Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nykode Therapeutics (Vaccibody) småprat (NYKD)

1 Like

Må nok tydeligvis regne med litt svingninger fremover, men det er jo fint at omsetningen er såpass høy at det ristes litt i både tålmodige og utålmodige aksjonærer…

Alle får gjøre opp sin mening, men etter gårsdagens nyheter er jeg styrket i troen om at NYKD kommer til å få avtale på neo. Gjort det før og vil gjøre det igjen🤞

3 Likes

Nykode Therapeutics Receives New U.S. Patent Strengthening Intellectual Property Protection for its fully individualized VB10.NEO cancer vaccine program

7 Likes

:wink:

1 Like

Passer fint med en ny patent der akkurat nå :slight_smile:

1 Like

Dichesbuen kjører bussen her, bare å få på seg trading buksene

Vet du det - eller bare spekulasjon? Handelsmønsteret var i alle fall at noen skulle ut fra kl 16.00 i alle fall. Den 800-900k posten ble rett og slett dumpet.

Syns mer det minner om en topp 20 aksjonær som hiver ut 3-5.000.000 aksjer. Hvis det er Radforsk som kaster ut siste rest, så er det ekstremt lættis.

Ser i ordreboka at det er en algoritme bot som kjører begge sider av boka. Typisk dichesbuen syns jeg

1 Like

Blir ikke dette litt for stor buss til han å være?:sweat_smile:

1 Like

https://www.dn.no/bors/bioteknologi/moderna/nykode-therapeutics/kraftig-rekyl-for-utbombet-sektor-helt-ekstremt/2-1-2031606

Nevner tre norske selskaper
Det finnes likevel norske selskaper Tigalonov-Bjerke mener er interessante. Blant biotekselskapene han følger, er Nykode favoritten. ABG har kjøpsanbefaling på aksjen, men analytikeren understreker at det er et «high risk, high reward»-case.

Han nevner også Oncoinvent, der han mener risikoen i større grad ligger i finansieringen enn i teknologien.

– Jeg tror teknologien deres fungerer, men det er en lang vei til å få det godkjent, fordi man kommer til å trenge ganske mye penger på veien, sier Tigalonov-Bjerke.

Et tredje selskap han nevner er Thor Medical

6 Likes

Noen som vil dele noe av innholdet her?

VB10.NEO: For hva det er verdt så legger Gemini nå til grunn unrisked verdi på MUSD 1500-2000 og risk på 20-25%, dvs risked verdi (rNPV) på MUSD 300-500 base case.
I tillegg kommer rNPV på Abi-suva og autoimmun/asit…

Nykode Therapeutics – Invitation to Q2 2026 Financial Results Presentation