Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Vil noen minne robotdødaren om denne?

1 Like

Han blir minnet hver dag :wink:

2 Likes

Fondsfinans nettoselger bittelitt hver dag såvidt jeg har sett. Ellers er vi opp i dag og rt. 22.20

du traff veldig bra på entry her @morti og har allerede ganske hyggelig avkastning. har du satt deg noe kursmål her?

1 Like

60 før nyttår.

Men det finnes ingen garantier.

2 Likes

Nei ikke noe kursmål, men vil rebalansere hvis vi kommer over 35-40 kroner uten nyheter. Foreløpig liker jeg utviklingen. Alle er i ventemodus, mens kursen stiger.

3 Likes

RT 23,6. nice. :slight_smile:

Mer å gå på:

4 Likes

@Savepig

Er ved taket i trendkanalen nå + volumet i dag var lavere enn i går (nedgang). Likevel, brytes 24 i morgen er det megakjøpssignal. Både RSI og macd er positive og 20 dagers har brutt opp gjennom 50 dagers.

Satser på jeg kommer meg inn på 22 igjen i morgen :slight_smile:

5 Likes

Forholdet bud/tilbud ved stengetid er ganske ekstremt. Vet ikke hvor mye man kan legge i det, eller hva som er normalt.

1 Like

Oslo, Norway, January 27, 2017 PCI Biotech (OSE:PCIB), a clinical-stage company
developing innovative therapeutics that address significant unmet medical needs,
today announced that it has been awarded NOK 13.8 million in a BIA grant from
The Research Council of Norway to the project “Photochemical vaccination - novel
immunotherapy concept for treatment of cancer and infectious diseases”.

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=418737

7 Likes

Flott, 13,8 mill monner jo faktisk ganske mye for PCIB!

Virker som det er en standardstørrelse på slike stipend, NANO fikk det samme i fjor eller forfjor, men der virket det som en dråpe i havet. :slight_smile:

4 Likes

Er jo 35% av prosjektets størelse.
20% av nylig gjennomført emisjon, ja, det er et stort beløp.

2 Likes

Pretrate ser ut som pcib åpner på 25 i dag.

3 Likes

Dere får en fin reise her, eg solgte da eg hadde noen kaffi / vaffel penger i gevinst, passet meg for at gevinsten skulle bli flere tusen kroner :sunglasses:

PS : eg kunne ha sagt at eg ikke hadde solgt, ergo, eg er en mann til å stole på :wink:

10 Likes

Men ble det is?

3 Likes

Hehe, bare en tørr vaffel :+1:
Blitt lite is etter Qec og Iox, kunne spist litt Funcom is, men er i ferd med å trade bort gevinsten :see_no_evil:

Tror på en afrikansk soft- is med strø i nær fremtid ( -Apcl )

Vel, det ble jo litt utenfor Pcib, så vi får legge istråden død :+1:

1 Like

Hadde SKNB trader vært litt mer velfungerende hadde jeg solgt 5000k rund 27 kr…nå daler den igjen så da sitter jeg. PCIB utgjør nå en (for) stor andel av aksjeporteføljen min.

Startet med en lyttepost på ca 8,8k aksjer til 5 kroner…

1 Like

Håpløst at man ikke kan gjøre noe de første 10-20 minuttene i SKBN traderen siden alt er fryst…

2 Likes

Du kan ringe inn og få utført handler, gjøres veldig enkelt, noe eg flere ganger har gjort av div årsaker

1 Like

Vel og bra, det Kronn, men poenget med Sanntid er å forsøke å time salget da…når akjsen er volatil som f så går det noen kroner da…

Skal en feks selge MHG så er det ikke noe problem, men slike aksjer finner du ikke i min portefølje nå :slight_smile:

1 Like