Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Folk som frigjør cash for å kjøpe Funcom?

1 Like

Virker nesten sånn, haha. :fearful:

Ja, sjekk dippen i PCIB samtidig som fallet kom i FUNCOM.

Hei @Morti , det var spennende tall å lese sammenlikningen Nano/Pcib.
Har Pcib en medisin som er “trygg” og bevist at den fungerer ala nanos Betalutin? Hvis den er i nabolaget like trygt å investere i, og dine tall er riktige (regner med de er det :slight_smile: ) så er de jo veldig underpriset, og interessant å investere i. Har ikke lest så mye om de da, men absolutt interessant.

1 Like

Se førsteposten :slight_smile:

Jeg lurer veldig på hvor PCIB skal videre inntil det kommer noen nyheter:


De to blå strekene er støttelinjer, den vannrette er hittil ikke blitt brutt i noen stor grad. De grønne linjene er motstandslinjer som jeg ser det. Akkurat nå er kursen på vippen til å enten sprette tilbake opp, eller falle videre ned.

PCIB er fortsatt lavt priset ved evt positive nyheter, og jeg er ganske sikker på at de kommer, spørsmålet er når. Det er jo klart at det har vært mye spekulasjon her, så turen ned kan bli like bratt som turen opp.

Men, som jeg startet innlegget med, spørsmålet blir hvor lenge det blir til nyheter. Mest sannsynlig så vil jo galleblærekreftbehandlingsmetoden få alt som er av fast-tracks osv. Hver eneste av disse godkjenningene de får vil være en trigger for kursen.

Meget spennende lesning her, skulle hatt 100K tilgjengelig for investering! :slight_smile: Må kanskje prøve å være litt kreativ :smiley:

Btw, så er “trygt” ikke et ord jeg synes passer godt sammen med biotek-aksjer av denne typen. Det får samme betydning som å ha funnet et “trygt” sted å base hoppe fra.

6 Likes

Alt er relativt. F.eks er både Nano og Pcib tryggere investeringer nå enn for et år siden vel? Tryggere å basehoppe med enn uten fallskjerm? :smiley:

3 Likes

En veldig god og ikke minst morsom allegori. :smile:

2 Likes

Jeg kikket litt på PCIB, er det riktig at kursen ligger på ca 30,- per aksje. Synes jeg så den var rundt 5,-. Mulig det var feil ticker, kan noen korrigere meg
Mvh
Strendan

1 Like

Det er en bug i visningen av oax aksjer her på forumet. @pdx noen sjanse for at det blir fikset? :smile:

Enten det eller så burde de kanskje fjernes, eller få kursen satt til 0 eller noe.

1 Like

Skal få sett på det snart! :smile:

1 Like

@pdx klarer du å sette pcib og nano på 5 kr på mandag? Bare litt på morran på børsen? :joy::+1:

2 Likes

Og sett Funcom opp i 20 kr while you’re at it :slight_smile:

3 Likes

Now we,re talking! :laughing::+1:

Den var på 5 i september…

1 Like

Kom over følgende på Shareville:

https://www.shareville.no/aksjer/pci-biotech-holding/kommentarer/kanskje-blir-det-oppdaterte-nyheter-fra-fimavacc-fase-1-nar-7687489

2 Likes

På tide å kjøpe PCIB folkens

http://pcibiotech.no/partnering/

  • Bio-Europe Spring, Barcelona, March 20-22, 2017 (Company presentation)
  • 4th Immunotherapy of cancer conference, Prague, Czech Republic, March 20-22, 2017 (Poster presentation of fimaVacc)
  • 5th Cancer BioPartnering & Investment Forum, New York, March 28, 2017 (Company presentation)
  • The International Liver Congress, Amsterdam, April 19-23, 2017 (Poster presentation of fimaChem)
  • BioEquity Europe, Paris, May 22-23, 2017 (Company presentation)
  • Nordic Life Science Days, September 12-14, 2017
7 Likes

Kan legge til at de siste fire presentasjonene er dagsferske. Siden ble oppdatert i dag tidlig.

2 Likes

Deilig. Er det lov å håpe på noe nytt om FimaVacc i Praha 20-22. Mars? :smirk:

1 Like