Thnx, Chrkni👍
Ja, Per sa at det kommer på en konferanse. Jeg hang meg litt opp i det, nettopp på grunn av aktiviteten som oppstår når vi forsøker å finne ut når ting kommer. Han sa også «autumn». Jeg må innrømme at jeg ikke husker om det var under selve presentasjonen, Q&A eller i etterpraten. Jeg vil nødig skuffe, ta feil, eller si at det ikke kan bli både konferanse og tidsskrift - men jeg fikk et tydelig inntrykk av at han mente konferanse. Kanskje @Investor eller @Dataminer kan bekrefte/avkrefte at jeg hørte riktig?
Det ble sagt under presentasjonen
Sørlendingen: I guess, the plan has been that van der Burg is going to present this either at the conference or in the paper. Can you say a little bit about where this is going to be presented?
PW: No. We want to go to a very good conference where we have a high impact and a large audience when we present this. But I’m not going to tell you which conference it is yet. Because…
Sørlendingen: Will that be before or after the Boston conference?
PW: Oh, no, it will be after the Boston conference. It will be after. So the Boston conference is – that’s the International Photodynamic Association Conference. It’s not really the conference to blast out the big results on this. So that will be done in the autumn, as I mentioned. It is on the previous slide that it is on the second half of 2019 that we are going to present this.
Han sier vel her egentlig bare at aktuelle konferanser for Burg å presentere er etter Boston. Men det er vel fullt mulig med en publikasjon før?
Dessverre er det fritt frem for kjeltringpakk å drive utstrakt og åpenlys kursmanipulasjon på Oslo Børs, Bordell & Bingo.
Pill råttent og tvers igjennom korrupt. Finansnæringen i Norge stinker, og det er mye som ikke tåler dagens lys.
Er det ikke deilig å ha noen å hate
Nei, isj, glemte at de nå faktisk guider H2 for dybdeanalysen. Så uansett ikke før juli altså.
Min forståelse er at det ikke vil presenteres ytterligere fimaVACC data før Boston , hvor de vil holde endel tilbake - og så at Burgern presenterer på en konferanse til høsten. Det virket ikke som om de satset på en publikasjon, før Burgern har gjort sitt. Det kan henge sammen med de strategiske mulighetene som det tilrettelegges for på en konferanse - der er potensielle partnere til stede. Spekulasjon, men ikke en usannsynlig tanke i et forretningsmessig perspektiv. @Dataminer var innom disse markedsførings/salgskanalene i et tidligere innlegg i dag, og jeg tror dette må sees i sammenheng med det han oppsummerte👍🏼
Han sa «autumn». Sept, okt, nov.
@Dataminer skriver jo nettopp at PW nevnte publikasjon og konferanse. Jeg vil tro at det optimale er når BP-representanten, som bare er et menneske han eller hun også, med begrenset kapasitet, etter å ha vært på en konferanse og hørt et imponerende innlegg fra Burgeren, nettopp kan komme tilbake til sitt kontor og finne fram den vitenskapelige artikkelen han skrev i det velrenommerte tidsskriftet en måned før, og som BP-represenanten ikke hadde fått med seg, eller rukket å lese.
“Autumn” ble kun nevnt i forbindelse med VACC i det sitatet jeg skrev over, og refererer altså til mulige konferanser. Tenker fortsatt at det er mulig med publikasjon ‘late summer’.
Ser ikke så teit ut lenger nå.
Nei gikk fra teit til trist
Nå er jeg litt på farta her - og jeg skal ikke være bastant. Men tror altså ikke det kommer noen publikasjon late summer, og at vi går inn i en periode uten altfor mye action - kursmessig. Da regner jeg
oppstart PF2 som et forventet non-event. Jeg vet noen ikke liker at jeg skriver det, men personlig tror jeg at tålmodighet i tillegg til litt interesse og årvåkenhet er nøkkelen til å max’e investeringen i Pcib. @solo er inne på noe når vedkommende påpeker at risikoen i selskapet er på vei ned, om ikke like fort så nesten like fort som kursen. Det påfører utålmod og skaper frustrasjon, men gir et ypperlig kjøpsklima for de av oss som ønsker å akkumulere til priser justert for risiko som jeg opplever attraktive.
Utrolig bra gravd frem av @Bra_Britt. Det var ihvertfall svært betryggende for meg å lese som aksjonær. Hadde ledelsen opplyst om dette på presentasjonen kunne man kanskje snudd dette til noe skikkelig positivt, som det vi vet nå etter denne opplysningen.
Her er et parti i siste Radium som for meg illustrerer hvor gode VACC-resultatene faktisk er:
Elisabeth: Og der er dere på nesten 70% på den høyeste. 70% som responderer.
PW: Ja, det stemmer.
Jonas: Og det er jo på høyde med en vanlig god vaksine! Ikke sant? Når du da sier at dette i utgangspunktet er et antigen som er veldig, veldig vanskelig å skape respons mot historisk, og så er dere der på høyde med… ja, 70 til 80 prosent er det vi vil forvente oss på en influensavaksine så vidt jeg husker?
PW: Ja, det ligger vel rundt der.
Jonas: 70% er en god immunrespons på en vaksine, så da fungerer den som en god [helt vanlig] vaskine da, i forhold til respondere?
PW: Ja. Og hvis du da ser på kontrollen, som jo ikke da bare er en kontroll uten noen som helst form for adjuvans. Den inneholder Hiltonol, som jo er det vi kaller for en state of the art adjuvans. En toll-like reseptor 3 agonist som brukes av veldig mange selskaper faktisk i vaksinasjonsstudier som pågår akkurat nå, så er det en vesentlig forskjell i hvor mange respondere vi ser.
[og så følger en litt rotete dialaog hvor de blir enige om at grafen viser at Hiltonol har 9% respons]
Jeg tror der er fimavacc avtaler som kan få kursen opp i år. Det virker på meg som om markedet ikke tror pcib får noe økonomisk avbetydning ut av fimavacc og her ligger bomba i pcib etter mitt syn.
Selvfølgelig skulle det bli full handelskrig kræsjer nok det meste på børsen så kursen lever farlig i så måte. Men det gjør også resten på børsen.
To dager på vinnerlisten ble etterfulgt av tre dager på taperlisten . «Sånn går no dagan». Rykk tilbake til start! Jeg må være såpass ærlig at jeg må innrømme at dette irriterer! Har sittet i dette papiret gjennom all slags regulatoriske privilegier, og oppløftende resultater, men tyngdekraften er dessverre alt for sterk.
Per er en dyktig «forteller» på presentasjonene, men han mestrer definitivt ikke kunsten i å engasjere, skape glød samt maksimere verdier! Han fremstår som en person som har all verdens tid og som ikke bryr seg om ting tar atskillig lengre tid enn forespeilet. Eksempelvis så var det «no urgency» til å publisere Ultimovacs resultatene (selvfølgelig også kombinert med at de har hatt det travelt). Hva sier det oss? Jo, at resultatene neppe er all verdens spennende! Det er i alle fall slik jeg tolker det og ut i fra markedets synspunkt så deles denne oppfatningen. Det er ikke første, og neppe siste gang, vi ser blodrøde prosenter etter at Per har fått sagt sitt på kvartalsgjennomgangen!
Alle forsinkelsene vi har vært vitne til i senere år begynner virkelig å tære på aksjonærenes tålmodighet! Fiskene biter ikke på kroken lenger! Etter å ha ropt ulv-ulv gjentatte ganger uten at ulven er der har nå markedet gjennomskuet opplegget? I kjølvannet av emisjonen har det vært seigt som sirup og en ørkesløs og kjedelig utvikling, stikk i strid med hva selskapet har skissert! Men nå vet vi jo at kart og terreng sjelden stemmer der i gården, dessverre!
Extension studien hadde svake resultater men vi hadde også meget syke pasienter. Når det plutselig spilles inn nye variabler (altså tumour size) får vi enda mer å analysere! Hvor syke var pasientene i Fase I opp mot ABC-02? Dette skaper enda mer usikkerhet i et case som ikke har fått så veldig mange nye tilhengere det siste året. Hvorfor kjøpe aksjer her når trenden er ned.
Det takkes støtt og stadig for billige aksjer, samtidig som aksjen blir enda billigere. «Skynd deg å kjøp» sier andre, mens realiteten har vært at det definitivt ikke haster! De som avventer innhopp er de lure, eller de som har klart å komme seg ut av aksjen en av de få dagene hvor omsetningen har vært stor nok er vel kanskje de aller smarteste? Her fortsetter man allikevel å genierklære de som kjøper og slakter de som selger! Jeg er blant idiotene som har vært med på hele denne kjipe reisen! Har endevendt hver eneste krok for å finne midler til å delta i emisjoner! Jeg sitter som en stabukk og ser på at innskuddet mitt sakte men sikkert forvitrer!
Jeg får et inntrykk av at ingen i ledelsen / styret virker å bry seg noe særlig. Vi bryr oss derimot, og takk og pris for det. Daglig gjør vi vårt ytterste for å prøve å finne noe som kan gjøre at vi blir tryggere med å besitte PCIB aksjer! Men når sant skal sies, så hadde jeg håpet at selskapet gjorde atskillig mer for å få aksjen på rett kjøl. Her på tråden ble det vist til at overlevelse på de med store svulster hadde en median OS på 6,3 måneder (takk Bra_Britt)! Superviktig info – men ikke noe ledelsen tok seg bryet med å hjelpe oss til å forstå. De slenger ut et waterfall-plot som jeg faktisk ble litt skremt av! Og da forsvinner aksjonærene til tross for at fimaVACC virker bunnsolid! Jeg er neppe den eneste som hovedsakelig har kjøpt aksjen på grunn av fimaCHEM – nå rømmer noen av disse skuta. Når PCIB i tillegg slår i bordet med kun to åpne sites (!), ny ordlyd rundt hva som kickstarter RELEASE studien, og enda mer tåke-legging angående når fimaVACC skal presenteres med høy sigarføring, ja da blir man naturligvis matt og usikker! Vi fortjener bedre kommunikasjon / guiding enn det vi får! Det er på tide at vi får litt fart over forestillingen!
Da håper vi altså på Asia melding i slutten av juni (jeg tviler sterkt på det). Vi krysser fingrene for at RELEASE studien kommer i gang i H1 2019 (begynner dessverre å tvile på det). Satser på at USA også kommer med i studien i H2 2019 (kanskje?). I tillegg kan vi forhåpentligvis få en solid presentasjon av fimaVACC på en konferanse eller i et tidsskrift i H2 2019. Alle disse datoene har allerede blitt flyttet fremover i tid minst en gang (noen mange ganger) og dette begynner å bli en farse! Som følge av at selskapet går på sparebluss får vi dårlig formulerte meldinger og stadige forsinkelser. Snakk om å spare seg til fant! Hadde satt stor pris på om selskapet PCIB snart tar litt selvkritikk og får selskapet ut av denne negative spiralen! Skjerpings!
Satt igjen med ett lite inntrykk etter aa ha hoert paa podcasten av at (vet ikke om det stemmer, men),at PW var litt oppgitt over tidsbruken til Mr. van der Burgh paa det punktet. Men saa lenge PW og Einarsson omtrent tok boelgen over fimaVacc resultatene, burde ikke det ha saa mye og si. OK, det gaar kanskje ett kvartal ekstra, men saa er vi tilbake paa vinnersporet. Og for ett vinnerspor!
PW: Det har vært en lang vei til å få alle disse resultatene ut… det er sikkert det. Og det er nok folk som har ventet på det en stund. Og vi trodde jo at vi skulle klare å komme med det tidligere, men vi har hatt noen issues med analysen. Og det er ganske kompliserte og omfattende analyser. Og det er gjort av eksperter innen dette området. Så det har (kremt, kremt [really!]) tatt lit tid.
Tror ikke det gir mening å skylde på ledelsen her, det har blitt grundig forklart hvorfor ting tar tid. Alltid på en tillitsvekkende måte. Dette du peker på er egentlig bare paradokset med forskningsselskaper på børs. Man henter penger på en spekulativ markedsplass for å finansiere et prosjekt basert på strenge retningslinjer for etterprøvbarhet. Frustrerende for alle parter. Helt til vi alle kan førtidspensjonere oss.