Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Ha ha ha, tror jeg tok den, i dobbel forstand!:joy:

@Nocturne jeg solgte mine pcib nå, kjøpte Nano.

1 Like

:open_mouth: Solgte pcib?
Jeg driver og veier skåla mellom å holde alt i PCIB, eller vekte bittelitt ned for å kunne øke mer i NANO. PCIB fortsetter å gi god avkastning :slight_smile: vanskelig valg!

1 Like

Men der var jo @klikknes også jo! :slight_smile: Vært her lenge?

Må jeg velge mellom disse to ville jeg også valgt Nano. PCIB har en del triggere på kort sikt men stanger i taket av trendkanalen. Er spent på morgendagen. Vurderer å selge litt jeg også. Hadde salg på 39 men gikk ikke gjennom… :slight_smile:

Det er meget spennende med guidingen i morgen. En FDA ODD hadde det vært hyggelig å høre hint om. Forøvrig solgte jeg1/3 i dag.

1 Like

@Nocturne: Heisann :slight_smile: nei, ble med for kort tid siden! Liker forumet her godt :slight_smile:
Ja, jeg er spent på imorgen! Våkner nok opp tidligere enn de fleste småbarnsfamilier :smiley:
Ble ikke noe salg på meg heller, så vi får se imorgen - kanskje det er mulig å tjene litt penger da også :wink:

2 Likes

Rapport og presentasjon

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20170228.GlobeNewswire.HUG2082466

CEO, Per Walday, comments:

“It has been a transformative year for PCI Biotech, with promising signs of efficacy in the fimaChem Phase I bile duct cancer study, initiation of clinical Phase I for fimaVacc, and establishment of further high quality partnerships in the fimaNAc programme. On the back of this progress, we also completed a fully underwritten rights issue of NOK 70 million that was more than 100% oversubscribed. The near term focus for the company is now to get regulatory clarity on the requirements for a marketing authorisation for fimaporfin in bile duct cancer and to complete the clinical translation of the promising preclinical results with fimaVacc”.

2 Likes

Audiocast starter kl 11.

http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=47521316

Rapporten fra PCIB var som forventet. Medisinsk utvikling tar tid og det er lurt å bruken tiden godt for å legge en god plan for å komme seg igjennom den regulatoriske hinderløypa på en best mulig måte.

TDN finans oppsummerer rapporten slik:
Oslo (TDN Finans): PCI Biotech fokuserer på å få regulatorisk klarhet i kravene til markedsføringstillatlese for fimaporfin til bruk mot gallegangskreft, og å fullføre den kliniske overgangen fra de lovende prekliniske studiene for fimavacc.
Det sier konsernsjef Per Walday i PCI Biotech i kvartalsrapporten tirsdag.

1 Like

Endte opp med å selge 50% i går. Kjøpt tilbake en del nå, tjente ca 10% på det.

Positivt at PCIB har stålkontroll på kostnadene. Per Walday sa under presentasjonen at penger fra “grants” dekker 25% av research and developement!

Vi kommer til å få mange svar ila første halvår 2017.

4 Likes

Sikrer gevinst her, må ha penger til episurf emisjonen.

2 Likes

Kan vi si at trendkanalen du postet tidligere holdt så vidt i dag, @Savepig?

Stoppet på 20-dagers snitt ifht. chartet. Dete er en teknisk perfekt aksje. Sell på 39, evt. sell på 45 ved brudd opp. Kjøp på 36 igjen osv. Bare å henge med. Sitter rolig og doblet i dag på 33. Solgte noe på 34 i tilfelle større dupp i Nano men tror jeg kjøper mer i PCIB i morgen.

Hva tenker dere om kursen i morgen og resten av uken? Ser man på antall dager fallende så skal den teknisk sett falle et par dager til, men ser man på antall prosent, eller kroner, så burde den rykke opp i morgen. Hmm…

Helt konge om den fortsetter på samme måte videre :slight_smile: Jeg solgte 50% i går på 38,20. Inn igjen i dag på 34…

2 Likes

Faller den mer i morgen dobler jeg :slight_smile:

Den har vært teknisk perfekt hittil, men jeg lurer på om den kanskje støter på et fundamentalt tak nå, for kvartalsrapporten guider at det nok kan bli en periode til uten at det kommer veldig mye nyheter.

Ikke noen aksje jeg har tenkt å selge meg helt ut av dog. :slight_smile:

Humbug med alle disse kortsiktige idiotene som jeg ble en del av etter å ha joinet dette forumet. Før dette satt jeg 3 lange år i Biotec og Fun uten avkastning å skryte av. Nå har jeg nær doblet kapitalen på snaue 3 mnd. og lider av kjedsomhet hvis jeg må vente mer enn 2 dager på 10% oppgang.

Da er det på tide å sette en fot i bakken altså @Savepig ? :smile:

Mulig jeg selger alt i morgen da og bare venter på Nano-dippen mot 80ish og går all inn igjen.

1 Like

Er det en mulig HS på gang i PCIB chartet @Savepig ?

2 Likes

Litt alarmistisk? Men ser absolutt ut som om himmelferden er over i denne omgang.

2 Likes