Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nykode Therapeutics (Vaccibody) småprat (NYKD)

https://www.abstractsonline.com/pp8/#!/21436/presentation/12093

Nykode Therapeutics Announces Upcoming Presentations at AACR 2026 and NextGen Biomed 2026

Hadde jo vært morsomt om Nykode klarte å bruke resultatene fra den merkelig konstruerte studien Genentech/Roche satte opp til å skaffe seg en ny partner :crossed_fingers:

Ichno 2026 abstract er sluppet:

1 Like

Min legmannsforståelse av dette er :

1. OK safety (noen som vet om de bivirkningene som er rapportert er vanlige med pembrolizumab?)
  2. At analysene viser at det er T-celle responser som er HPV16 spesifikke er viktige og understøtter at det er abi-suva som gir virkningen, og ikke en random tilfeldighet.

Synd dette ikke er langt mer enn 13 pasienter, blir spennende å se om de får en sponsor (Merck :crossed_fingers: ) til en ny studie.

2 Likes

Är de detta dom skall presentera imorgon?

Ja, ringte mine venner i Google og de kunne opplyse om følgende: Caroline Even fra Frankrike skal holde en presentasjon kl 15:15 i morgen

Nykode Therapeutics Highlights Robust Immunogenicity and Promising Clinical Activity for Abi-Suva at ICHNO 2026

1 Like

Det er vel de uthevede områdene her som burde kunne trigge Merck??

I tillegg gir vel denne håp om betydelig bedre tall når alle gis 9 mg dosen som er det som ser ut til å bli valgt videre.

Ser lovende ut i mine øyne dette!

4 Likes

Enig at dette er lovende - de viser signaler på sammenheng mellom immunrespons og klinisk effekt… i VB10 har de vel bare kunne vist til immunrespons / aktivering av t-celler… men ikke klinisk effekt. Disse dataene bidrar til å styrke caset videre - Genentech-partnerskap eller ei :slight_smile:

3 Likes

Det viktige for meg er at dataene fortsetter å være konsistente. Nykode har til nå ikke levert data som motbeviser teknologien. Inntil det, får markedet holde på…

2 Likes

Presentasjon:

Det ser veldig lovende ut, bare så utrolig synd at antallet pasienter med relevant dose er så lavt.

Men data fra de andre studiene med VB10-16 understøtter jo disse dataene så det bør være mulig å få en partner til en ny og større studie basert på dette.

1 Like

Kan denne gå mer til uken? Nå som dataene kom på fredag og flere får tenkt over denne i helgen?

Ja, men så er det krig og inflasjon og andre bekymringer.

Edit:
Det ble bekymringer og risk-off som styrer aksjen i dag.

1 Like