Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

kilde:

5 Likes

Godt jobba at kursen synker i dag også. Traaaadiiiiing! :smiley:

1 Like

Flytter folk pengene over i FunCom nå tro?

Det kan jo se sånn ut.

Glem ikke PHO da. Oppgang der også.

1 Like

De dryger den årsrapporten bra nå. Omformuleringer pga forrige rapport?

2016 annual:

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=425432

1 Like

Fant denne i rapporten, external interest er alltid interessant og ikke minst venter jeg på fase 1 resultat for fimaVACC som ikke er priset inn i kursen til nå (hvis suksess):

The Company’s lead programme, fimaCHEM for bile duct cancer, is in preparation for initiation of Phase II. The Company envisages establishing partnership based on Phase II data, but the early promising signs of efficacy from Phase I have furnished external interest that will be assessed in relation to various financing and partnering alternatives.

An important value-creating step for the fimaVACC programme is a successful clinical validation, through the ongoing Phase I study in healthy volunteers, which may enable PCI Biotech to enter into the immunotherapy field.

The fimaNAC programme will continue to follow an opportunistic approach, pursuing out-licensing opportunities based on established preclinical data and entering into early collaborations with the aim to transform the collaborations into commercial agreements.

4 Likes

Ser frem til at få lest denne :slightly_smiling_face:

Nærmer seg inngangspris her nå. Virker dog bunnløs akkurat nå… :confounded:

Jeg mistenker pga. den historiske koblingen mellom PHO og PCIB at en del flytter penger over til PHO nå pga. gårdagens melding. Tradingmessig har man da en konkret dato å forholde seg til hvis man skal bruke sell on news-taktikk.

Jeg synes 24 ligner på en støtte, første test av den nå.

2 Likes
2 Likes

Hva er dette?

Radium podcast fra Radforsk.

1 Like

Interessante de Radium podkastene :+1:

1 Like

PCIB sin teknologi testes litt ut av andre nå

Efficacy of photochemical internalisation using disulfonated chlorin and porphyrin photosensitisers: An in vitro study in 2D and 3D prostate cancer models

In summary, firstly, based on findings in both 2D and 3D cell viability studies, we confirm that the PCI effect is superior to the one exerted by PDT, owing to the synergistic combination of saporin and photosensitiser with light. Moreover, we have demonstrated the efficacy of PCI for treatment of prostate cancer cells.

http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0304383517301271

funcom sa du?

Denne er jo flere måneder gammel - men kan ikke huske å ha sett den tidligere - det er jo uansett bare en bekreftelse på at teknologien virker og er trygg. Har det vært noe meldinger om denne studien av PCI selv?

Gammel?

Ingen meldinger om dette som jeg kan se, det er et forskningssamarbeid av typen in vitro (altså ikke et menneske eller dyr).