn at de ikke kan si noe om tidspunkt for notering før det offentliggjøres en konkret dato.

Jeg tipper at de enten venter på at det er et helt annet momentum for biotech, eller Nykode selv har fått gode nyheter som gir dem en god dytt oppover. Triggere for dette kan f eks være at avtalene med Genentech og/eller Regenron begynner å gi utbetalinger.

1 Like

Snakk om å følge med i timen :man_facepalming:

Kjøpt en god del gjennom VPS uten å være klar over at de ble flyttet over til hovedlisten i 22 :sweat_smile:

Da starter flyttelasset

1 Like

Noen som har hørt rykter om hvem den nye store aksjonæren de holdt en emisjon til ære for før jul er? Eller selvfølgelig aller helst fakta og en kilde?

Det kommer vel til syne via en kvartals-/årsrapport eller lignende snart, men har ikke sett noe ennå.

1 Like

Har de ikke lister som alle andre?

Ligger vel bak en nomineekonto.

De ligger bak STATE STREET BANK AND TRUST COMP

Jeps. Som tilfeldigvis også er hovedbankforbindelsen til Van Lanschot Kempen. Men man må jo virkelig tro at aksjene kom seg lenger vekk enn fra dem? :thinking:

1 Like

Den største tegneren i emisjonen var et fond i Capital Group.

1 Like

Og det vet du 100% sikkert? Kan du dele hvordan du vet det?

Agnete Fredriksen: “Det er virkelig en av topp 5 amerikanske topp-investorer innen biotek, så når vi sier… de som vet navnet, vet jo at dette her er en veldig validering for oss”

Får ikke det til å passe med et fond i Capital Group?

Ble også overrasket når jeg hørte det men har ingen grunn til å tvile på det da personen jeg hørte det av har sett hele tegningslisten. (Og ikke har noen som helst grunn til å være uærlig rundt det).

2 Likes

Jeg har hørt det samme

2 Likes

Litt underlig om noen har sett hele tegningslisten, men dette er første gang jeg har sett det blitt skrevet i en forum. Og siden dette nå virker negativt så er det jo passende at det kommer fram nå som kursen er ned 3 siste dager. Nå ble det jo spekulert i at Vatne ble tvanssolgt forrige uke, men på siste liste så var det en JP konto som lettet seg så alt tyder nå på at Vatne ikke selger så moment burde snu oppover igjen om det er tilfelle.

Holder en knapp på OrbiMed

Det er hvem @Roc tippet på også oppi her. For det er “en av topp 5 amerikanske topp-investorer innen biotek”. Men når to stykker har hørt at det er generalistene Capital Group som er svaret, så stemmer nok det.

Ja når to stk out of the blue plutselig har hørt at det er Capital Group så må jo det stemme :laughing: :laughing:

Når jeg velger å tro på det som skrives, så er det pga. historikken til brukerne og hvordan det blir skrevet. Hadde det vært f.eks. deg som slang det ut, så ville jeg derimot vært mer skeptisk.

Capital Group Company er nå synlig på listene :+1::star_struck:

Listene hvor?