Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Hvorfor kommer det ingen børsmelding på dette?

pcib åpnet opp 8+%. ikke tvil om at dette forumet og hegnar kan påvirke kursen i mindre aksjer.
edit over 10% nå.

4 Likes

Jepp, folk var ferdige med å hype nano, så nå er det over på pcib.

1 Like

Skal sette meg inn i dette selskapet når jeg får muligheten, kjenner jeg. Synes pasientgrunnlaget kanskje virker litt tynt til at det utropes 5000 i kurs/ oppkjøp 2018.

Hvilke resultater prises det på? Er det 50% fortsatt survival i cohort 4 som er gjort om til 100% investorsurvival? Gode resultater ved multiple treatment?

Ja, det er kohort 3 og 4 sine tall, sett opp i mot gjennomsnittlig dødelighet på uopererbar gallegangskreft som gjør folk så oppkavet på kort sikt.

Men husk at de helt enorme kursanslagene kommer som bullanslag hvis hele plattformen til PCIB slår til.

5 Likes

Må vel regne med at det kommer en børsmelding på den nye dataen som er blitt gravet frem. Videre vet vi jo at markedet er litt treig på avtrekkern, må ha det inn med teskje :sweat_smile: ref. melding som kom 20.des

Det er rett og slett fordi markedet trenger dataene tolket av troverdige uavhengige kilder. :stuck_out_tongue:

3 Likes

https://seekingalpha.com/instablog/24053663-aurora-borealis-invest/5148748-kaplan-meier-plot-pci-biotechs-phase-1-study-bile-duct-cancer

3 Likes

Ikke nødvendig med slik tolking for meg. Valgte å øke meg opp i PCIB i formiddag. Så får vi se hvor lang tid det tar før den kjente informasjonen materialiserer seg i en børsmelding fra selskapet. Joda, 2018 kan bli et særdeles spennende og innbringende år for PCIB aksjonærene.

3 Likes

Jeg har ikke solgt noe, det var jo noe substans i dataene som ble gravet opp her. Vurderte å kjøpe, men gadd ikke når kursen var 58 kr når jeg sjekket. :stuck_out_tongue:

Jeg har ikke noe peiling på biotek til å satse hardt, men har noe i PCIB, synes jo det virker som selskapet har veldig mye på gang, på et veldig lavt budsjett. :slight_smile:

2 Likes

https://patentscope.wipo.int/search/en/detail.jsf?docId=WO2018069536&recNum=1&maxRec=70&office=&prevFilter=&sortOption=Pub+Date+Desc&queryString=amphinex&tab=PCTDescription

Hær er det bare å studere :wink: all good :crown:

1 Like

Og voila, der har du det unike med PCIB. De har en kjempestor teknologiplattform i forhold til hvor lite selskapet er, og finansieringsbehovet er nesten latterlig lavt.

Og, de har vært utrolig dyktige på å skaffe seg flerfoldige millioner med prosjektfinansiering fra det offentlige.

image

5 Likes

Hvor oppdatert er denne figuren? Noen som vet?

For å få en grafisk fremstilling som viser forskjell på cohortene fordelt pr måned:
image

Neppe stor mening i å trekke for mye ut av små populasjoner, men ved første øyekast så ser man noen indikasjoner fra cohort 1-4:

  • Selv om cohort 3 ifølge waterplottet som PCIB tidligere har fremvist har 2 CR så gir ikke dette stor effekt i overlevelsestid på pasientene som her ble innrullert.
  • Videre ser vi at cohort 1 gjør det relativt godt pga en pasient som levde 33 måneder.
  • Med antall overlevende i cohort 4 så er det ikke rart at denne dosen ble valgt for videre bruk.

At PCI klarer få reduksjon i lesjonene har de bevist, men spørsmålet er om de klarer øke overlevelsestiden utover det vi har info om pr dags dato. La oss håpe på en laaaang hale nå og at tallene for extension-studiet vil forbedre tallene ytterligere. Høy ORR og CR ser veldig pent ut, men til syvende og sist er vi nok avhengig av økt overlevelsestid og livskvalitet for at vi skal få kastet de store pengene etter oss. Bedre drenasje bør imidlertid hjelpe på både overlevelse og livskvalitet, så jeg gleder meg til fortsettelsen :money_mouth_face:

Edit: Gjør for ordens skyld på at tallene er dratt ut for å unngå at cohort 4 går i 0. Her er egentlig bare månedene 19, 19 og 24 på de overlevende.

8 Likes

Tabellen er nok fra september/ oktober -17. Men i Q4-17 rapporten sa de at pr desember-17 så var det fortsatt 4 levende pasienter

Har GF blitt utsatt en måned i PCIB? Antyder vel enda mer at noe voldsomt skjer innen kort tid?

1 Like

Søknaden stammer fra midten av oktober 2017. Dermed tror jeg tallene stammer fra September/Oktober. Dette passer også med at avgOS var 15,6 mnd i slutten av juli, 16,5 mnd i November 17 og 16,8 mnd i Desember 17.

Jeg er også enig med deg i at en del skribenter overdriver veldig når de omtaler PCIB.
Det som er positivt er at det virker som pasientene som har mottat 0,25 mg er de som lever lengst. Forhåpentligvis blir effekten enda bedre ved dobbel behandling. Det trenger ikke ha så mye å si, men jeg syns det er positivt at pasientene som fortsatt lever har Bismuth IV og at responser ses over forskjellige TNMer.

Jeg ser noen vektlegger veldig de to pasientene som ikke kunne motta behandling og død kort tid etter studiestart. Personlig ville jeg ikke vektlegt dette så mye ettersom disse pasientene skal regnes med etter intention to treat prinsippet. Men det er klart at de to pasientene har en relativt stor påvirkning på OS når det er så få pasienter.

6 Likes

Nei

08/11-2017 12:06:51: (PCIB.OAX) Financial calendar

Financial calendar for PCI Biotech Holding ASA

FINANCIAL YEAR 2017

28.11.2017 - Quarterly Report - Q3

FINANCIAL YEAR 2018

08.05.2018 - Quarterly Report - Q1
28.08.2018 - Half-yearly Report
13.11.2018 - Quarterly Report - Q3

19.03.2018 - Annual Report
29.05.2018 - Annual General Meeting

1 Like

litt omtale

6 Likes

“We are currently in an extension of phase one, scheduled to be finished in the second half of 2018, and then we are ready to start the pivotal phase two almost immediately,” Chief Executive Per Walday said in an interview at the company’s headquarters.

5 Likes