Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oncoinvent - Tredje selskap ut fra Roy Larsen og Øyvind Bruland

Spør du meg, så blir det mye gøyere om man ikke noterer seg. Orker ikke bli utsatt for shortmafia på børsen om jeg kan slippe det. Her er det fredelig og rolig, kursen responderer fint på gode nyheter, hva mer kan vi ønske oss?

5 Likes

Det var erfaringene med de irrasjonelle svingningene i Nano-kursen som gjorde at man bestemte seg for å droppe børsen inntil den dag man står behagelig nærme produksjon og salg i et marked. Jeg tenker med gru på hva kursen hadde vært sist vinter eller i fjor høst da Oncoinvent måtte utsette det hele mens strategien ble lagt om.

3 Likes
2 Likes
1 Like

Noen som deltok på dagens Q3 presentasjon og kan dele hovedpunkter som utfyller rapporten? Hadde dessverre ikke mulighet til å delta…

På forhånd takk!

“øke doseringen av Radspherin® til 2 MBq ipasienter som lider av tykktarmkreftmed spredning til bukhinnen.Ved utgangen av kvartalet var totalt syv pasienter rekruttert til denne studien.

:point_right:t2: :arrow_forward: Må vel bety at ny doseøkning kan være nært forestående…??

“Med utgangspunkt i nåværende rekrutteringsanslag forventer selskapet at begge fase 1 studiene blir ferdigstilt neste år og at pasientdata vil rapporteres mot slutten av 2021.”

:arrow_forward: Her kjører de bra tempo – oppstart (pivotal?) fase 2 i 2022 da forhåpentligvis.

2 Likes

Litt mer kjøtt her:

På slide 7 står det bla. at:

Recruitment continues to go well & second dose level is now complete
• Clinical site in Sweden will start up in Q4
• Dose escalation phase is estimated to be complete in Q1 2021

Altså ser colorectal-studien ut til å gå meget bra. Virker som det er bare et spørsmål om tiden safety board bruker på å behandle data fra andre dosenivå som gjenstår før eskalering til tredje dosenivå. Det er jo særs gode nyheter. Gleder meg til å se de første tallene.

4 Likes

Oncoinvent AS, a clinical stage radiopharmaceutical company developing novel radioisotope-based therapies announced today that the trial Safety Monitoring Committee overseeing the first-in-human Phase 1 clinical study of Radspherin® in colorectal cancer patients suffering from peritoneal carcinomatosis have approved the advancement of the study to the third level dosing cohort.

Jan A. Alfheim, Chief Executive Officer of Oncoinvent, stated, “I am pleased to report that the RAD-18-002 study is progressing as planned. Clearance from the trial’s Safety Monitoring Committee to proceed to next dosing cohort at 4 MBq is an important achievement and we are on track to complete the dose range finding phase of the study in Q1 of 2021. Based on current projections we remain on track to complete and report early patient data from both Phase 1 studies by the end of 2021.”

About the Study
The phase 1 open-label, dose-escalation clinical trial is designed to assess the dose, safety and tolerability of Radspherin®, an α-emitting radionuclide therapy, administered into the intraperitoneal cavity in subjects with peritoneal carcinomatosis from colorectal carcinoma following complete cytoreductive surgery and HIPEC. Key objectives in the study include determining maximum tolerated dose, abdominal biodistribution, and preliminary anti-tumor activity. Please refer to www.clinicaltrials.gov for additional clinical trial details.

5 Likes

Skal si det er fart i den kliniske utprøvingen her! Synes å være helt upåvirket av coronaproblematikken :slight_smile:

4 Likes

Nedenfor er link til studiene på clinicaltrials

2 Likes

CEO Jan Alfheim intervjues av Ingrid Teigland Akay i Hadean Ventures:

Må innrømme at jeg ikke riktig visste om fase 2 blir pivotal eller ikke, men hvis jeg forstår Alfheim rett, så planlegges det for pivotal fase 2 (hør fra 10.06).

4 Likes

Har det vært noen omsetning av aksjer her de siste ukene? Kursen var vel tidlig i oktober på 60 - 62 ifølge Arctic.

Feil.

@Linpao: Vært noen omsetning her i Arctic siden sist…?
Hos Pareto oppgis 60/70 som bid/ask…

Siste omsetning hos Artic onsdag i forrige uke lå på 60.

2 Likes

Ask 65 hos Arctic, så vidt jeg vet

1 Like

Det er jo mulig for selskapet å notere ved NOTC. Det fungerte jo meget godt for Vaccibody, spør du meg.

Andre som har tanker for / mot NOTC?

Ledelsen gjorde det klart helt i starten at de har lært av Nanos erfaringer fra Oslo Børs; stadig irrasjonelle stup og stigninger ganske frakoblet substansen i selskapet. Dette maset tar oppmerksomheten vekk fra utviklingen av produktet. De store eierne synes denne vurderingen var helt grei. Men på et tidspunkt senere, når produktet er mer avklart, ønsker jo alle en notering som gir helt andre kurser.

2 Likes

feil

Men ser jo at det var et smart grep. Per i dag er vel mcap i Nano og Oncoinvent ca lik

2 Likes