Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oncoinvent (ONCIN)

Kraftig overtegning, rart kursen faller i dag?

Egentlig ikke,

Har ligget noe gratis penger der, og når tildelinger ble offentliggjort så er det vel noen som har vært litt opportunistiske da.

1 Like

Jeg hadde ikke aksjer den dagen man måtte ha det for å få i emisjon. Tegnet meg for 10k. Fikk ikke det, men fikk faktisk litt uten å ha rett på det.
Da blir d for meg å kjøpe i markedet i tiden fremover. Vil nok være noe som kommer ut på mandag da emi aksjene skal være mulig å handle. Alltid noen som vil ta en kjapp 20%

2 Likes

Blir fort sånn når man(du) tegner 10mill aksjer av 5,5mill mulige, Merlin.

:wink:

1 Like
  • Oncoinvent har fullført den etterfølgende emisjonen (subsequent offering)
  • Det ble tilbudt 5,5 millioner nye aksjer til kurs 2 NOK per aksje
  • Emisjonen ble overtegnet med totalt 11.075.035 aksjer tegnet
  • Tildeling av aksjer vil bli tilgjengelig via VPS 7. februar 2025
  • Betalingsfrist er satt til 11. februar 2025
  • Forventet levering av de nye aksjene er rundt 18. februar 2025.

Du må nok vente til tirsdag 18. Forøvrig virker dette som en lotteripreget emisjon. Fikk 100% av de jeg søkte, og økte stacken med 80%. Så ikke den komme, og måtte selge halvparten i dag for å betale mandag. Men klønete av meg å ikke tro/håpe det beste, og holde 80K. klar til sikkert siste bunnfisketrålet for Oncoinvent . Uansett alt i alt meget fornøyd med dagensendelikt

Du hadde vel ca 45 millioner kr i Nano, så da får vi håpe du tar igjen tapet derfra :stuck_out_tongue_winking_eye::grin:

Vet du om pengene trekkes automatisk i morgen (på den kontoen man oppga under bestilling), eller må man overføre noe manuelt?

Trekkes automatisk.

Var det 18 feb emisjonsaksjene ble tilgjengelig i markedet? Altså at de som fikk i emisjon har anledning til å selge disse?
Jeg er trukket på konto men ser ikke aksjene på aks ennå.
Mener jeg har sett datoen 18 feb et sted men finner d ikke igjen

Ja, det står Delivery of the Offer Shares - Expected on or about 18 February 2025.

Det var fra invitasjonen som kom i posten.

DNB Markets | Oncoinvent 27 January 2025

ONCOINVENT Radiating opportunity Oncoinvent is a development-stage biotech focused on peritoneal metastasis. Radspherin, its lead drug asset, is in a phase II trial in patients with peritoneal carcinomatosis (PC) originating from ovarian cancer. We expect Radspherin to achieve market approval in this cancer indication first, where it has also received an FDA fast-track designation. We initiate coverage with a BUY and NOK3.5 target price. Alpha-emitting radioactive microparticle suspension. Oncoinvent’s proprietary technologies focus on localised alpha radiation to target metastatic cancers with precision, minimising systemic toxicity and side effects. The primary clinical focus for Radspherin is treating PC, a condition where cancer spreads to the peritoneal cavity, often originating from gastrointestinal or ovarian cancers. Ovarian cancer phase II trial. In RAD-18-003, the company’s most advanced clinical trial, Radspherin is being evaluated in first-line patients with primary advanced homologous recombination deficiency (HRD) negative ovarian cancer with peritoneal metastases eligible for complete resection (R0) after neoadjuvant chemotherapy. The primary endpoint is a comparison with the 24-month progression-free survival (PFS) in patients not receiving Radspherin. In June 2024, Oncoinvent announced Radspherin received FDA fast-track designation for treatment for PC from ovarian cancer, and on 10 October, that the first patient had been dosed. Only Radspherin included in valuation, being the sole drug in clinical development, and only the ovarian cancer patient population under investigation in the RAD-18-003 trial. We also assume a likelihood of approval (LOA) of 15% for Radspherin. Given the drug’s development pipeline (presently in recruitment of phase II RAD-18-003 clinical trial), we expect the earliest market entry to be 2032. We estimate a peak market share, reached in 2035, at 35% of the addressable patient group. Receptor-independent technology suggests significant upside potential, as Radspherin could be effective in peritoneal metastases originated from several cancer indications other than those Oncoinvent is pursuing in the phase II trial (ovarian cancer). Its patent on Radspherin expires in 2036, and we assume further market exclusivity until 2041. It has filed for other patents, which could further extend the market exclusivity. Initiating coverage with a BUY and NOK3.5 target price. Valuing early-stage companies is always a challenge; while we believe the data to date is supportive, and future trials well designed, there is an inherent high risk in drug development.

2 Likes

Er vel ikke sjokkerende om denne skal ned på 2kr eller rett rundt der etter emisjonen. Fornuftig bunn i hvert fall. Greit sted å kjøpe i så fall.

Fins jo ikke volum, så er ikke mye som skal til for store utslag

Samme vi har hørt i alle norske biotechs i årevis, som om vi har hastverk med å kjøpe oss inn.

Det er vel ikke den helt store emisjonen dette?

Kan noen fortelle meg hvor mye cash de sitter på etter denne emisjonen.

Jeg vurderer å posisjonere meg, men tenker jeg avventer til emi aksjene kommer.

Jeg tapte mange millioner i Nordic Nanovector så er litt skeptisk til Farma etter det:/

nye aksjene kommer vel til uken, sikkert noen som lemper for raske 5-10% gevinst.

Den er stor mtp utvanning, men ikke nødvendigvis kapitalmessig nei.

Ble vel hentet ±120mill

1 Like

https://www.fiercebiotech.com/biotech/eli-lilly-inks-duo-deals-teaming-advancell-olix-push-deeper-radiopharma-mash

1 Like

Poenget fløy rett over hodet på deg gitt

For en hyggelig måte og fortelle noen at de har misforstått.