Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Fant en mulig konkurrent av PCIB som faktisk er litt billigere priset. I motsetning til PCIB så kunne jeg ikke se at de hadde greid å få noe CR som jo må sies å være fordel PCIB, men her er det også snakk om en spesiell type FGFR2 fusjon, så populasjonsgrunnlaget er ikke likt. Selv syns jeg selskapet så litt fristende ut: http://investors.arqule.com/static-files/ca1f7186-a9af-4988-8a11-c1f2c599bc8f

1 Like

Har ikke sett på arqule, men en annen konkurrent er leap therapeutics. De utvikler legemidler innenfor immunterapi og har blant annet et samarbeid med Merck om komboterapi med Keytruda.

3 Likes

WTF? Hvordan er selskapet priset under $100 mill med 2 produkter i så mange indikasjoner allerede i fase I/II? Takk, for tipset! Virker jo som mulighet for god risk/reward :smile:

3 Likes

Hehe, derfor jeg har aksjer i selskapet. Når det er sagt har denegrenset med cash igjen og har kun cash ut 2018, så de er avhengig av å hente inn friske midler. Men jeg syns de har en lovende pipeline, innenfor et hot felt.

3 Likes

pcib deltar i dag på
LIVE PODKAST i Kreftforeningens Vitensenter

https://www.deltager.no/kreftforeningen/live_podkast_investor_spesial

Tredje panel: Selskaper fra RADFORSK sin portefølje presenterer seg:
• Per Walday, CEO PCI Biotech
• Agnete Fredriksen, President og CSO Vaccibody

Litt morsomt at påmeldingsfristen er i dag kl 23:00…

7 Likes

Gudbedre jeg er glad jeg har denne aksjen og. :stuck_out_tongue:

5 Likes

Og der var faktisk aksjekursen passert Nano :open_mouth: Håper Nano kurs trenden snart snur. Jeg er ikke så bekymre for PCI Biotech da det virker som trenden er mer positiv. Mye gode triggere i vente nå. Gleder meg uhyre til å få se pivotal fase 2 planen og hva det blir til rundt finansiering.

2 Likes

Kan du si noe om det tekninske her Savepig? Ligger vi ann til et brudd i nordlig retning?

1 Like

podcasten lagt ut :wink:

4 Likes

Hvornår kommer regnskabet?

Tenker det kommer ut i morgen tidlig før børsåpning. Presentasjonen begynner kl. 08.30.

2 Likes

Edit:

4 Likes

Blir spennende å se i morgen! Håper de har noe nytt å kommer med utover pengeforbruket… :wink:

2 Likes

Mulig det blir en dipp i dag da oppstart pivotal fase 2 er flyttet til h2 pga. avklaringer som trengs fra regulatoriske myndigheter.

Det ser også ut til at blant de 4 overlevende pasientene fra extension studiet lever videre da overlevelses tiden er gått videre opp.

Ellers merker jeg meg også at de har planer om å over til Oslo Børs.

Trigger lista fra presentasjonen:

2 Likes

Blir spennende å se hvordan markedet reagerer her. NANO har fått bank ved å gjøre det samme, så spørs det vel om de gir noen forklaring.

1 Like

Sant det. Vi får se hvordan det blir. Ikke fryktelig lenge til h2, men vet ikke med norske biotech aksjonærer :slight_smile: Hvis det blir enormt stor dipp så ender jeg vel opp med å selge noe annet å fylle på mer. Blir spennnede åpning i dag.

Det at de havner på Oslo Børs derimot er positivt i forhold til å kunne få inn utlandske investorer. Hvis aksjonære markedet blir plutselig globalt så kan det være en stor fordel også.

Uansett, personlig har jeg god tid, så ikke så farlig selv om det alltid er gøyere å se blå tall.

2 Likes

Shorte- og manipulasjonsmekkaet OB. Jeg er i beste fall delt. :open_mouth:

http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=83472058

1 Like

Første som slo meg og.

Sier noe om hvor brent av NANO-ilden vi er, nå en notering på hovedlisten ikke vekker entusiasme. :stuck_out_tongue:

1 Like