Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Paradox Interactive (PDX)

Skjermbilde

:+1:

Vurderte å handle her i påvente av nye spillet som kommer i april. Trua?

Jeg er bullish. Tror det nye spillet passer som hånd i handske for paradox’ over 2 mill monthly active users. Anstrengt prislapp på selskapet, som det pleier å være. Så det finns fallhøyde.

Har vært investert med hjertet her siden ipo, så er nok noe biased. Men magefølelsen er bullish.

1 Like

Samme her. Fyrte opp EU4 her forleden, og spillene holder seg knallgodt.

Men vurderte å kjøpe hele pakka til eu4. 1700,-…

1 Like

Har du sett på dev clash på twitch? Finnes gameplay videoer der hvis du vil se hvordan spillet ser ut. Jeg kommer til å kjøpe det.

Ah nei. Skal sjekkes ut. Blir kjøp for min del også.

Så denne stellarisseries som gikk. Rått opplegg. :blush:

1 Like

Jeg har alle dlc! 500 timer and counting!

1 Like

Fuck Paradox mann, cities skylines ødelegger livet mitt.

2 Likes

Synd de ikke var producer på deadfire pillars of eternity. Fantastisk rpg. Beste siden baldurs gate 2 og planescape synrs jeg. Fredrik wester uttalte i et intervju at utviklerne obsidian hadde krav paradox ikke kunne svelge. Likevel synd synes jeg. Lurer på om de planlegger noe met med tyranni ip’et, det var også ganske kult.

SEB og Danske bank løfter kursmål, men endrer anbefaling til behold fra kjøp. oppdaterte kursmål omkring lave 170-tallet. Aksjen faller tilbake. Party poopers :smile:

Fornuftig aksje å eie, men å kjøpe den tett etter rapport er alltid dumt :wink:

Samme mønstret ser vi i mange spillaksjer, de stiger i dagene før rapport og traderne henter sin gevinst med å selge ved rapport.

Yep, PDX er en av aksjene jeg planlegger å plukke opp i sommer når børsen ligger i koma.

3 Likes

En stor klassiker får oppfølger. Dette blir interessant.

3 Likes

Siden det kun ser ut som jeg og @nofun har skjønt at paradox er nice, så får dere andre lese årsrapporten for 2018 og innse at vi har rett :wink:

https://t.co/s3jVh6yhWg

4 Likes

Dere er ikke helt alene om å like dette selskapet :smiley:

Enig. Synes Paradox er et kjempe-selskap. Ikke minst har jeg hatt stor glede av produktene deres. Det er bare for dyrt for meg å eie, men skulle det komme en mulighet å få plukket det opp billigere i fremtiden, så gjør jeg det.

3 Likes

https://www.gamevizz.com/10100/

1 Like

Bikker straks 400 timer i skylines og eier for mange dlcer

2 Likes