Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Brudd på den stigende trenden ser det ut til…

Haha, kom an gutter - solgt alt før alle faresignalene kommer!

Runs on props @Savepig :slight_smile:

Solgt alt i dag

Solgte selv alt på 34,7

cash is king

Kanskje selge og kjøpe de igjen billigere.

I følge investtech er det støtte rundt 26

Jepp, det er det chartet viser, men ved en generel børskorreksjon kan den overkorrigere. Uansett er nok 26 kr OK inngang for den som er long.

Er der ikke nogen triggere på vej som hurtigt kan vende den nedadgående trend på et øjeblik?

Konferencer her i marts, data fra forsøg mm.

1 Like

Det er ikke planlagt noen konferanser.

http://pcibiotech.no/partnering/

Where to meet us:
List of all events were we are planning to attend during current half year with a link to the event

Biotech Showcase, San Fransisco, January 9-11, 2017
J.P. Morgan 35th Annual Healthcare Conference, San Fransisco, January 9-11, 2017

Nyheter kan for så vidt komme når som helst, men jeg har redusert beholdningen da jeg forventer en stille periode.

Kan som sagt komme ny informasjon når som helst, men jeg satser på at det går en liten periode uten nytt og at kursen reflekterer det ved å falle litt. Virker som at flere her inne tenker i samme bane, er fornøyd med avkastning og sikrer gevinst

Lei start på uken…

tipper det er noen som skal fra PCIB over til TRVX.

1 Like

Abandon ship! Samme som i Nano her nå. Ingen nyheter på lenge, de hadde ikke søkt om PRIME slik det ble spekulert i på HO, og nå er det mange som hiver seg over Targovax.

Veldig greit å være i Nano PCIB og TRVX …
Om en stuper så…

2 Likes

Touchet helt perfekt ned i en støttelinje I drew earlier:

2 Likes

Holder seg innenfor, men kjedelig macd kryss

1 Like

Jepp, enig med @holmes - bryter 30 kr ila. uken.

Mener den skal ned til 27ish.

1 Like

Eller langt ned hvis 27 kr ikke holder. Aksjen har gått mye uten noe fundamentalt, så den er nok bra nervøs.

Jeg solgte meg ut, så jeg slipper å ergre meg over tapt biotek-gevinst. Ref PHO fra 57 til 35…

Jeg er fundamentalt positiv, men negativ på kursutvikling på kort sikt.

1 Like

Kan ikke ODD komme når som helst?

1 Like

Solgte 10% fredag, har nå solgt totalt 50% i PCIB. Solgte i dag på snitt 30,85.
Avventer veien videre.

Trives ikke her nå. 17% i minus. Men blir for dumt å selge nå føler jeg, da går den bare rett opp. Er sånn jeg har tapt penger 90% av gangene. Satser på at tålmodighet og is i magen gir gevinst fremover. Tror den står i 50+ når Fase 1 resultater legges frem.

3 Likes