Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Jeg har kjøpt i dag, med noe tight stop. Jeg mener vi ser en Novice Gap i dag. Vi gapper ned under forrige ukes trading range og inn i demand-sone. Om jeg får feil, ja da har jeg stoppen min.

1 Like

Jeg tenker at dødtiden fra nå og til vi får tilbakemelding fra det utvidede fase 1-studiet ikke behøver å bli så stor. De hadde tross alt tatt med 4 av minimum 6 pasienter i 2017.

Men ja, tradere er det som avgjør hvor vi går nå. Sjansen for en positiv melding den neste måneden er vel null, så da har de tid til å leke litt. Utenom at jeg ikke har solgt, så er vel 43kr drømmen, da kan jeg øke med 50-100% :stuck_out_tongue:

1 Like

Hvis denne nedturen fortsetter tror jeg faktisk jeg skal øke litt. Som sagt sannsynlig at aksjen skal opp i nærheten av gammelt nivå når det nærmer seg fase-resultater.

2 Likes

Jepp, ser for meg 1 måned med dødtid, så 1-2 måneder med forventningsrally før tilbakemelding fra det utvidede fase 1 studiet.

Fundamentalt, så koster dette litt penger og risikoen for at de ved videre utsettelse går tom for penger før de kan starte PP2 øker, men de har fortsatt litt å gå på. Jeg er ikke veldig bekymret, men er greit å ta med seg.

3 Likes

En ting som kan bli en utfordring er i at en pivotal phase 2 studie så trengs det en del flere pasienter (tror jeg) og da er det viktig å få gitt disse behandlig raskest mulig. Det kan ta en del tid hvis ikke pcib får opp farten en del.

3 Likes

Jepp, at de bare klarte å få tak i 4 pasienter i 2017 er vel kanskje den dårligste nyheten sånn sett?

Ja det skuffer litt, mulig det har skjedd noe der. De som har denne kreft-formen burde være interessert i markedets beste mtp. CR. Det ville i alle fall jeg ha vært.

2 Likes

Å dæven gutta nå skal det handles!

2 Likes

Så, @Hakon, holder støtten på 47? Eller blir det 42-43? :stuck_out_tongue:

Det er vel heller vanskelig å si. Kjøper litt på 47,5 om jeg får der også ser vi an. Med min flasks så svinger den sydover en tur og jeg har kjøpt nok en gang for tidlig :smiley:

1 Like

kjøpte bitte-litt på 48.1.

1 Like

Lurt det, spent på om jeg får så lavt egentlig

1 Like

oooo nå svinger den nedover igjen. Legger meg på 47 blank because rundt tall

1 Like

Close over 50 i dag så er vi egentlig golden.

1 Like

Tviler sterkt, utsettelser i biotech bruker i gjennomsnitt å være brutale greier, men fine kjøpsanledninger for de som har troen. Et fall på 10-20% på denne utsettelsen er vel rimelig, 50% er for mye etter min mening for å sette det i litt perspektiv.

1 Like

Ser ut til at jeg får på 48,3. Tar ikke kjangsen i tilfelle den faktisk snur og closer over 50

1 Like

hvem snakker om 50% da? den er har SOLID støtte på 47,- dette vet vi fra tidligere oxo
ned 14% på en forsinkelse på ett par mnd. er en STOR overdrivelse…
forsinkelsen har kun med innrullering av pasienter til extension studien å gjøre…

dette er egentlig en forsinkelse uten noen som helst betydning!.. vi venter på safety for extension study og endelig svar fra FDA og EMA angående iterim avlesningspunkt i PF2 studien for tidlig markedsgodkjennelse.

1 Like

Solgte 3300 trvx og kjøpte 1200 PCIB på 48,45.

3 Likes

Siden det har tatt så lang tid med innrullering i extension studiet, så kan det vel tenkes at pv2 studiet også vil ta lang tid?

1 Like

Jeg hørte på presentasjonen og Per W. sa at det var mulig vi kunne få ett par siter i asia oxo med tanke på PF2 studien. :wink: det hadde vært megabull hvis de fikk til dette.

blir uansett mange siter 30-50, så pasient inkluderingen bør gå mye raskere i PF2 enn nå da de nå kun rekrutterer i europa…

"Full study design to be announced upon completion of regulatory and clinical advisory interactions"
og i samme melding kommer det en avklaring på en eventuell partneravtale. :muscle:

2 Likes