Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Lurt å øke på før eller etter notering?

ser ingen grunn til at det skal komme flere selgere på banen etter notering (?)

Det er vel ikke uvanlig med en liten boost i kursen før den går over på en børs hvor flere kan kjøpe aksjen. :slight_smile:

1 Like

Ikke noe formening egentlig … men for targovax var det ikke positivt for kursen …

Bare nevner det :slight_smile:

Gjorde nada for Nano heller. Akkurat de samme spådommene på Nanotrådene og Targovax-trådene før de gikk dit-alle som spådde oppgang tok feil.

Men husk at nabo gikk inn i osebx, ikke Hovedlisten.

Hvordan var tilsvarende med link mobility

Gikk ikke de inn i hovedlisten i juni i fjor?

Ikke så mye om PCIB i denne episoden, men to spørsmål fra 41:40 ble det plass til. Handler i første rekke om at Einarsson mener at det er morsomt hvor flinke investorer er til å grave fram informasjon samtidig som de har en tendens til å overtolke resultater fra én studie (resultatene som kom fram fra fase 1 studien pga patentsøknaden) med få enheter. Han sier blant annet følgende om patentsøknaden som har vært diskutert heftig rundt omkring de siste dagene.

"Jeg har hatt stor glede av å sitte å lese denne patentsøknaden. Men jeg kan jo ikke trekke noen andre konklusjoner enn det selskapet har gjort: «Promising». Ser spennende ut. Så må vi ha en randomisert studie, det nytter ikke å spekulere noe mer i det. "

9 Likes

Når safety og evnt. data fra Exstension studiet forligger da drar vi fort en NAS :wink: og alt tyder så langt på at det er trygt for pasienten og at data blir ennå bedre enn med bare en behandling :yum:

3 Likes

Var kjipt at PCIB skulle bort fra min VPS og inn på hovedlisten. Jaggu borte vekk.
Ja ja, pyttsan, bare noen ganske få hundretusen.
God helg.

1 Like

Duogdu, hva er det du prater om? :thinking: edit…nå skjønner jeg hva du prater om:sweat_smile:

Mine aksjer i PCIB er borte fra ASK… Ikke spesielt lukrativt å komme inn på hovedlisten ser det ut til… :thinking:

1 Like

Antar at det ordner seg i løpet av dagen.

1 Like

men omsetninga ble jo helt vill :stuck_out_tongue: hehe … Neira , good luck folkens :slight_smile:

1 Like

Ikke rart omsetningen er dårlig hvis et av kriteriene for overføring til hovedlisten er at man mister aksjene sine :smiley:

4 Likes

Den er helt gal.

  1. På netfonds-kontoen min, får jeg melding “handel i dette verdipapiret tillates ikke for din kontotype”… (Aksjesparekonto).
  2. I porteføljen min hos DNB, står der at PCIB senest handles til 13,35. All data mangler og ingen handel så langt idag.

Det er handler 1122 stk til nå i dag.
Står i 54 kr. nå.

Tok en alvorsprat med Sbanken og fortalte så diplomatisk som mulig at jeg ikke er helt fornøyd med at de får aksjene mine til å fordampe. De fulgte standard problemløsningslinje (de la skylden på noen andre, underleverandør av tjenester denne gang) og det ser ut til å fungere bra. Aksjene er nå på plass.
Strategi problemløsning:
Funker det? => Nei=>Er det din feil?=>Vet ikke => Kan du skylde på noen andre? => Ja => Problem løst

Alternativet: Funker det? => Nei=> Er det din feil?=> Ja…=> IDIOT.

…unngikk de denne gang :slight_smile:

4 Likes

Ler og ler av den der. :smiley:

“Gjør det det? Hmm?”

1 Like

Mine ASK PCI aksjer har blitt vist hele tiden. Her tror jeg trynefaktor spiller inn :smile:

3 Likes