Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Er det noen som har anledning til å legge ut fullstendig aksjonæroversikt i PCIB?

Har ikke fullstendig liste, men her er topp 50:



3 Likes

Takk for det Inkognito666 Trenger imidlertid fullstendig og tenkte at jeg skulle sjekke her før jeg hører med PCIB. Noen? :roll_eyes:

1 Like

Visste ikke at fullstendig liste fantes en gang jeg. Hvorfor “trenger” du det?

Joda, det finnes, og alle selskap leverer dette ut på forespørsel.
Jeg trenger det fordi jeg lurer på noe i forhold til aksjonærsammensetningen i PCIB i forhold til i andre biotecselskap jeg er investert i. Listen kommer oftest som excel, og da kan det jo lett filtreres og sorteres for å finne diverse interessante forhold. :slight_smile:

3 Likes

Kommer snart for 2017 her

https://www.aksjeeiere.no/?fields=fullname&q=PCI+BIOTECH+HOLDING+ASA&utf8=✓&year=2016

Noen med innsikt?

3 Likes

Om jeg ikke tar helt feil, er dette et kombinasjonsstudie i regi Merck. Det er vel noe ifm. Keytruda. Men ta det med en klype salt, trodde de studiene egentlig var stanset.

Edit: Var kanskje inntaket til studiet som var stanset.

Okei, takk for svar :slight_smile: får uansett håpe for han sin skyld at behandlingen fungerer som et skudd for ham.

Her var det stille, sa brura med tamponger i ørene.
Det synes som PCIB nå har seilt inn i et stillebelte. Så spørs det hvor lenge vi skal bli liggende her. Har dårlige erfaringer fra NANO med den slags, og håper inderlig at det kommer en oppdatering med positive nyheter innen rimelig kort tid. Hvis ikke frykter jeg at kursen vil dale tilbake til lavt 50 nivå i første omgang.

1 Like

Er vel støtte på 54 kr og deretter på 47 kr. Jeg blir overhodet ikke overrasket hvis vi faller tilbake mot 47 kr hvis det drøyer med nyheter. De burde vel få en avlesning for det utvidede fase 1 studiet i mars? Hvis det drøyer mer enn det, så kan det kanskje være at noe er litt råttent…

1 Like

Hva med finansiering skal det ikke komme noen melding om dette snart?

De har penger ut året, men ikke til å kjøre pp2. Mao, de avslutter fase 1 først.

De har vel til hensikt å inngå en partneravtale. Det er ikke umulig at en slik partneravtale kan komme på ordet etter safety for extension-studiet er klart, før pf2 startes. Da trenger nok selskapet ikke å hente mer penger.

Hvis fase 1 utvidelsen er positiv, så er det bedre at de kjører en emisjon, så kan de heller få inn en partner etterpå, så står de i en sterkere posisjon når de skal forhandle om partneravtalen.

1 Like

Det er vel noe som ledelsen vil vurdere. Kanskje kan det være en fordel å få inn en partner litt tidligere. En partner vil kunne bruke tiden til å forberede kommersialisering og distribusjon mens det pivotale forsøket kjører. Dersom man skal vente med dette helt til godkjenning foreligger så kan det vel bli en pause og sakte ramp-up etter godkjenning. Kanskje det er bedre å “hit the ground running”.

2 Likes

Hvis de får en bra avtale, så ja. Hvis avtalen de blir tilbudt nå ikke er god nok, så burde de kjøre emisjon.

2 Likes

Solgte alt nå. Avventer lavere inngang

1 Like

Har du fått tak i fullstendig liste? Hadde jo vært supert om du la den ut her:-)

Imponerende at Ingen på top 20 har solgt. Morgendagens top50 blir interessant. Har Myna AS fortsatt nedsalget? Eller er BNP Paribas securities services på samme “misjon” som I høst. Inn (15/9) og ut (13/11) på et par måneder…med et par kroner i tap. Ser de er begynt at selg litt.

1 Like