Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nykode Therapeutics (Vaccibody) småprat (NYKD)

Det blir også svært spennene å se hva resultater de kan oppnå med samarbeidet med Nektar. De fikk jo veldig god resultater på preklinisk tester, men det er jo litt frem i tid. Har tro på veldig gode resultater her.

Defintivt. Lovende å se at Vaccibody er på radaraen til Nektars CEO, som nevnte dem i sin conference call i dag. De har definitivt fått med seg resultatene Vaccibody fikk.

We are pursuing additional indications outside of the BMS joint development plan in partnership with other collaborators. For example, we have several ongoing clinical collaborations of Bempeg in other indications. These collaborations include one with Pfizer in head and neck cancer with avelumab and prostate cancer with Avelumab and Talazoparib or Enzalutamide. One of the – one with Vaccibody in combination with multiple checkpoint inhibitors and with Vaccibody’s personalized neoantigen vaccines in head and neck cancer and another collaboration with Bioxcel Therapeutics in combination with Pfizer’s avelumab with Bioxcel’s DPP inhibitor in pancreatic cancer.

3 Likes

Ny artikkel på tu.no i dag:

https://medwatch.dk/secure/Medicinal___Biotek/article11739751.ece

Interessant og likte spesielt;

I juni ble immunresponsdata frigjort. Disse viser hvordan pasientenes immunforsvar blir påvirket av vaksinen.

– De viser at vi er best i verden foreløpig på å generere sterke immunresponser, sier hun.

Og vi er i glad i verdensrekorder :trophy::trophy::trophy:

1 Like

Dette sitatet er jo ganske bullish:
"Det er meget nærliggende for os at overveje at benytte de regulatoriske muligheder for en acceleret vej gennem udviklingen og frem til markedet. Vi kan ikke sige noget definitivt om det endnu, men det er helt afgjort noget vi kigger på," siger Michael Engsig.

Ny LTH 90,- :grinning:

2 Likes

Jeg kjøpte meg inn her idag. Jeg kjøpte Nano så og si helt på topp i 2016, samme med trvx. Ble lei og solgte begge og gikk inn her. Noen som vet hvor lang tid Vaciboddy har til markedet?

1 Like

Denne gangen vil jeg selge før den stiger like mye som Nano gjorde. Da jeg kjøpte på 122 kroner sa de på et forum at jeg hadde kjøpt billig og at kursen snart ville stå i 2000 kroner.

1 Like

Da har Vaccibody lagt ut sin SITC poster og hvilke data!

Blant hode hals pasientene har de

1 CR
2 PR
1 SD

ORR 75%!

Vannvittig rett og slett.

Sjekk denne pasienten som tydelig ble snudd da han startet på Vaccibodys vaksine. To svulster og begge viser eksakt samme trend.

Link til poster

http://www.vaccibody.com/wp-content/uploads/2019/11/191106_SITC-poster_FINAL.pdf

5 Likes

Takk, Investor.

Jeg forstår hva forkortelsene du referer til står for.
Det jeg lurer på er hvor bra disse dataene er sammenlignet med andre selskaper du følger tett. Tatt i betraktning hvor langt Vaccibody har kommer i sitt program.

Interessant å hørt din subjektive tolkning.

På forhånd takk.

Noen som vet om det er mulig å få ut en kursgraf av Vacci? hadde vært artig å sett.

2015= 3 kroner pr aksje
Starten på 2017= 12,5- 15 kroner (Dette vet jeg, da jeg gjorde transaksjoner her, 250-300 kroner pr aksje før splitt da)
Skjedde vel ikke sinnssykt mye før våren 2018, da dobblet den seg til over 30 kr.
Februar 2019 så var kursen rundt 44 kroner
Og nå 90 (Dersom kommentarene her stemmer)
Imponerende reise fra 3,- til 90,- kroner uten korreksjoner tilbake!

På Hode/hals er dette oppsiktsvekkende resultater. Det er få pasienter, men dette er tross alt pasienter som ikke har respondert på det beste medisinen kan tilby idag, immunterapi (CPI).

Mener dette hadde vært oppsiktsvekkende resultater selv i 1.linje. Iflg guidelines på H/N kreft, er forventet ORR “bare” 20%-40% avhengig av pasientrgruppe.

Vaccibody oppnår altså disse resultatene hos pasienter som har forsøkt alt det som den ovenfornevnte guideline har å tilby. Siste innstans da slik jeg leser guidelines er kliniske studier.

Jeg har ikke full oversikt over alle kliniske studier som pågår. Det jeg vet er at 75% ORR er et vannvittig resultat.

Faktisk har PCIB tilsvarende gode resultater fra sitt studie, som nå er grundig beskrevet av @StockDZ i PCIB fundamentaltråden, men det var jo igjen 1. linje, så ikke helt sammenliknbart med Vaccibodys studie, ettersom CPI er kommet for å bli.

Så Vaccibody bør selvsagt nå sørge for å rekruttere flere pasienteri hode/hals, melanom og NSCLC da det var der de fikk respons.

Exciting times!

1 Like

Radium podcast i morgen

1 Like

Hva er mcap på selskapet pr. i dag?

Ca 5 milliarder

2 Likes

Hva sier de om børsnotering? Finnes det opptak av presentasjonen idag?

Opptak er det ikke, så ikke noe kamera, og børsnotering ble ikke nevnt i løpet av de ca 2 timene det varte.

2 Likes

De sa at de hadde 299 MNOK i cash pr 30.9.19 av de ca 510 MNOK de har hentet inn siden oppstart. Så de er finansiert i lang tid fremover, så det er ingen grunn til at de skulle forhaste seg med en børsnotering.

Jeg mener å huske han brukte ordene “a couple of years” så det må vel tolkes som 2 - 4 år, i hvert fall om man hensyn tar tidslinjen for studiene og den tiden det tar fra avslutning av forsøk til innlevering av søknad og saksbehandling. Dette er uansett utrolig hurtig og en positiv nyhet.

Ellers enig i at Ganzer sitt innlegg var utrolig bullish og hans sammenligning med andre var vel rett og slett oppsiktsvekkende!

2 Likes