Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Men kjøpte du pcib på 51.6? :grin:

Wow! Jeg sitter med akkurat samme følelse. Og jeg trader også 1/5 av PCIB aksjene mine. Jeg skal garantert være inne med alt når turen mot 100kr starter for fullt. Men foretrekker å kjøpe de tilbake på 47kr før toget går, eller kanskje enda lavere til og med.

Nei, jeg kjøpte PCIB på 24, solgte halvparten på 27, kjøpte de tilbake på 30. Jeg prøvde meg på endel trading og kjøpte/solgt på 49,55,60,60,51, men det endte i null. Jeg har en tidligere trade med 100% gevinst som er halvparten av innskuddet i kjøpene over, så hvis man tar med de, så er jeg 300% i pluss. Skulle gjerne vært 100% i pluss med litt større investering i stedet. :stuck_out_tongue:

Tradingen min nå er en gamble på at vi er uti mars før det kommer nyheter, så markedet går lei i mellomtiden og vi går til 42 før vi går til 100 på meldingen. Hvis vi går rett til 100, så er jeg fornøyd med det og. :smiley:

Sorry m8, men jeg synes ikke så synd på deg :sweat_smile:
Tar gjerne 5% anyday. Og da mener jeg HVER dag! :joy::joy:

1 Like

Synes ikke synd på meg selv jeg heller, jeg ler av at min første reaksjon var “faen gikk aksjen opp igjen?”. :smiley:

2 Likes

Skøyer bare her, litt galgenhumor fra Finnmark etter (enda) en trasig Nanouke :sweat_smile:
Synes det er moro når aksjene folk her har går opp masse, unner dere det :+1::heavy_dollar_sign::dollar::moneybag:

3 Likes

Da tror jeg vi er ganske likt. Var med forrige runde fra 23-36. Gikk glipp av første runde nå men har karra til meg 34k i Januar og har 5k aksjer inne med snitt 51.6. Har tørt krutt i tilfelle tørke. Vil dog ikke sitte utenfor da vi kan få et rally som får forretten nå til å blekne

2 Likes

@Alex tipset meg om aksjen på 23 kr og mente den hadde potensiale på 100kr. Jeg tror han underdrev. Håper virkelig de lykkes. :smiley:

2 Likes

Jeg regnet litt på det her om dagen og må si at jeg lekte med 300+ :money_mouth_face:

1 Like

Jeg har lekt meg med 20+ :stuck_out_tongue:

Bare 20?

Nettopp, vi er i to forskjellige ligaer. Aksjene jeg sitter på nå er vel verdt ca 40k nå og er 10-15% av totalen min. Har mesteparten av pengene i Kitron og Funcom. Har ca 40k i NattoPharma også, og håper de faktisk leverer et godt Q4 nå i februar. Da kan det lett bli 50% der.

1 Like

Jeg har faktisk gamblet på det samme, men sitter med mesteparten (ca 85%)i tilfelle jeg tar feil og den går til himmels i mellomtiden.

1 Like

Jeg sitter på alt utenom tradingpotten min. Kjører en liten pott, ca 20% av mine totale investeringer som jeg trader. Den siste resten av disse ble flyttet fra PCIB til Funcom relativt nylig, men har frigjort noe i Kitron. Så spørs det bare hvilken av disse tre aksjene som går mest ned, der går penga. :slight_smile:

1 Like

Åja, jeg mente kurser på de nivåene! :innocent:

1 Like

Hvis de kjører emisjon på dagens kurser for å finansiere PP2 og de får AA og så skaffer seg en partneravtale og de får suksess med ett av de andre produktene de jobber med, så tror jeg 300kr kan være innen rekkevidde.

Hvis man “kun” regner med at de får PP2 og AA og så skaffer seg en partneravtale, så tror jeg potensialet blir litt lavere, ettersom de da må gi mer tilbake til partneren.

1 Like

ombestemte meg og kjøpte tilbake i dag.muligens alt for tidlig.men billigere enn jeg solgte da.

3 Likes

Økte selv i dag :slight_smile: Tror dette kan bli bra!

3 Likes

Økte også i dag. 1500 stk.

2 Likes

Hvad er der af triggere i PCIB i de næste par måneder?