Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

Jeg sier kun som PW:

Google Photos

7 Likes

Burde kjøpt dobbelt, ellers good call. :grin:

1 Like

Gggggreat news, yo’all gonna get filthy rich. Ønsket sitat fra PW

3 Likes

Kursfallet henger jo sammen med stygg makro også

1 Like

Følger dere med på PCIB’s hjemmeside for å oppdage en eventuell avtale?

1 Like

Da er det siste døgnet av juni igang. La oss håpe at styreprotokollene er undertegnet nå.

Lykke til.

2 Likes

Ingen melding i morgen kan bety budkamp.

1. Nei hadde blitt meldt for lenge siden
  2. Ja blir selvsagt børsmeldt, og det kan også børsmeldes at det foreligger et tilbud om avtale om juss/detaljer må finpusses noen dager til.
  3. Utsettelse blir børsmeldt pga endringer av tidligere melding rundt tidsfrist.
  4. Har flere blandet seg inn vil det være umulig for selskapet å børsmelde noe før forhandlingene/budkamp er over. Da forblir det helt stille.

Husk Biontech har forsket omtrent like lenge med PCI som AZ, og har partnerprogrammer med store gutter som Roche, Pfizer, Bayer, Sanofi, Eli Lilly and Company mm.

3 Likes

Takk skal du ha. Håper jeg blir våkner av SMS i morgen.

1 Like

Hva skjer om 2 år???

2 Likes

Hvis det var noen som lurte så er sannsynligheten til melding i dag sånn sirka 100% :wink:

Lykke til alle sammen!

10 Likes

Mye sant i dette innlegget fra Hegnar: “Jeg vil føle meg lurt og ført bak lyset hvis det publiseres en melding om at det ikke blir noen avtale. Nå er kursen hauset opp og mange aksjonærer risikerer store tap. Ledelsen kan ikke ignorere det faktum at kursen er på et kunstig høyt nivå pga informasjonen de selv har gitt. Med det mener jeg kunstig hvis det ikke blir noen avtale. Da burde det vært sendt ut en melding underveis som dempet forventningene i markedet. Alternativt har vi alle har misforstått sprengkraften i avtalen. At det vi tror er stort, ikke er det. Men det burde også vært kommunisert på bakgrunn av overståene. Håper forøvrig ledelsen i PCIB leser Hegnar forum.”

(sånn bortsett fra siste setning)

1 Like

Jeg håper dette var skrevet ironisk. Hvis ikke har man lagt lista lavt for å bli skuffa i aksjemarkedet.

Pcib har på ingen måte lovt en avtale men de lovet å oppdatere markedet før Juli.

9 Likes

De har ikke lovt noe som helst (selv om PW heller ikke har gjort mye for å realitetsorientere aksjonærene gjennom podcastene dersom det gjengse syn er på bærtur), og å forvente meldinger for å jekke ned markedet er åpenbart å dra det for langt, men en negativ melding på siste dag ville i for stor grad vært den perfekte storm. Som er en av grunnene til at jeg personlig nekter å tro at muligheten er tilstede.

3 Likes

Enig i at PCIB ikke har lovet noe som helst. PW sin uttalelse på seminaret 10.juni var jo ganske nøktern: “We have an agreement with them that expires now in June, and we are discussing with them what will happen when this agreement expires.” Vanskelig å si om det ligger noe i at han to ganger bruker ordet “expires” uten å bruke ett ord på hvilke muligheter som kan ligge i dette. Kanskje får vi svaret iløpet av tirsdag…

Det er utvilsomt mange skribenter her inne som har lovet atskillig mer enn det PW har gjort ihvertfall

3 Likes

This topic was automatically closed after reaching the maximum limit of 7500 replies.