For de som måtte være interessert 
For en innrullering
Drøyt at de kaller dette “on track”
Her kan man helt enkelt flytte guidingen til q2/q3 2029.
Gitt at 24 mnd avlesning fortsatt er målet da.
Har ikke fått hørt på live sending i dag. Skulle jo være en spørsmålsrunde. Ingen som stilte spørsmålet om innrullering eller ble spørsmålet utelatt i utsilingen?
Du får gå på webcast å se, tenker jeg.
Vanskelig å formene noe om tidshorisont all den tid rekrutteringen i juli/august var påvirket av ferie og at det kommer flere sites, samt forenklinger i inntaksprotokoll som kan gjøre noe med inntakshastigheten i q4.
Vet vel ikke noe bastant ene eller andre veien før etter q1.
Skulle gjerne sett bedre rekruttering til nå, though…
Kanskje litt rart valg av indikasjon all den tid den andre indikasjonen rekrutterte atskillig raskere i fase 1, men er vel muligens lettere vei regulatorisk i valgte indikasjon.
Som PoC er vel OC bedre egnet da spredning til bukhulen er vanligste tilbakefall for denne pasientgruppen.
I CRC har jo pasientene som regel spredning til hele kroppen, så det blir vanskeligere å måle effekten av Radspherin.
Men det er vel omtrent like mange pasienter i begge målgrupper, så sånn sett skulle det jo gå like raskt å rekruttere, pa papiret i hvertfal.
Noen av dere som er kritiske til utviklingen i selskapet og som har aksjer og planlegger være med på emisjon eller, hvis dere har vil dere avvente ytterligere kursnedgang ved neste emisjon.
Prisen settes som veid gjennomsnitt av de tre dagene 9,10 og 11 nov.
quoted for the Shares on Oslo Stock Exchange the last three trading days leading up to and including https://content.dnb.no/docs/8953796/bergenbio-asa-prospectus-28-10-25-21752952-1.pdf
Last day of trading in the Shares including Subscription Rights … 11 November 2025
First day of trading in the Shares excluding Subscription Rights… 12 November 2025
Record Date … 13 November 2025
Subscription Period commences … 17 November 2025
Trading in Subscription Rights commences on the Oslo Stock
Exchange …
17 November 2025 at 09:00 hours (CET)
Trading in Subscription Rights ends on the Oslo Stock Exchange 25 November 2025 at 16:30 hours (CET)
Subscription Period ends … 1 December 2025 at 16:30 hours (CET)
Allocation of the Offer Shares … Expected on or about 2 December 2025
Distribution of allocation letters … Expected on or about 2 December 2025
Payment Date… Expected on or about 4 December 2025
Registration of the share capital increase pertaining to the Rights
Issue …
Expected on or about 8 December 2025
Delivery of the Offer Shares … Expected on or about 9 December 2025
Listing and commencement of trading in the Offer Shares on the
Oslo Stock Exchange …
Jeg har vært i tvil lenge.
Men mye her står jo på makro. Går renten ned fremover og markedet generelt fatter interesse for biotek igjen, så er det jo ingenting i veien for at mcap til Oncoinvent kan nå ± 1,5 mrd, som tilsvarer ca en kurs på 6 kr etter emisjonen.
Men rett opp og ned så tenker vel markedet pdd at Oncoinvent må få plass en finansieringsløsning som er bærekraftig (les partner eller få mcap opp på et fornuftig nivå). I tillegg tror jeg markedet vil se at rekrutteringen er under kontroll og at selskapet kan levere på guidingen på plass.
Så under gitte forutsetninger så er alt på plass for at caset kan gå flere 1000% på få år. Men som sagt må flere ting på plass før det skjer.
Hvis man skuler til Nykd, Lytix og PHO, så er jo det tegn til bedring for biotek. Så får vi se om denne utviklingen står seg, eller om det bare er kortsiktige blaff og hype, eller faktisk et en generell bedring for biotek.
Så kort fortalt, får de på plass en troverdig rekruttering, avlesningen neste år peker i riktig retning og makro bedrer seg i favør biotek, så ligger veien åpen for en kraftig kursoppgang.
Så dette KAN være bunnen. Fasiten kommer julen 2026 
På Radium-podcasten sier Soug rett ut at 2026 blir et venter, men holder vel pga døren på gløtt for at alt kan skje mtp. business development…
Takk for svar.
Jeg var som du sikkert har fått med deg med i Nano og tapte et 7 siffret beløp der.
Jeg var på Radiumhospitalet på et møte tilbake i 2018 tror jeg det var hvor Bruland og Larsen presenterte Oncoinvent.
Jeg fikk et godt inntrykk og planen min var å gjøre en god slant med på Nano som på den tiden hadde perspektiv på å komme i markedet i 2019/20 og så gå all inn i Onco.
Vi vet jo alle hvordan d gikk 🫣.
Nå har jeg brukt en del av skattepenger fra Nano på Onco og har litt sånn, går d så går d holdning.
I og med Nano trakk så jævelig ut så rakk jeg ikke være med i Onco fra begynnelsen.
Takk og lov for det.
Jeg ble heller ikke fristet på kr 10 siden mange her inne var skeptiske.
Men jeg ble med på kr 2. Fikk ikke mye men har kjøpt meg opp nedover fra kr 3 til nå.
Derfor vil jeg lodde stemningen litt og har nok kommet til at jeg må kjøpe så mye jeg kan i emisjon som kommer nå. Noe annet vil være dumt, kanskje 🫣.
Hadde ståltro på Nano og d ble en enorm skuffelse når de feila.
Jeg har tro på Onco, men har en mye mere nonsjelant holdning til investeringen.
Det er jo ikke særlig bra, men er litt digg også fordi jeg har lært meg å tenke at jeg ikke kommer til å bli så skuffet skulle det bli flere emisjoner og jeg kanskje blir vannet ut.
Velger derfor å gå inn nå med hud og hår så får d bare gå som det går.
Det var litt historie.
Har tro på Onco