Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Tja, gjennomsnittlig volum siste 100 dager er 166 000 aksjer.

Vi er på det samme etter halvannen times handel.

5 Likes

Vi er 1.5h inn på dagen, ta en titt vid close så ser du :wink: +15% and counting people … :money_mouth_face::money_mouth_face:

EDIT: Tok vinst, men tror absolutt den har muligheter å gå till ATH neste uke. Lykke till dere som eier fortsatt <3

5 Likes

Fikk raket til meg ytterligere en del på 55-56 og økte beholdningen med 30%. Skjønner meg ikke på hvem som selger seg ut på disse nivåene.
Men dagen i dag viser hvor dyrt det kan bli dersom man er for lenge borte fra PC’en. He, he.

4 Likes

Fint å at at Arctic er enig med oss om market cap potensiale :wink:

2 Likes

Man så i BGBIO hvor viktig slike analyser er for kursen og nå er det endelig kommet en analyse for pcib. Grundig er den også, dog litt konservativ.

4 Likes

Fin prosentmessig utvikling i dag

image

1 Like

Noen som har en tolkning av allmenneaksjeloven § 4-5? Står at den skal være tilgjengelig for enhver, men står vel ikke at det skal være kostnadsfritt? @Spot-On

Analysen er tatt ned fra artic sin side. Man bør unngå å dele analyser i offentlige tråder da man bryter med vilkårene satt fra Meglerhuset.

1 Like
2 Likes

De kom med en analyse som ble postet lengre opp i tråden her, analysen er nå tatt bort fra Artic sidene siden den ikke skulle ligge offentlig tilgjengelig.

Kursmaalet er OK. De kan jo ikke sette stort h0yere.

Dette er vel det mest forsiktige i analysen. Salg fra 2022? Det blir vel heller 2019.

1 Like

Stemmer InfoLeecher. Det og prisen på 90 000usd er det mest konservative i mine øyne. I tillegg så priser de VACC delen veldig lavt, men til gjengjeld forventer de revenue derfra i H119 og har en mye høyere LOA enn på CHEM delen.

1 Like

We assume a drug price of USD 150,000/full treatment cycle for US patients and half, USD 75,000/full treatment cycle, for EU patients for our base case scenario. Taking into account the ratio of our estimated total number of patients in US and EU markets (some 32% and 68% resp.), we arrive at an average price per full treatment per patient of USD 95,000.

Og ca 5000 pasienter

Edit
e-mannen gjekk vel ut fra 1500 pasienter
http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2352634

1 Like

Verdt å merke seg at de kun ser på pasienter i US og EU. Det er kanskje like så greit, men oppsiden er behagelig hvis man får innpass på markeder i Asia.

Edit: Etter som jeg leser videre ser jeg at Arctic skriver om dette selv:
"we see significant potential upside to the case if the company decides to either co-develop or out license fimaCHEM in Asian market or sells the rights for fimaCHEM in CCA to an Asian partner."
Synes analysen er detaljert og bra jeg.

2 Likes

Det er vel ikke lenge til PCIB skal komme med en finansieringsplan og oppstart av fase 2?

Trodde vertfall dette skulle meldes rundt 1 kvartal av 2018, hadde vært fint om vi kunne passert ATH før det, så har den alle muligheter for å gå godt ved melding :slight_smile:

1 Like

27 MNOK klassifiseres vel som fin volum? Nytt forsøk på all time high neste uke.

3 Likes

Finfint! Tok meg såpass ut på kickoff i går at jeg står over ipa i dag, men dette hadde kvalifisert. :wink:

4 Likes

Kan ta en for deg @savepig :slight_smile:

3 Likes

Vel unt!

1 Like

2 Likes