Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Det gjorde det! Men fra hvor? :stuck_out_tongue:

Samme skedde i bergenbio i dag. Noen større fisker som ser bio som riktig sektor å plassere penger i nå :ok_hand:

1 Like

Det gikk store poster i sluttauksjonen i begge selskap

1 Like

Viss fare for at en del NANO-kroner kom tilbake også.

1 Like

Jeg tror det er fordi den gikk inn i index

1 Like

Ja, og det er et meget godt tegn i min bok :chart_with_upwards_trend:

Har enda til gode å se denne indexeffekten dokumentert.

2 Likes

Samme. Tror ikke de kjøper store poster som presser prisen, de bruker vel tid på å gå inn og ut.

1 Like

Til mandag neste uke er det BIO International Convention konferanse i Boston hvor blant annet PCI Biotech deltar. Konferansen er det blant annet big pharma og en del spennende aktører som helt klart kan være aktuelle for PCI Biotech i forhold til en eventuell partner. Kan være noen også tenker at det kan være fint å komme seg inn i forkant her dersom noe skulle skje. Likevel, ikke godt å si.

1 måned igjen før vi er inne i h2, og da er det bare å håpe at det braker løs. Mye som kan skje fremover, og det kan skje når som helst.

Jeg tror det er litt større fisker som flytter kapital over fra NANO.

3 Likes

Tipper også det er en del som flytter mellom PCI og Nano akkurat nå. Bevegelsene har vært relativt konsekvente ihvertfall til kurs utviklingen.

2 Likes

Og fra Pho :joy:

2 Likes

Takker:) ok, det var ikke akkurat det beste svaret, men jeg er overbevisst om at det kommer en analyse fra et eller flere meglerhus innen 2018 er omme! Jeg tenkte mer på undervurdert prismessig;) ja kjenner godt til biotech og risiko i disse selskapene, jeg sitter både i Nano og BergenBio i tillegg.
Blir et spennende å følge selskapet gjennom H2, ikke minst hvordan man vil funde veien videre, det har vel blitt spekulert i både emisjon og en partneravtale.

ser det har vært skrevet index fond tidligere, det samme skjedde i Borr Drilling når de kom inn på hovedlisten! Virket som indexfondene vektet seg opp i slutt auksjonen, hvor det det var uvanlig store poster på buyside.

Dette har du og jeg diskutert tidligere. In vivo omfatter både dyreforsøk og kliniske forsøk. Så får du fortsatt mene noe annet

Nei, du er ikke fornøyd med svarene du får… lurt å lese litt om hva man investerer i

Prismessig kan man godt si at Mcap er lav sammenlignet med andre selskaper, ja.

Som jeg sa sist gang: Studier som foregår i levende organismer omtales som in vivo studier. Derfor kan både forsøk i dyr og forsøk i mennesker sees på in vivo studier. Men det er ikke vanlig å omtale kliniske studier som “in vivo studier”. Jeg vet ikke om noen som kaller kliniske studier på mennesker for in vivo studier istendefor kliniske studier. Når PCIB melder om oppstart av in vivo studier i samarbeid med IMV Inc er det derfor dyrestudier ikke kliniske studier. Derfor skrev jeg at in vivo som regel betyr dyrestudier.

3 Likes

Dyreforsøk er prekliniske studier, men likevel in vivo forsøk. Kliniske studier med pasienter er også in vivo forsøk.

Hvor vil du hen med dette?

Jeg driver med folkeopplysning. God kveld

3 Likes