Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Hadde vært greit med en Snåsamann for aksjekurser nå, men ser ut til at man må gjøre klar joggeskoene, varme opp kroppen og forberede seg til en småspurt.

2 Likes

Kjøpt litt, 1500, som en trade, da eg så at det ikke ble dumpet ut, foreløpig vertfall

1 Like

24 900 390

2 Likes

NICE!

Var aldri aktuelt å selge billig. :slight_smile:

1 Like

Hehe bli rikere, kast kodebrikken! :smiley:

1 Like

Fikk 2000 på 19, første forsøk på en trade. Ser ut som at det kan lønne seg at sjefen skulle ha en kontordag… Kan bli grei lønn for meg idag dette :slight_smile:

1 Like

Casher Pareto inn fortjenesten fra emisjonen nå?

Kan ikke fatte og begripe dersom det ikke er NOEN som klør i fingrene etter raske penger på 22-23,- i hvert fall.

Men det hadde jo vært fint om denne kom som ei kule nå fremover.

Glem nå traden, sitt på de :grinning:

Ute, tjente en ukeslønn på min første trade :thumbsup: Har kjøp lengre nede :slight_smile:

3 Likes

Her er målet årslønner :grinning:

4 Likes

Vi tester motstanden rundt 21-21.2, og kan se ut som den bryter snart. Da vil det fortsette strake vegen. Glad jeg kjøpte på åpning i dag

2 Likes

Jeg holdt på sånn, heldigvis med veldig små potter, da PCIB lå nede på 4-5 kr. Tjente en tusenlapp her og der. Hadde en salgsordre på en del av beholdningen som gikk på auto samme dag som PCIB nesten dobla seg fra 5 kr siden jeg ikke fulgte med.

Her tror jeg tålmodighet lønner seg i det lange løp

2 Likes

Nå tjente jeg 4k på en time, så jeg sier meg fornøyd med min første “daytrade” siden jeg startet med akser :slight_smile:
Ligger fortsatt inne med kjøp på en pott til :slight_smile: Men skjønner absolutt hvor du vil! Det er jo ekstremt kjipt når det skjer.

4 Likes

ny aksjonærliste:

forrige:


kilde:

3 Likes

En stor blunder av storebrand vekst hvordan de har håndtert dette?

3 Likes

Når de kan drite seg ut på det viset, ja da er slike små mislykka trades som vi amatører gjør innimellom tilgivelig.
Tenker det er noen som har fått en smule pes for det nedsalget.

Legg også merke til at Radiumhospitalets forskningsstiftelse ikke lar seg vanne ut. Det er unikt tror jeg i norsk biotech og viser litt av potensialet som Radforsk ser i PCIB.

5 Likes

Analyse

Kursmål 40 kr (forrige kursmål var 10 kr)

5 Likes

Sliter med å lese den på iPhone, men dette er da hyggelig lesning :grinning:

Er denne på HO også? :wink: