Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Fylte litt opp på 22,20.
Har nå snitt på 16,60 inkludert emisjonsaksjene.

Barneskolematte, men jaggu vanskelig å få det riktig. Takk for rettelsene. :slight_smile:

2 Likes

Holder for meg, begge regnestykkene :slight_smile:
(Nøyaktig nok)

Skal den langt ned nå?

1 Like

håper ikke det. som den gjøken jeg er har jeg brukt de siste dagene til å løpe etter og har snitt på 22,83. bah, blitt overmodig etter god profitt i Funcom. jaja, får håpe det snur

3 Likes

På den annen side hadde du lyst til å snitte ned, så nå har du muligheten til det :slight_smile:

1 Like

hahaha - jeg veit, eneste problemet var at jeg i stedet gikk for å snitte opp! (facepalm) :joy:

1 Like

Greit å få ristet av de mest usikre emisjonsdeltakerne. Trenden ser flott ut :slight_smile:

3 Likes

På vei opp igjen nå, RT 22.30.

2 Likes

1-3 Februar er den årlige gallegangskreftkonferansen. pcib er en av sponsorene. Dette kan være en fin trigger.

http://cholangiocarcinoma.org/misc/2017-cholangiocarcinoma-foundation-annual-conference/

2 Likes

Jeg tror vi kan puste med magen å ta livet med ro.
20% oppgang og 10% nedgang er ikke uvanlig…

Har brukt mye tid på å lese meg opp på PCI. Hadde ventet meg en dipp som aldri kom med emisjonsaksjene. Valgte å gå inn med mitt da den stanget over trendkanalen, og har nå snitt på 23. Skal ikke trade noe i denne.

4 Likes

Damn! Hadde en salgsordre her fra i går jeg hadde glemt å trekke. Det var en S/L ordre. Får vente på billigere inngang nå da. Tjente rundt 5k på dette men søren heller. Det var ikke meningen… :frowning:

Hahahahahahahaha nå skjønner jeg hvorfor leger og forskere aldri er på kontoret. “Nei han er ikke tilgjengelig, han er på gallegangskreft konferanse. Neste uke er det hallux wallux konvensjon”. :joy::joy::joy::joy::joy:

2 Likes

Eller Hallux valgus?

@Savepig - hva tror du?

PCIB stanget i taket av øvre bollinger i går, og reagerte ned i dag.

Kan vi håpe på test av 17.50 eller blir det støtte før ?

Jeg er litt fornøyd faktisk, i dag tidlig så trendkanalen helt klart ut som om det var på tide med en reaksjon noen kr nedover.

Så du mener den skal videre ned?

Hvis jeg ble tvunget til å svare ja/nei om kortsiktig ville svaret bli ja. Men er jo sykt uforutsigbart da.

2 Likes