Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Hehe, blir ikke det som å si at regnet kommet fordi noen konstaterer at nå er det lavtrykk?

Følg med på om FOF er ferdig med å selge:

@Savepig
Du la inn et bra innlegg på StockTalk, del det med resten her også da :slight_smile:

3 Likes

Hehe, gjerne det:
FOF har solgt konsekvent i hel måned.

Sjekk denne:
http://home.broadpark.no/~borsdata/OVERSIKTE/PCIB.html

Og koreller med topp 50 oversikten vi har, så vil jeg kanskje tro at det er Vicama som har skrellet av en fornuftig andel av posten de satt med.

Teknisk sett touchet vi bunnen i 30 dagers trenden rett før den føk i være og, så det er jo helt eksemplarisk oppførsel etter emisjonen.

Vicama hadde i november: 743 288
Så solgte de seg ned før emisjonen til: 467 238
Så kjøpte de 532 762 i emisjonen så de kom opp til: 1 000 000
Så har de nå solgt seg ned til: 594 903

Dette er vel kanskje ganske i tråd med klokt money management?

Blir spennende å se om Vicama har solgt seg ned til akkurat 500.000 aksjer som noen andre hintet om.

6 Likes

PCIB RT 14.15 30,9! :smiley:


XtraInvestor melder:
Interessante aksjonærendringer i perioden 3-8/2:
Vicama AS (Kjell Ulrichsen) har solgt ytterligere 85.000 aksjer i PCI Biotech, ny beholdning 509.000.

Vi noterer oss at FOF ikke solgte fredag, og har enda ikke solgt i dag.


Bykser litt i åpningen i dag, det er en rimelig heftig opptrend som er etablert:

7 Likes

Golden 50 gjennom 100 nå…

Skjermbilde 2017-02-13 kl. 14.57.05

6 Likes

Kan begynne å se ut som et greit tidspunkt å ta gevinst på det tekniske, RSI en smule høy, og volumet er for lavt, men det var den meldingen om videre progresjon da.

2 Likes

Tror vi skal opp og teste motstand rundt forrige topp på 34.9 i løpet av dagen eller morgendagen. Spennende er det hvertfall. Kan komme melding når som helst

2 Likes

Tenker jeg kaster bankbrikka jeg! Har solgt 5k for mange PCIB aksjer tidligere…

4 Likes

Er det kun jeg som ser at volumet er veldig lavt i dag? Er trøbbelet at det rett og slett er for lite aksjer til salgs?

Ser bare ut som en fin og stødig positiv utvikling for min del :slight_smile:

Enig i at volumet er litt lavt. Det betyr at den fort kan gå ned om noen skal ut med større volum.
Men så lenge kursen stiger er alt bra ?

Mon det. :stuck_out_tongue:

Kjip dag å være stuck i NASDAQ etter helgen. Dro inn noen prosenter her, men 80 øre for tidlig. Er inne i andre aksjer frem mot helgen nå. Håper denne faller tilbake mot 30 på mandag!

Lettet meg idag på 29.80. Men bare 2000 av 8500. Trodde faktisk at den ville bryte gjennom, men jeg hadde bestemt meg for det på forhånd. Har faktisk 140% avkastning på denne nå. Rt. 34.50!

2 Likes

Litt halloi i dag, men for et nydelig chart, enda litt å gå på mtp rsi.

Og market cap på 35,60 er fremdeles under 900 millioner. Verd å huske.

5 Likes

Det var et utrykk der som jeg ikke har plukket opp før, at en aksje kan korrigere i tid istedet for i kurs. Jeg har jo visst om effekten, men var en veldig klar og konsis måte å si det på.

2 Likes

Finner ikke tidspunkt for q4 presentasjon noen steder. Har du oversikt @Savepig?

Jeg tror de sa samme dag som NANO på radiumpodcasten, 28 februar.

Ok, grunnen til at jeg lurer er for Karl Oscar sa det kom tall i dag i videoen du delte, men ser ikke det noe sted.

Han tar nok feil

Quarterly Report – Q4: 28.02.2017 (Presentation at Oslo Cancer Cluster Innovation Park)

http://pcibiotech.no/financial-calendar/

2 Likes