Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nykode Therapeutics (Vaccibody) småprat (NYKD)

Håper de lat det være noen kroner igjen, fusjonerer med et annet biotek og på den måten viderefører skattefordelen til noen som få bruk for den

3,22 kroner per aksje kan jo kanskje tyde på at dette blir tidenes mest ryddige avvikling, og aksjonærene får utbetalt kursen slik den står nå?

1 Like

OSLO BØRS – TRADING RESUMPTION

Så dette er en mega kjøps mulighet da??

Man VET jo ikke hva som planlegges, så ingen ting er sikkert.

Nei jeg vil si tvert i mot. Det som hadde vært shitty hadde vært å drive videre og bare brenne penger til ingen nytte.

Men dette er så trist så trist. Hadde virkelig troen på Vaccibody.

Hadde du virkelig det?

Dere som regner på cash, de har vel brukt noen millioner siden Q4 også? :wink:

De har sikkert brukt alt🙈

Men det er vel ingen data her som sier teknologien ikke virker? Regeneron er jo enda inne med avtale.

De partneravtalene og den pengesekken? Selvsagt.

Det gjorde jeg jo om det er meg du sikter til.

De hadde 115 mill 31.12.24 og jeg trakk fra 15 mill for 2025 (de har sagt at ny burnrate skulle ned i 20 mill per år). Så ett anslag på 100 mill USD er vel ikke alt for offensivt?

1 Like

Penger og partner er vel og bra, men det skortet med pdata

Jeg kom til ca. det samme som deg, 100 - 105mUSD, tror ikke vi er så langt fra sannheten, det kommer dog an på fallskjermen til gjengen som takket for seg i dag.

Sorry Boms. Jeg tolket det som at du kun regnet avvikling (dvs fra nå).

Trodde jeg skulle få hamset på 1-tallet nå, men ser ikke sånn ut. Får være fornøyd med å være tungt lastet allerede

Skal de avvikle og betale ut kan det være en bra deal å kjøpe nå. Har de store eierne istedet planer om å fusjonere med et annet selskap blir det mer usikkert. (Vet ikke om det er aktuelt).

De gjenværende i styret bør jo kunne komme med en linje eller to i en børsmelding. Ikke så veldig vanskelig.

1 Like

Marketcap ca 650 millioner på kurs 2

Zelluna eller Oncoinvent?