Og fortsatt er vi under emisjonskursen. Fullfinansiert, slik at det er ingen emisjon som ligger å lurer på en god stund. Spennende tider fremover!
Kan Fimavacc være en verdens sensasjon som top 10 BP er villig til å betale hva som helst for å få tak i? Kanskje.
Husk at det er ti selskaper i top 10 BP. Dette kan bli morsomt fremover og jeg sitter løpet ut.
Ja, nå får det være enten eller. Enten går aksjen og jeg lander på månen ellers går den i 0. Uansett, de pengene jeg har lagt inn her, BLIR her.
Kjære venner av Radium og engasjerte aksjonærer i vårt porteføljeselskap PCI Biotech: Send gjerne inn spørsmål om de nyeste fimaVACC-dataene om dere har det. Vi prøver å få tid til å ta det i pod neste uke - og/eller vi skal prøve å få Per Walday som gjest snarlig @JEinarsson
Gleder meg til lørdagens Finansavisen. Avisen følger PCIB tett. To artikler allerede på kort tid og regner med fimavacc blir lørdagens heteste artikkel?!
Du kan være relativt sikker på at aksjen går videre mandag og tirsdag iallfall. Markedet trenger alltid noe tid på å fordøye nyheter. Du har 3-dagers regelen osv. Og noe forventinger vil sikkert skapes i forkant av Q1. Videre kommer alt an på hva vi får servert på Q1 osv.
Foreslår at vi venter med å bombardere @Inwentor med spørsmål til etter Q1 og hva vi eventuelt får av ny eller utdypende informasjon der.
Ikke bare vi som synes meldingen virker svært lovende…
Vi er eiere av en skatt og folk gir den bort for 29.90.
Kjekt å endelig få en reaksjon oppover, som forventet etter meldingen.
Men smått utrolig at vi fremdeles er under emikurs.
En bra dag med PCIB på topp på vinnerlisten, la oss håpe på flere slike dager!
Lothian
Jeg og, men før det rykker på nytt skal det ut en del emisjonsasksjer til kurser rundt emisjonskursen.
Nå må dere huske på at vår kjære Glein har konstatert at dette ikke var noen nyhet i det hele tatt da
No news is good news
Husk at det har vært handlet en god del rundt kr 25 de siste ukene. Mange har spekulert i melding og når melding kommer er de kortsiktige godt fornøyd med 20% gevinst bare på noen uker.
Langsiktige og de som deltok i emisjonen på 30 kaster neppe kortene akkurat når “the game begins”.
Syntes dette var bra jeg. Nå får vi virkelig vasket ut de som skal ut rundt emi-kurs, samt våre «venner».
Dette er bare starten på en flertrinns-rakett
Rart hvor raskt det kan snu i aksjemarkedet. I flere mnd har det vært sur stemning i aksjen. Meg selv inkludert begynte å bli ekstremt utolmodig. Nå ser fremtiden (kortsiktig og langsiktig) veldig lys ut!
Neste podkast onsdag 8. mai kan bli…interessant.
Håper vi også får noe å tygge på fra Q1 og at Jonas er i fyr og flamme på eteren…
Lothian
For alt jeg vet kan det være vi skal ned igjen de neste ukene og månedene, men dagens utvikling har vært meget ettterlengtet og gjør at man føler man har fått valuta for all ventingen. Jeg er nesten mer glad på @Lothian s vegne enn for alle oss andre, tror han har lidd mest.
Grattis til alle med dagen i dag, den kan ingen ta fra oss, så får vi håpe det ikke bare var et blaff!
Var det bare et blaff kommer jeg nok til å kjøpe mer.Jeg har troen på fimaVACC og pcib. FimaChem forsvarer egentlig kursen der den er og mer til. fimaVACC er en bonus sånn sett.