Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Tja, det som skjer i PCIB er jo en reprising fra krisenivået mellom at Hode og Nakke ble lagt ned og at Gallegang begynte å vise lovende resultater:

Så jeg tror det er greit å følge med på market cap i PCIB sett opp mot andre selskaper. Men bare sjekk volatiliteten underveis her!

image

1 Like

Tydelig på slutten her i dag at det er en del som frykter å bli stående igjen på mandag morgen, dersom kursen på ny skyter fart nordover. Sikkert ikke dumt å ta plass før børsen stenger for helgen. Tror nok korreksjonen er over for denne gangen.

God helg alle PCIBere.

3 Likes

Blir artig å se om d\kursen ender på over eller under 55 i ettermiddag. Tror nok at det nå begynner å bli en del personer som har valgt å sette seg på gjerdet, som føler på usikkerheten hvorvidt de skal ta posisjon igjen eller vente til over helgen.

Mitt råd er, ikke vent. PCIB har en risk/reward som få andre aksjer på OSE og personlig har jeg aldri skjønt hvorfor man på død og liv finner det så attraktivt å sette seg på utsiden av en gullgruve når man først har funnet den.

1 Like

Jeg hadde hatt 50% så mange aksjer uten trading eller mer kapital.

1 Like

Vel, etter en ettermiddagstur registrer jeg at kursen endte under kr 55,-, men det kan jeg leve med. Neste uke er vi trolig tilbake på 60 tallet innen luchpakken åpnes på tirsdag.

Ha en riktig god helg! Gled dere over at korreksjonen er over!

1 Like

Lurer på om ikke PCIB skal på konferanse i neste uke? Da bruker traderne å leke seg frem til det tidspunktet for så å selge hvis det ikke kommer gode nyheter. Så en tur til 60 er fullt mulig.

3 Likes

Interessen rundt PCIB er stigende, dem som skulle sikre seg har gjort det og nå er det en del av dem som solgte på 60 tallet som skal inn igjen. Men samtidig vil avtagende salgsvilje kombinert med økende kjøpsinteresse resultere i ny opptur.

1 Like

Cholangiocarcinoma Foundation, Annual Conference som PCI Biotech deltar i starter i dag. Konferansen sendes live på webcast på nedenfor adresse og begynner om litt over 2 timer til (19:00 norsk tid).

https://www.micro.site/ccf2018

7 Likes

Ny Radium episode hvor blant annet resultatene til Nucana blir diskutert. Einarsson er at dersom Nucana lykkes med sinne behandlinger så vil dette enten være uten betydning eller positivt på PCI. Det vil være et kompliment og ikke konkurrent i så måte.

2 Likes

Jeg drømte at Pcib fikk oppkjøpsbud, først på 91 kroner så 130 kr/aksjen :smiley:

4 Likes

Jeg håper begge budene ble avslått, for hvis ikke var det et mareritt du hadde

2 Likes

Ja det var lave kurser :frowning:

Tja på 100 kr skal jeg gevinstsikre litt mer, men bare en liten andel.

1 Like

Noen som har noen update på det som ble lagt fram fra PCIB på Cholangiocarcinoma Foundation, Annual Conference .?

Det husker jeg ikke, husker bare at jeg ble sur for at det ikke var i Targovax :sweat_smile:
Vet ikke noe om Pcib og mulige markedsandeler og omsetning der, kan være en fornærmelse med 130 kr, men en pen boost på dagens kurs :moneybag:

1 Like

Usikker på om de faktisk skal presentere noe i det hele tatt. Sålangt ikke sett noe ihvertfall. Det jeg har sett sålangt virker mye som det er presentasjoner rundt teknologiutviklingen blant disse kreft typene. Skal prøve å følge med videre(om det lar seg gjøre) for å se om noe dukker opp.

2 Likes

Begynner jo å bli mulig å tegne inn litt mer streker og dippedutter på chartet nå.

image

3 Likes

Ler litt av meg selv når jeg blir irritert fordi en aksje jeg har stiger 5% fordi jeg er ute med trading-porteføljen. Ironisk, fordi jeg sitter fortsatt inne med investeringsporteføljen som er 4x så stor. :stuck_out_tongue:

1 Like

Du får begynne å følge meg :joy:

1 Like

Jeg gjorde faktisk det i Kitron før jul. Jeg hadde kjøpt på 6,5 eller noe, så gikk kursen til 6,7 og du hadde kjøpt, så jeg kjøpte en bolk til der. Hadde sikkert aldri klart å bestemme meg for å ta risikoen ellers. Du skal ha at det faktisk går an å kopiere tradene dine. :+1:

2 Likes