Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Jeg solgte Alt og kjøpte FUNCOM :slight_smile:

Ikke vet jeg, men jeg kjøper på disse nivåene.

2 Likes

Sitter i ro her jeg og. Kan komme news om pivotal fase 2 og finansiering literally hvilken dag som helst.

Det eneste dumme med denne nedgangen er at det nå er vanskelig å bestemme seg for om det tørre kruttet skal brukes på NANO eller PCIB.

Spennende å se om 39 holder. Er redd det kan bli regntungt videre.

så klart PCIB enkelt valg. De guider edrulig og har 3 raketter i pipa, mens nano har en italiener som guider som en full sjømann uten kart og kompass…:sweat_smile:

3 Likes

Nedgangen i biotek har pågått så mange dager nå, at jeg synes det er utrolig vanskelig å spå når dette snur. Spesielt makroforholdene tatt i betraktning.

2 Likes

Det snakkes litt for lite om Makroforholdene og hva de gjør med de mest spekulative aksjene.

Det er ikke DNB og Statoil som først lettes ut fra porteføljene når det stormer.

2 Likes

Enig. Er redd at hvis dette fortsetter, så vil en god nyhet bare gi et kjapt “suckers rally”, hvor noen sjeleglade kommer ut og berger stumpene, før det går ned igjen.

Håper jeg tar feil (disclaimer: Sitter bare i Targovax selv, men det er samma ståa der).

Nesten viktigere med godvær mellom Trump og Kina akkurat nå, enn nyheter fra selskapene.

Det er jo litt dødtid nå for PCIB, da er det jo forventet at aksjen skal skli sidelengs en stund. I mellomtiden, så blir kursen, som du sier, påvirket av makro.

1 Like

Å hopp og sprett og tjo og hei og fire kvister deler seg seg

4 Likes

image

1 Like

Tok et lite lodd på 42 idag. Sikkert dumt, men PCI har jeg litt trua på og det virker som det er en trendendring nå… Hadde et race med den fra romjula og ut på nyåret som var veldig moro.

3 Likes
1 Like

Har hørt den før og da gikk det south. :wink:

1 Like

Nano fra 115 til 40? :stuck_out_tongue:

Nei, Nano-toget tok jeg fra 68 til 80+ og gikk av på stasjon 77. Glad når jeg ser kurven i etterkant.

Tok lufteturen med Norwegian fra 230 til 235 og satt helt ned til Kjevik igjen og hadde ikke vett til å selge meg ut. Nybegynnertull og så irriterende nå i etterkant.

2 Likes

kom over denne rapporten som pcib er litt med på.

Impaired anti-mycobacterial T cell functions in HIV-infected patients
The main aim of this research project was to improve our understanding of immune functions in HIV-infected individuals and how we can use this knowledge to develop new treatment strategies.

pcib sin del av det hele:
Development of a novel cancer peptide vaccination method In collaboration with PCI Biotech (Oslo), we could show that the principle of photochemical internalization (PCI) provides a novel vaccination technology to effectively induce cancer-specific cytotoxic T cell responses. Our findings indicate that this method has the potential to improve efficacy of therapeutic cancer peptide vaccination. A manuscript with first authorship from this project has been submitted, clinical trials are under planning.

https://forskningsprosjekter.ihelse.net/prosjekt/46056834

7 Likes

Endringer siste ukene:


(Kilde: Stocktalk)

8 Likes

Flotte lister du lager, takk for at du deler!