whops, det tror jeg også at jeg gjorde. 5000 ETH er litt brutalt
På vegne av prosjektet må jeg si at vi takker og bukker for interessen, tilliten og tilbakemeldingene vi får! Dette blir en spennende reise - og det er godt å ha nordmenn med på den også!
Og allokeringen passet nesten skummelt godt - 97%!
Vi kommer i løpet av de neste dagene til å oppdatere salgsbetingelsene ihht det som er kommunisert over. Skal prøve å holde et øye med tråden og oppdatere løpende. Evt spørsmål kan også sendes som PM her eller via Discord til samme brukernavn, eller i #questions-kanalen der.
Vi har ikke kommunisert særlig hvilke fordeler deltakerne i pre-sale får i selve spillet, men needless to say - mange her er gamere som selv vil spille, og alle i denne runden vil motta special treatment hele veien - selvfølgelig. Custom badges, først i køer, beta-tilgang osv osv.
Vi sender en e-post til alle registrerte i morgen, med mer informasjon om bankoverføring og oppdaterte betingelser, i samsvar med ovenstående.
Jeg måtte på jobb, er toget gått?
nynner på denne nå jg
Vi får sikkert klemt deg inn, fyll ut skjema
Skal gjøre, må bare gjøre meg kjent her, for jeg skjønner ikke helt dette enda
Har du noe som kalles kom i gang med insider for dummies
?
Det er ganske enkelt, vil du være med? hvis ja, finn link til skjemaet og fyll ut hvor mye NOK du vil putte i prosjektet, de fleste ligger på ca 20.000NOK.
Resten kan vi lære deg ila uken ;D
@hrokling Hadde det vært en idé å kjapt presentert prosjektet her: https://www.meetup.com/en-AU/blockchangers/events/246608627/?
Skape litt awareness blandt lokale blockchain-hoder.
Til og med jeg endte med å være med. Fått opp MyEtherWallet, fikk hjelp av @Jensen:+1: til å sette inn Eth på min Wallet. Så nå er jeg noenlunde trygg!
Synes fortsatt det hele er litt spooky, men skitt au! Satser på
Da er MyEtherWallet klar. Jeg leste at vi skulle oppgi wallet-adressen vår. Hvor skulle den oppgies?
Alle som deltar får Mail fra artplant med videre instruksjoner imorgen så vidt jeg forstod.
Gikk du glipp av Pre Sale?
Legg igjen e-posten din her: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdU_FElCVGX2W6HG2023TrJa7w4IeFLhI2mSe4emvsB830nEA/viewform?usp=sf_link
… så varsler jeg deg ved neste mulighet til å investere i Parsec Frontiers
Vi fortsetter all prat om Parsec Frontiers i denne tråden: