Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Observ Medical

Aaleby - Takk for tydelighet - HJERNEDØD-

Sier bare - den som ler sist…

La oss prates ved slutten av året min kloke mann

HERLIG med fortsatt gode nyheter “!!!”

1 Like

Bruk av gap etter close til å hausse opp potensialet til en aksje blir ikke akkurat mindre hjernedødt ved tidens løp.

1 Like

Hva er herlig med dagens melding? Hadde du fryktet at ingen ville kjøpe Unometer?
Selskapet opplyser ingenting om størrelsen på salget.
Det skal betydelige volumer til for at en emisjon kan avblåses.
Jeg antar at Observ i den situasjonen de er i ikke vil spare på meldinger som virkelig viser at “penger renner inn”.

1 Like

Observe Medical ASA announces Letter of Intent with Sulacare for Female Catheterization Product Launch

1 Like

Quadruple - skal ikje kommentere noe på dagens PM. Jeg antar at du er på utsida og har ikke en eneste aksje … Til dere andre… Jaja sola skinner litt iblant

Jo, jeg har aksjer. Men bare restene etter 1,5 mill. jeg hadde (kjøpt fra kr 7 emi og nedover)
At selskapet melder intensjonsavtaler betyr lite. Det er vel nå over 3 år(?) siden Observe kjøpte Biim fra bl.a. Nystad. Så ble det meldt intensjonsavtale med Fresenius.
Hva skjer med Biim? Skjer det utvikling av produktet, eller er det allerede “perfekt”?
Der er mange ultralydprodukter i markedet og konkurransen er hard.
Hvorfor er det ikke kommet i stand en større utrulling, slik Nystad lovet aksjonærene?
Og hvem var blant de mest gjerrige i siste emisjon? Jo, den samme Nystad.
Kanskje du kunne skrive litt mer om hvordan du ser på blant annet dette?
At “Jaja sola skinner litt iblant” vet de fleste.

Hei igjen- Takk for god og oppklarende info. Det er ikke kjekt å ha gått inn i et selskap for så å oppleve at kursen faller og faller og tida går - mens andre selskap stiger og stiger. Ja jeg er og i den situasjonen. Så jeg forstår deg godt- og jeg er helt enig i at ledelsen og de prosessene for å holde hjulene igang ikke alltid er like gode. Men man kan håpe at det likevel er et potensiale i aksjen - og at salget- om en veldig seint og sakte- begynner å gi inntekter og noe på bunnlinjen. Så rammeavtaler og flere kontrakter er iallefall et utgangspunkt. Kanksje vi må tenker 2-3 år fremover. Og hvem vet . kanskje vi kan komme tilbake til kurser der vi iallefall går i break even. - Og ja det kommer nok en emmisjon til fremover- Forhåpentligvis lykkes selskapet til slutt

Beklager at jeg prøver å se positivt på det aller meste… men noen ganger hjelper det

…Og noen ganger hjelper det bedre å finne et alternativ som kanskje har større sjanser for å lykkes.

Du har helt rett Rockpus. Men man vegrer seg for en skillsmisse … men det er og rett noen ganger. De beste klarer å hoppe av lasset tidlig- andre blir med til bunns. Men når man har vært på bunn er det enten bare en vei- og det er opp eller flatt. Jeg tror det skal opp- iallefall på sikt

1 Like

Observe Medical ASA: Placement of NOK 22 million Private Placement and contemplated Subsequent Offering

Observe Medical ASA: Potential equity investment from the group’s largest partner within manufacturing and supply of urine measurement products

Observe Medical ASA: Disclosure of share lending by persons closely associated with primary insiders and mandatory notification of trade

Observe Medical ASA: Key information relating to subsequent offering _ repair issue

Observe Medical ASA: Ex. Subsequent Offering today

Observe Medical ASA - Participation in the Private Placement by Primary Insiders and their Close Associates

Observe Medical ASA: Notice of extraordinary general meeting on 17 July 2024 in connection with the private placement and a contemplated subsequent offering

Noen som følger med her? Etter det jeg ser og forstår - så er det spennende tider foran oss. Skal iallefall få med meg alt jeg kan i emisjonen som er for oss vanlige aksjonærer i September…

( Sier ikke mer enn dette … så ikje spør hva jeg mener her )

Observe Medical ASA: New share capital registered