Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Blir spennende å se, tror mange er inne kun for kortsiktig gevinst uten at de innser risikoen.

Problemet er litt det samme som bionor og Funcom, er det en sterk eier som kan garantere emisjonen?

De 3 største er:

Men PHO ble ikke med på forrige emisjon og den ble kjørt med 50% rabatt.
Fondsavanse er Erik Must også en kar som bør ha litt kapital å spytte inn.

2 Likes

Dette var deltakere sist i garantikonsortiet, desember 2014

Fondsavanse AS, Mp Pensjon Pk, Bergen Kommunale Pensjonskasse, Radiumhospitalets Forskningsstiftelse, Kommunal Landspensjonskasse, KLP Aksje Norge VPF, Storebrand Vekst, Sparebanken Vest, Kristian Falnes AS, Falck Frås AS, Holberg Norge, Cat Invest 1 AS, Birk Venture AS, Ro Invest AS, Erryco Invest AS, Lithinon AS, Pongo AS,Stokke Industri III AS, Loemar AS og Trifolium AS (Erling Øverland og kone)

2 Likes

Da var kursen over 10 kr :slight_smile:

FEIL!

11 kr… latterlig

1 Like

Latterlig?, her er klippet fra hegnar mcap på en del selskaper:

Nå har PCIB mcap økt en del, men fremdeles milevis ifra NANO.

2 Likes

12! syke banan

1 Like

mcap sammenligning er farlig.

1 Like

Ja man må sammenligne hvor langt selskapene er kommet og cash på bok, men faktum er at NANO og PCIB er sammenlignbare selskaper som har kommet like langt, da er det naturlig å begynne mcap-sammenligning.

Borsett fra at PCIB trenger penger, de lager helt ulike medisiner. NANO sikter på å skippe fase 3. og det er ulike størrelser på markedene for de ferdige produktene dems.

Eple og pære er begge frukt, men de er ellers svært ulike.

Poenget mitt er at det er lett å se seg blind.

2 Likes

Ja du har nok rett i det, jeg snittet litt forsiktig opp i dag etter å ha fått den første dobblinga som jeg ofte gjør hvis caset går bra. Nå håper jeg vendepunktet for aksjen har kommet.

1 Like

Hvem vet noe vi ikke vet??? 13kr…

Feil igjen 13 kr

1 Like

Dette er gøy. By far den høyeste oppgangen i et selskap jeg har opplevd. 150% på to dager. 70% intradag. :slight_smile:

3 Likes

Det blir hardere og hardere å finne minst dobblingscasene, men av og til slår det til. Man kan ha en god del småbommer hvis man finnet et slikt case som PCIB med jevne mellomrom :slight_smile:

3 Likes

Hvis det er noe fundamentalt bak oppgangen så må det være denne sliden her som går mer i dybden på info selskapet har sendt ut før. Blant annet sier denne at metoden virker/har effekt ¨på 17/19 objekter. Det må sies å være bra.

2 Likes
1 Like

Det er en fundamental faktor bak 37% av oppgangen i PCIB. Han heter Snøffelen og har postet om biotech på HO i en årrekke. :stuck_out_tongue:

3 Likes

Den spådommen traff du bra med

1 Like