Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oncoinvent (ONCIN)

Jeg overtegnet 66% i rep-emien. Siden kursen har ligget stabilt et godt stykke over tegningskursen på 2 kr i hele rep-emi perioden, blir det spennende å se om det blir noe «til overs» utover tegningsrettene.

Lovende uttalelser fra industrien. Backer opp uttalelsen til Øystein Soug før jul

Fortune and Insight base some of their growth projections on the surge in clinical trials underway for investigational radiopharma drugs, an increase that is likely to fuel more M&A activity, according to Matt Furlow, Ph.D., an associate principal at management consulting and technology firm ZS.

“We’ll start to see acquisition or licensing activity driven by clinical data inflection points,” Furlow said in an interview. “If we see a big data release, even early phase clinical trials from one of these companies that is still independent, that’ll certainly drive interest in larger companies that have yet to enter this space.”

1 Like

Vil d kunne sees på vps om man har fått noe i morgen?

Det står følgende på VPS:

Regner med «Offentlig tildeling» sier når tildelingsprosessen er ferdig. Mulig det tar litt tid før man ser resultatet i VPS, men forhåpentligvis ila 07.02

1 Like

Oncoinvent ASA: Final results of the subsequent offering and allocation of offer shares

1 Like

Godt overtegna ihvertfall! :+1:

2 Likes

Ser tildelingen for rep-emien er inne i VPS nå (Hendelser → Tildelinger).

Juhuu, jeg fikk de 66% ekstra jeg overtegnet. Kan tyde på at det var mange uten tegningsretter som også søkte.

2 Likes

Tror selskapet har prioritert eksisterende aksjonærer som gjerne ikke var klar over at emisjonen ble utvidet i første omgang(som da gjorde at de i utgangspunktet ikke fikk retter i rep.emi), jeg tegnet uten retter og fikk det jeg ønsket.

Hadde vært interessant å se hvem som ville ha de 5mill ekstra aksjene :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 Likes

Jeg tegnet også ekstra, og fikk alle! :+1:

Jeg satt opp et konto.nr når jeg tegnet, blir pengene automatisk trukket fra den kontoen, eller må jeg føre manuelt over?

Da blir vel neste event dataslipp i q2 og q3.

Kommer data inn på linje med det vi har sett så langt så har jo Soug uttalt at de håper på å lande en partneravtale i løpet av 2025. Skulle de klare å få en avtale som tar vekk behovet for flere emisjoner, så er blue sky estimatet mitt på 200-400 kr aksjen fortsatt oppnåelig, gitt gode data.

I det finansieringsrisikoen forsvinner, så kan aksjen stige raskt mot 10-20 kr

3 Likes

Hadde selv bare en liten post fra før, tegnet 5 x antall retter og fikk alt.

Tipper det har vært ett fåtall uten retter som har tegnet mye, og at de har strøket disse. Eventuelt så har en av hovedeierne tegnet mye for å sikre at det ble fulltegnet, også har de blitt strøket når det var nok interesse ellers.

1 Like

Kraftig overtegning, rart kursen faller i dag?

Egentlig ikke,

Har ligget noe gratis penger der, og når tildelinger ble offentliggjort så er det vel noen som har vært litt opportunistiske da.

1 Like

Jeg hadde ikke aksjer den dagen man måtte ha det for å få i emisjon. Tegnet meg for 10k. Fikk ikke det, men fikk faktisk litt uten å ha rett på det.
Da blir d for meg å kjøpe i markedet i tiden fremover. Vil nok være noe som kommer ut på mandag da emi aksjene skal være mulig å handle. Alltid noen som vil ta en kjapp 20%

2 Likes

Blir fort sånn når man(du) tegner 10mill aksjer av 5,5mill mulige, Merlin.

:wink:

1 Like
  • Oncoinvent har fullført den etterfølgende emisjonen (subsequent offering)
  • Det ble tilbudt 5,5 millioner nye aksjer til kurs 2 NOK per aksje
  • Emisjonen ble overtegnet med totalt 11.075.035 aksjer tegnet
  • Tildeling av aksjer vil bli tilgjengelig via VPS 7. februar 2025
  • Betalingsfrist er satt til 11. februar 2025
  • Forventet levering av de nye aksjene er rundt 18. februar 2025.

Du må nok vente til tirsdag 18. Forøvrig virker dette som en lotteripreget emisjon. Fikk 100% av de jeg søkte, og økte stacken med 80%. Så ikke den komme, og måtte selge halvparten i dag for å betale mandag. Men klønete av meg å ikke tro/håpe det beste, og holde 80K. klar til sikkert siste bunnfisketrålet for Oncoinvent . Uansett alt i alt meget fornøyd med dagensendelikt

Du hadde vel ca 45 millioner kr i Nano, så da får vi håpe du tar igjen tapet derfra :stuck_out_tongue_winking_eye::grin:

Vet du om pengene trekkes automatisk i morgen (på den kontoen man oppga under bestilling), eller må man overføre noe manuelt?

Trekkes automatisk.

Var det 18 feb emisjonsaksjene ble tilgjengelig i markedet? Altså at de som fikk i emisjon har anledning til å selge disse?
Jeg er trukket på konto men ser ikke aksjene på aks ennå.
Mener jeg har sett datoen 18 feb et sted men finner d ikke igjen