Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Parsec Frontiers Pre Sale 🚀

whops, det tror jeg også at jeg gjorde. 5000 ETH er litt brutalt :slight_smile:

2 Likes

På vegne av prosjektet må jeg si at vi takker og bukker for interessen, tilliten og tilbakemeldingene vi får! Dette blir en spennende reise - og det er godt å ha nordmenn med på den også! :norway:

Og allokeringen passet nesten skummelt godt - 97%!

Vi kommer i løpet av de neste dagene til å oppdatere salgsbetingelsene ihht det som er kommunisert over. Skal prøve å holde et øye med tråden og oppdatere løpende. Evt spørsmål kan også sendes som PM her eller via Discord til samme brukernavn, eller i #questions-kanalen der.

Vi har ikke kommunisert særlig hvilke fordeler deltakerne i pre-sale får i selve spillet, men needless to say - mange her er gamere som selv vil spille, og alle i denne runden vil motta special treatment hele veien - selvfølgelig. Custom badges, først i køer, beta-tilgang osv osv.

11 Likes

Vi sender en e-post til alle registrerte i morgen, med mer informasjon om bankoverføring og oppdaterte betingelser, i samsvar med ovenstående.

4 Likes

Jeg måtte på jobb, er toget gått?

nynner på denne nå jg :joy:

Vi får sikkert klemt deg inn, fyll ut skjema :smile:

Skal gjøre, må bare gjøre meg kjent her, for jeg skjønner ikke helt dette enda

Har du noe som kalles kom i gang med insider for dummies?

1 Like

Det er ganske enkelt, vil du være med? hvis ja, finn link til skjemaet og fyll ut hvor mye NOK du vil putte i prosjektet, de fleste ligger på ca 20.000NOK.

Resten kan vi lære deg ila uken ;D

2 Likes

@hrokling Hadde det vært en idé å kjapt presentert prosjektet her: https://www.meetup.com/en-AU/blockchangers/events/246608627/?

Skape litt awareness blandt lokale blockchain-hoder.

2 Likes

Til og med jeg endte med å være med. Fått opp MyEtherWallet, fikk hjelp av @Jensen​:+1::+1::+1: til å sette inn Eth på min Wallet. Så nå er jeg noenlunde trygg!
Synes fortsatt det hele er litt spooky, men skitt au! Satser på :rocket::blush:

7 Likes

Da er MyEtherWallet klar. Jeg leste at vi skulle oppgi wallet-adressen vår. Hvor skulle den oppgies?

Alle som deltar får Mail fra artplant med videre instruksjoner imorgen så vidt jeg forstod.

4 Likes

Gikk du glipp av Pre Sale?

Legg igjen e-posten din her: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdU_FElCVGX2W6HG2023TrJa7w4IeFLhI2mSe4emvsB830nEA/viewform?usp=sf_link

… så varsler jeg deg ved neste mulighet til å investere i Parsec Frontiers :slight_smile:

Vi fortsetter all prat om Parsec Frontiers i denne tråden:

:slight_smile:

1 Like