Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

PCI Biotech: Invitation to fourth quarter 2016 presentation

Oslo, 20 February 2017 - PCI Biotech invites to a presentation of the company’s fourth quarter 2016 report on Tuesday 28 February 2017 at Oslo Cancer Cluster Innovation Park.

Time: Tuesday February 28, 11am - 12noon CET (local time).
Venue: Jónas Einarsson aud. (2nd floor, entrance 2B), Oslo Cancer Cluster Innovation Park, Ullernchausséen 64, Oslo.

The presentation will be held in English and if you wish to attend the presentation, please confirm with an e-mail to [email protected].

The presentation can be followed as a live audiocast from Hegnar TV (http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=47521316), and it will be possible to post questions through the audiocast console.

PCI Biotech will additionally hold a presentation in Norwegian at Fondsfinans / Beringer Finance Oslo.

Time: Tuesday February 28, 13:30pm - 14:30pm CET (local time).
Venue: Haakon VII gate 2, Oslo.
If you wish to attend the presentation in Norwegian please confirm with an e-mail to [email protected] or [email protected].

The interim report and the presentation will be available on www.newsweb.no and on the company’s webpage, www.pcibiotech.com from 08am CET on 28 February 2017.

For further information, please contact:

Ronny Skuggedal, CFO
Email: [email protected]
Mobile: +47 9400 5757

6 Likes

Kommer de til å gå i dybden på noe nytt her, mon tro… De har tross alt presentert Q4 typ en time tidligere, samme dag.

3 Likes

Jeg synes det vil være naturlig å forvente at de etter 2-3 måneder kan begynne å fortelle hvilke planer de har for å bruke emisjonspengene om ikke annet. :slight_smile:

3 Likes

Samtidig skulle jeg gjerne sett de ta den praten på engelsk. Skulle tro de ønsket å rette markedsføringen ut av bjerget!

Jeg tipper de ønsker seg en ganske avslappet setting der mange “store småfisker” kan møtes og snakke norsk istedetfor å bale med engelsk som gjør at det blir mye me oppstyltet.

3 Likes

3 Likes

Perfekt formasjon det der. Nå er det nytt rykk opp ila. uken og teste 38 igjen. Brudd opp gir 45ish?

3 Likes

Så veldig bra ut i går, men harker litt.

Antydning til sperre rett under 33:

3 Likes

PCIB starter dagen med et smell!

10 Likes

Er det Merlin effekten? Så han skrev på HO at han solgte Nano og gikk inn i PCIB?

3 Likes

Nja, min teori er at det er det tekniske og frykt for å sitte ute før kvartalsrapporten som styrer.

2 Likes

Ja, jeg bare trollet litt. Tror ikke trollmannen har SÅ stor innflytelse på kursen. Men denne virker veldig potent i dag. Kanskje det blir rally utover dagen? :slight_smile:

Hadde ikke trodd det, men røyk ut på alt på 34,9 i dag. Trodde ikke den ville gå gjennom. Blir vel å forsøke å komme seg inn igjen på mandag da!

2 Likes

Risikosport. Både oppturen og potensiell nedtur!

Jeg kjøpte mine første aksjer i PCIB i september på 5 kr etter tips fra @alex.
Jeg kjøpte en lyttepost. I dag har lytteposten en verdi tilsvarende en rimelig familiebil…
I tillegg har jeg supplert med emisjondaksjer og kjøp utenom.
Dum som jeg var solgte jeg 20% på 25kr for å øke i Funcom, men det blir sannsynligvis lønnsomt det også, etterhvert.

Men jeg tror en skal vente med å selge PCIB, hvis en ikke velger å trade.
Men nå kan den fort sette en ny bunn. Får håpe den får en dipp på mandag før den tar av @Wildkin :slight_smile:

2 Likes

Ja, det er det jeg håper på. Eller etter Q4 på tirsdag. Tror det er noen som venter ODD eller forskning på Q4. Det tror jeg ikke vi får.

2 Likes

Var utrolig nære salgsknappen på slutten der, men lot være da den så ut til å ende over 35 :slight_smile:

Jeg hadde en salgspost ute på 35 som jeg trakk i 12-tiden fordi magefølelsen sa at det kunne bli rally her i dag. Tror den skal opp og teste forrige motstand på ca. 37ish kr. Bryter den gjennom er veien fri mot 45. Oppfører seg perfekt teknisk denne aksjen. Skal begynne å trade denne basert på TA fremover :slight_smile:

3 Likes

Den magefølelsen din begynner jeg å få litt trua på :slight_smile:

Jeg forsøker meg også på å følge denne teknisk om dagen. Kom meg ikke inn så tidlig som jeg burde ha gjort så det har blitt litt ut og inn med noen mindre gevinster på vei oppover isteden. I dag var en fin dag da. Kan det ikke se ut som om potensialet i kanalen er nesten opp mot 40 nå forresten?

2 Likes

Hehe, må være noe jeg spiste…? :mask: Neida, men følger jo med på ordrebildet også, og så at det var mye kjøp, lite salgsvilje, og positivt moment. Så får du litt den feelingen når aksjen er 4-5% opp at, her kan det skje ting ila. dagen. Er du med? Så da var det bare å trekke salgsposten… :slight_smile:

2 Likes

Sitat en annen tråd her inne; " Selger ikke før minst 1500,-" :laughing::muscle:

5 Likes