Bred og seig dag ser jeg…
Dette er ikke dagen for rasjonelle kursbevegelser. De som selger nå på disse nivåer, er de som bare skal ut av markedet uavhengig av status i det enkelte selskap.
Og da er Observe blant aksjene som faller mest. Nr 10 på taperlisten i øyeblikket sammen med morselskapet NAVA. Men sistenevnte var opp 10% igår, og er dermed fremdeles solid opp denne uken.
Tok meg 30 000 aksjer til mellom 2,48-55 idag. Håper å tror det meste er de risket i det generelle markedet nå. Tenker det kan være lurt å sitte i slike selskap da Q3 over retail vil være veldig labert.
Blant dagens største tapere i dag. Men med så lav omsetning, er en slik kursutvikling nesten uten betydning. Når børsen stengte, lå neste betydelige selger over 5.
Den holdt seg greitt de andre dagene da markedet falt. Kjøper ukritisk for hver Kr jeg har på disse nivåene.
Da var vi nede på 120mkr mcap. Det er jo helt hinsides billig. At ikke investorer evt andre aktører vil ta en større bit av denne forstår jeg ikke🤔
Alle er forsiktige idag.
Oi, der ble det helt tomt for selgere gitt🤔 snur det nå?
Tja, vanskelig marked, men børs verdi er jo latterlig, håper Q3 blir forløsende:)
Er ikke stort volum å hente før 2,8, noen som blir med å ta volum ut?
to break teknisk er 2,73, men er fornøyd med over 2,5 idag.
Det var dog kun 50 aksjer som til slutt ble omsatt på 2,52…
Ellers duppet den jo helt ned mot 2.38 etter den tidligere hyggelige men dessverre kortvarige oppturen i dag.
Vel, man får bare håpe at det er noen som vet at det går rette veien, som kjøpte opp mot 2,75 tidligere i dag. Her skal det ikke rare nyheter til får å få grunnlag for i det minste en dobling.
Niks, 100% sikker at det kommer ett buy raid før Q3. Kommer det noe som helst lekkasje ang partner kombinert investor i usa vil det utvikle ett chart uten motstand. Jeg har troa, selger ikke en shit på mange år her.
Opptil 11% ned idag 100mill mcap ATL. How low can we go? Meget rart di ikke har noe å børsmelde ihht nyheter, salg, samarbeid og lisenser.
Brutale dager som investor om en følger selskapene dag for dag, time for time.
At kursen skulle halverer grunnet en utsett lansering og ny produksjons partner hadde jeg ikke trodd, jeg ser derfor fortsatt dette som et kortsiktig nivå, før vi får såpass med gode nyheter at vi er tilbake på 4-5kr.
Men enda vil det være 40-50% igjen bare tilbake til emi-kurs på 7. Noen snakket for bare måneder siden om kurser opp til 120 kroner og en stund var det stor entusiasme. Nå er det blitt ganske stille.
Jeg har ikke helt forstått hvorfor CEO ble skiftet så brått.
Men setter min lit til at Ingerø Reiten ikke vil la OBSERV bli en “ripe i lakken”, og håper på bedre tider.
Ening, jeg har troen her. hadde jeg ikke vært totalt fastlåst i annet selskap hadde jeg hamstret på disse nivåene
Det ville vel vært nesten som et lotteri der loddene var blitt svært rimelige?
Nei, tror det får holde med det jeg allerede har til snitt litt i underkant av emi-kurs. Om de virkelig får til noe vil også den kursen være lukrativ.
Det skal i alle fall ikke rare positive signalet til for å løfte kursen kraftig fra dagens nivå!