Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Hva mener du med at kohortinndelingen var rar? Kan du utdype?

I så måte kan det være greit å se på respons på tumornivå, hvor vi har fått vite at 12 av 19 svulster forsvant og ytterligere 5 svulster viste en reduksjon i masse på mer enn 20%. Det er svært så betryggende :slight_smile:

Side 22 her:
http://pcibiotech.no/wp-content/uploads/2014/01/PCI-Biotech-In-depth-Company-Update-Nov-2016.pdf

7 Likes

og ikke minst er det betryggende de europeiske og amerikanske helsemyndigheters syn på forskningsresultatene til pcib for GGK.

2 Likes

…jepp, og disse konklusjonene er ikke basert på tilfeldigheter!

Jeg er bull pcib altså,fast core holding i portisen. Men det er bittelitt skummelt før vi faktisk får go for pivotalstudiet.

Hvis gjentakende behandlings-studie feiler, så lurer jeg på om man fremdeles kan få pivotal phase 2, men med kun 1 behandling? Jeg er ikke sikker her, men tror ikke alt er tapt ved et slikt scenario. Det er også 2 andre forskningsområder som er vel så spennende, men som ikke er gitt noe særlig verdi til nå i aksjen.

2 Likes

Ja, de vil fortsatt kunne kjøre pp2 med en behandling. Safety er jo bestått.

2 Likes

Det er jo problemet med verdisettingen av smallcap biotech, er bare den nære delen av pipeline+finans+management som verdsettes i øyeblikket.

Men er jo derfor jeg alltid holder en mulighet for at pcib plutselig kan kjøpes til 200kr i neste uke liksom. :wink:

Ja og det er nok avtaler med spennende navn som virkelig trengs for at man skal få verdivurderinga til himmels. Eller svært spennende større aksjonærer.

1 Like

Tror også det.Aksjemarkedets vurdering vil nok være brutal ved et slikt scenario, men med litt flikking på pivotal phase 2 søknaden er mye av caset intakt. Selvfølgelig å hente inn penger kan bli en del vanskeligere ved et slikt scenario. For den langsiktige er alt ikke nødvendigvis tapt.

Langsiktig er det jo bare å bite i det sure eplet, hente inn noen millioner å kjøre videre med hele plattformen, kan fremdeles bli et kjempecase. Men det enorme nærtids bullscenarioet er jo at man kan komme langt med helt minimalt med utvanning

1 Like

Jeg ser jo for meg at de måler responsen etter én behandling og så behandler gang nummer to. Hvis det da viser seg at første behandling fungerte, men at andre behandling var for mye, så har de i hvert fall fått litt mer data rundt én behandling.

Det som ikke er bra er hvis de ikke ser noen effekt av den første behandlingen, da kan man jo sette spørsmålstegn ved om man i det hele tatt burde prøve på pp2.

Ja dette er et fail scenario med stor F. Hvis man da ikke kan “bevise” behandlingsfeil eller lignende som forklaring på fiaskoen våger jeg knapt å tenke på hvor kursen vil åpne, krakk blir det nok uansett da.

1 Like

De vil kjøre del 2. Utvidet fase 1 er kun for å se på safety ved to behandlinger (effekt vil først bli avlest 6mnd senere). Hvis det viser seg å ikke ha akseptabel risiko vil de kjøre fase 2 med enkel behandling. Evt mulighet for AA er, slik jeg forstår det, gitt på grunnlag av engangs behandling .
Anbefaler de som er interessert å lese på HO. Noe støy de siste månedene, men min erfaring er at de beste på PCIB skriver mest der.

1 Like

Du har helt rett :wink:

Eg ser ikke problemet med plutselig 200kr​:joy::champagne:

Ser det var opprinnelig til savepig

Mørke skyer for PCIB å nai det tror ikke jeg, hær er det skyfri himmel og sol iallefall og som jeg har nevnt tidligere dette med japan og Asia ifbm PF2.
PF2 blir det uansett med 1 eller 2 behandlinger ( tenker det blir 2 jeg :relaxed: )

Innlegg av: Andor (01.07.18 21:01 ), lest 318 ganger
Ticker: PCIB
RE^1: PCIB – FOLFIRINOX for bile duct cancer?
Det er 20 tusen som får påvist gallegangkreft i Japan årlig,tror Pcib sin teknologi vil slå ned som en bombe der.

http://www.jshbps.jp/modules/public/index.php?content_id=9

http://www.jfcr.or.jp/hospital/cancer/type/gall_i/index.html

Innlegg av: SafeInvest (01.07.18 23:02 ), lest 189 ganger
Ticker: PCIB
Endret: 01.07.18 23:09
RE^2: PCIB – FOLFIRINOX for bile duct cancer?
Blir ca 9000 pasienter det!

Hvis vi ser at det er asiatiske klinikker med i PF2 så er dette en MEGATRIGGER som på ingen måte er reflektert i dagens kursnivå!
Faktiksk så vil jeg påstå at dette alene kan forsvare en kraftig kursøkniing, da dette tilsier at det asiatiske markdet er innenfor rekkevidde! Dette blir en spennde sommer.

Nå er vi i H2 og medlingen om OK safety og oppstart av PF2, finansiering, fimaVacc kan tikke inn når som helst. Blir ikke overrasket om vi får kursstigning og forventingsrally fremover…

5 Likes

Ny aksjonærliste postet på hegnar, topp 25 uendret. Nr 37 på forrige liste som solgte mye hadde da 100 k aksjer og er nå ute av topp 50.

bilde

6 Likes

PCIB er eneste aksje jeg sitter på over tid, selv om det svinger mellom rødt og blått med et snitt på høy 40ish. Spørsmålet er om 50 tusen i aksjer er nok? :slight_smile: Stillheten i det siste kan tolkes positivt og presentasjonen i juni var etter min forstand god.

FimaNAC og PF2 på FimaChem er spennende.

2 Likes

50k aksjer ja da har du mer enn nok iallefall hvis denne ender der jeg håper og tror.:yum:

Bare kos deg med denne nye presenttasjonen i sola du og ta investeringen din helt med ro for hær er det masse spennende på gang.
http://pcibiotech.no/company-presentation/pci-biotech-company-presentation-june-2018/
God Sommer :sunny:

Ikke glem FimaVacc den kan sette fyr på det meste iløpet av høsten. :sweat_smile:

1 Like