Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Bare å realisere noe tapsfallera :joy:

1 Like

Hvis aksjen skal videre opp, så tror jeg vi må se noe slikt framover:

2 Likes

55 ser ut som en fin kurs til å ta 50% på :slight_smile: tusen takk!

1 Like

Hadde det bare vært så enkelt… :confused:

2 Likes

Ut på 60,5 for min del det ble nesten 6% på under 24 timer. Riktignok små volumer men alle monner drar :slight_smile: Klar til å gå inn hvis det dropper igjen, heier på @Christian sin analyse :slight_smile:

1 Like

Ikke hør på Hakon, han tror han skal få Nano for 50 kr :joy: hvis det skjer har de feilet eller splittet aksjen :grin::+1:
Moro å se at Pcib går som bare det!

2 Likes

Btw, bare så det er klart, jeg kjøper/selger bare traderpotten min i PCIB, sist kjøp til porteføljen skjedde på 31 kr. :slight_smile:

2 Likes

Nei jeg har aldri brukt TA for å vurdere hverken inngang eller utgang av aksjer, baseres kun på fundamentale forhold for min del. Og jeg brukte mesteparten av 2017 til å kjøpe meg opp i PCIB, har ingen intensjoner om å selge meg ut på disse nivåene

6 Likes

Tør ikke trade denne mer! bare kjøp hær i gården, alt for stor oppside, statser på at vi closer på 65 i dag :muscle:

3 Likes

Ny artikkel ute i Nature Rev Drug Discovery med relevanse for PCIB: https://twitter.com/larsmkn/status/951829288495534080

4 Likes

Til info så står jeg for det. Å si at folk ikke skal høre på noen bør begrunnes bedre. Jeg har de 2 siste årene realisert over 100 prosent gevinst. Har du det? Nei? I fjor sopa jeg inn 150% i pcib. Nå gjorde jeg et bet med giring og tjente 24k på kort tid.

3 Likes

Stakkars Larsen, fremdeles sårt. :stuck_out_tongue:

Radforsk er i samme posisjon som Roy, de trenger cash til nye prosjekter. Radforsk var også blandt dem som gikk tungt inn i emisjonen.

2 Likes

hahahah

Samme Larsen som var her ja?

Ikke Hugo/Funcom Larsen hvis det er han du tenker på :slight_smile:

2 Likes

Trodde det var han ja, han som bajssa og kranglet til han ble kicket ut.
Jaja nå er jo Larsen et relativt vanlig navn da :sweat_smile:
Tenkte bare siden Savepig linket den.

1 Like

Robotdødaren det her, jeg har veldig sansen altså. :slight_smile:

1 Like

stille i leiren hær i dag …!

jaja jeg har nå endelig sprinta inn en rimelig greie slump aksjer i PCIB :sweat_smile:

noen er litt seinere i oppfattelsen enn andre :crazy_face: hehe jaja bedre med “litt” seint enn aldri !!!

5 Likes

Da er jeg inne igjen. Ble visst på 58,-

4 Likes

Spenstig!

image

6 Likes