Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Ligger en blokk på 50. Håper den blir gnaget på i dag.

der ble den posten trukket vekk ja, var nok bare en pusher for å få billigere aksjer :wink:

1 Like

Hva slags tjeneste bruker dere for å se ordredybden laiv?

netfonds realtime, koster 150kr i mnd mener jeg. Men det er den verdt! :blush:

Låner litt fra HO her og ser at PCI Biotech har oppdatert konferanser for H2 i år. De skal tydeligvis til Japan i Oktober i år. Det kan jo bli veldig spennende. Kan se ut til at de begynner å markedsføre seg mer mot Asia nå. Blir veldig spennende å se om de får noen asiatiske sites med GGK behandlingen, og eventuelt om de kan markedsføre seg også mer med fimaNAC og fimaVACC også.

2 Likes

Forøvrig liker jeg også offensiviteten blant annet på det de skriver under partnering i forhold til collaborations:

1 Like

Noe av den enorme verdibomben i pcib er at strategien er basert på partnerskap og lisensiering, kombinert med at selskapet er bittelite og har få aksjer.

1 Like

Da er jeg inne med en lyttepost i PCIB igjen. Start hypen!!!

4 Likes

Velkommen, forhåpentlig viser det seg å være god timing med tanke på resultatene fra extension-studien.

Ja, det er det som er håpet :slight_smile:

Emisjon kommer jo kanskje snart, men siste emisjon i PCIB viste jo at det ikke nødvendigvis må være en negativ trigger.

1 Like

Tror du kan ha timet inngangen veldig bra her @larsmkn !

Fint å ha deg ombord :rocket:

1 Like

Takk, planene var vel egentlig å vente på extension data før jeg tok en posisjon, men siden data er så lovende så kjente jeg at det kunen være greit med en fin lyttepost før de resultatene kommer.

Da får jeg en evt. fin oppgang før jeg tar en større posisjon, eller ikke så stort tap om resultatene er helt krise (noe jeg jo ikke tror de blir, men man vet jo aldri :man_shrugging:)

1 Like

Støtter den planen. Har selv en god slant med skattepenger som kommer om ett par dager, de skal rett inn i PCIB om extension dataene er bra

Noen som har mulighet til å legge ut siste aksjonærliste over topp 50? :slight_smile:

http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2428509

Ny oppdatering i morgen.

2 Likes

Hvis man vil kverne litt på de data der, og ikke manuelt gå gjennom - så kan man kopiere det inn i f.eks. notepad og ta en search and replace, aktivere regular expressions og bruke følgende streng:
(\d+)? ([\d+ ]+)? (\d+.\d+%) ([\d+ ]+)? (.*)

replace med : $1;$2;$3;$4;$5
da blir det pent og semikolonseparert.

Da kan man lime inn i excel, kaste på dato, repeter for datoer, og man kan lage noe a-la dette:

Utvikling for topp 10 siste 5 uker (jeg orket ikke klippe og lime flere)

PCIB_Topp50.xlsx (41.5 KB)
Filen her vil kunne utvides om noen vil gjøre klippelimejobben med å gå lengre bak i historikken.

6 Likes

Mulig denne har vært lagt ut før? Ny for meg

Side 16 og 17: Dreper kreftceller med lys

1 Like

Dagens nedgang skyldes nok en viss forskyvning over mot NANO. Tror ikke man skal legge for mye vekt på den. Her strammes strikken og dess lengre ned kursen faller, dess mer brutal bli oppturen når en melding utløser den.

1 Like

Da ble det mer PCIB og mindre NANO. Anbefaler flere å gjøre det samme. PCIB ble jo ikke plutselig 2% mindre verdt fordi NANO har dosert første pasient… Om et par uker kan vi forhåpentlig gjøre motsatt og få tilbake flere NANO aksjer.

2 Likes

Det er fint, plukk opp billig pcib:) Desto hardere blir oppgangen.

1 Like