Noen kjenner lusa på gangen.
Fint om du nevner hva som er ai generert i innlegget ditt, noe det første avsnittet ser ut som.
Å kapitalisere opp på utsettelser har historisk sett fungert VELDIG dårlig. Selv algeta holdt på å gå dukken, da kom t.o.m Photocure (m/Vidar Hansson i spisse ) inn på eiersiden.
Det viser at ledelsen har for ambisiøs guiding når penger skal hentes, som ikke gjør det særlig troverdig. Da må det leveres, og som meldt er de ferdig rekruttert I safety kohort. Dette tok en del lenger tid enn man håpet på, så nå må rekruttering ha tatt seg betraktelig opp til Q1 for å unngå en nok en potensielt ødeleggende emisjon for eksisterende aksjonærer. Og dette ETTER safety kohorten har blitt meldt godkjent uten tvil rundt safety(som man kan anta er given, men man vet jo aldri)
Å være blind for track-record for bioteks på Oslo børs, som i realiteten er pulsmåleren på kompetansen til storkapitalen - samt benchmark på kvaliteten og kompetansen til ledelsesteamene - fører til potensielt dårlig risikostyring(selv om man burde anse det hele som tapt gitt suksessraten ellers i markedet). Hadde man ikke aksjer tidligere burde man i så måte kjøpe seg en posisjon som man kan forsvare noen emisjoner fremover, for de kommer. Jeg legger meg ikke til å sove om kvelden med overbevisningen om at det blir på høyere kurser, for om dere ikke oppdaget det så er det sneket inn utsettelser både her og der - og de er ikke kommunisert i klartekst.
Guiding-sliden fra november flyttet seg med et halvt år til sliden vi fikk presentert nå ved kvartalspresentasjon, og det var kun et menneske som var årvåken nok til å stille spørsmålet på webcasten.
Som med Betalutin - hvor management feilet medikamentet, må man alltid ha i bakhodet at en eller annen sjef kan kuke det til. F.eks Merlin er ikke den rette til å kommentere om innlegg er balanserte eller ei, det vet man jo. Derfor må man stille kritiske spørsmål, selv om svarene gjerne ikke gagner en selv.
Det sagt; gitt den fantastisk pragmatiske tilnærmingen til behandling av PC som RHL/Bruland har fått til med Radspherin blir det som å sykle på trehjulssykkel i en skolegård ift. de andre aktørene(som feilet miserabelt) som råner veltepetter på parkeringsplasser.
Kan fort gå godt, men faktum er at det ikke er nok cash in the bank I DAG til å fullføre fase 2b studiet. Det sagt så er det lenge til høsten, og man får bare håpe at Soug ser skriften på veggen ift. Hva han må gjøre for å sikre et stabilt utvikiingsløp og forhåpentligvis få dette kompensert via utvidet pipe når Radspherin får midlertidig godkjennelse i første indikasjon.
Og ja, jeg eier aksjer og har deltatt i de siste to emisjonene. Dette kommer jeg til å fortsette med så lenge Soug viser fremgang.