Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Ja da funket det.
Jeg har den filosofi å legge ut stoff da det derved kan være til fellesskapets beste og at teksten kan tolkes av flere. ( i stedet for å sitte å knote med det alene.)
Der er en utrolig kompetanse på dette forumet på PCIB trådene.

Mailen:
Leser vel svaret dithen at “i løpet av 2019” ikke betyr at en må vente til slutten av året men at der kan komme nytt om fimaNAc/top10 når som helst , egentlig.

Var studien fimaVACC en suksess?
https://newsweb.oslobors.no/message/475881
Som en ser så er svaret allerede avgitt.
Blir jo selvsagt interressant å høre på van der burg men misstenker at en stor del av de aktuelle investorene ikke har fått med seg at svaret allerede er avgitt.
Av og til lurer jeg oppriktig på om resultatene som er oppnådd i PCIB har blitt profilert slik at de har fått den plasens i “rampelyset” som de fortjener?

Alle bør ha en post i PCIB (og PHO) :nerd_face:

lykke til

15 Likes

Ser ut som om PCIB-aksjonær Fjell har lagt en liten hilsen til Per i sin siste bok, Gjemsel, haha!

9 Likes

For de som har sett filmen Elysium:

4 Likes

https://labiotech.eu/?s=pci+biotech

https://labiotech.eu/features/rnai-new-developments/

" Targeting translational challenges

The development process of RNAi treatments was fraught with difficulties. These included problems with achieving safe systemic delivery and serious side effects and patient deaths during a number of clinical trials"

Artikkelen er fra 2018 og omhandler bl.a. problemer med delivery i RNAi innen feltet fimaNAc for PCIB sin teknologi.
Godt å få bekreftet fra annet og uhildet hold at RNAi i likhet med svært mange andre tilnærminger tryner på fagområdet delivery.
Så får vi en “snarlig” bekreftelse på at PCIB også har en løsning på delivery problematikken innen RNAi også så…
går simpelten ikke ann og si ting som de er når det gjelder dette selskapet uten å fremstå som useriøs.

Pcib selskapet som investerings-objekt handler kun om en ting…hold på aksjene.

Klarer ikke å motstå…
HIV , antibiotica-resistens , CPI , virus , mm kan være fremtiden hvor PCI teknologien kan gjøre forskjellen.

Teknologien er helt unik og angriper midt i hjertet av et av tidenes største problemer innen medisinering , nemmelig delivery.
Prosessen er ikke biologisk men heller “mekanisk” og derav uangripelig for alle kroppens biologiske forsvarsmekanismer.
Teknologien BANKER medisinen inn i cellene noe som aldri har skjedd før.
Kampen foregår ikke lenger på kroppens biologiske premisser da selve leveringen aktivisert med laser får cellenes membranner som beskytter cellenes innhold til å bryte sammen og slipper virkestoffet inn i cellene …og vips , det er game over for faenskapen i syke celler som har satt seg fore å drepe individet.
BP har i mange 10-år forsøkt utrolig mange veier for å få dette til og Delivery-problematikken har fått mang et produkt til å bite i bakken. Denne kampen har kostet og koster BP utrolige summer uten at det har ført til uttelling , yet :nerd_face:

Det er bare fantasien som setter stopper for hva denne teknologien kan brukes til.
Derfor bør en smile litt i skjegget når aksjekursen stiger kr 2,5 når den positive meldingen kommer fra et av samarbeidsselskapene innen fimaNAc.
For slik fungerer OB, :upside_down_face:

Kjøp , ikke selg
Men vær klar over at investeringen kan gå tapt , bla bla bla. :alien:

lykke til

5 Likes

ITviler på nyheter fra PCIB før 28.08.
Det nytter ikke å skru opp optimismen ytterligere, noe aksjekursutviklingen viser.
Ingenting er sikkert mht om vi får cash avtaler i år eller om vi må vente til 2020!

2 Likes

Nei ingen har garantier, hadde vi hatt det hadde kursen vært en helt annen. Og den dagen vi får det BLIR kursen en helt annen. Så får det være opp til hver enkelt av oss når vi tror det skjer noe. Your guess is as good as mine :wink:

2 Likes

Skal vi tjene gode penger paa PCIB, maa BP omfavne vaar leveringsteknologi og tegne avtaler med, og eller kjoepe oss.

  1. Hvor mange BP selskaper er informert om vaare resultater, og kjenner til disse?

  2. Hvor mange BP selskaper har PCIB kontakt med i dag

Dette skulle jeg gjerne visst svaret paa!

2 Likes

ny uke, nye muligheter :wink:

åpner den med 1000 på 25,95

1 Like

Må bare gratulere med billige aksjer. Kjøperne er ikke direkte stressa for å få lasta opp om dagen. Hva er det markedet ser som vi i menigheten ikke ser? Trodde dagens nivå var så nærme et lovlig ran som det er mulig å komme?
Hadde smakt med litt innsidehandel også men forhåpentlig gode grunner til at dem ikke kan kjøpe akk nå ?

aner ikke, men når eg la 1000 til over høyeste kjøper på 25,6 så gikk det rett opp igjen.

så eg gjør no meg mine tanker.

1 Like

jaja, siste ferieuken nå er over for flere, så får i håpe der kommer noe snart :slight_smile:

1 Like

Kan ikke sammenligne salg av Phos og Pcibs produkter. Produktene er i to forskjellige klasser. Det er pr.dags dato for stor risiko for de fleste store å investere i Pcib.

Dersom vi er konservative har vi

chem gallegang 50%
Partner vacc 10 %
Partnernac 10%
partnerskap nye indikasjoner chem 5 %
Oppkjøp 5 %
Partner Asia 20 %

Noen av disse vil føre til kurseksplosjon 10+ gangen.

Videre har vi små triggere som rask innrullering, små utlisensieringer vac og nac.

Mye som kan skje før gallegang er ferdig som er den store risikoen i forhold til muligheten for en virkelig skrell om de mot formodning skulle mislykkes der.

4 Likes

Da kom 25-tallet som eg fryktet. Selvsagt helt tragisk isolert sett, men vi får trøste oss med at det er på lavt volum, styrt av roboter og mest sannsynlig ikkje representerer den virkelige verdien av PCIB.

Uansett ikkje noe kjekt når en er fullastet.

For en blytung dag! Her er det vel bare å gå i dvale frem mot høsten. (Ikke lenge igjen) Hvor lenge har du vært PCIB aksjonær Lothian? Om en tørr spørre :slight_smile:

Siden 2016, så ferden i PCIB har vært bra. Men overtegning i emisjonen på 30 i august i fjor har satt en liten demper på stemningen :slight_smile:

Men én dag må det vel snu…?

2 Likes

Er et utrolig lavt volum og stor spread, bare så det er sagt.

3 Likes

Ikke akkuratt skremmende volum, så tar det hele med ro jeg :slight_smile:

1 Like

Fall over hele linja i biotek.

Det er da en trøst at PCI Biotech har finansiert sin fimachem ggk. Finansieringen viser seg å være en genistrek?!

Ikke noen biotek selskap på OSE som har tilnærmet fullfinansiert sin reg studie som PCI BIOTECH? I så måte sitter PCIB aksjonærer på gull under finansuro.

7 Likes

Så var det det å få “betalt” for at finansieringsrisikoen ble i praksis borte fom oktober 2018…

Markedet sier at det skal differensieres i et turbulent marked, har ikkje sett noe til dette i favør av PCIB til nå.

1 Like

4,5% ned intradag?!

Det er dessverre ikke annet å si enn at Per «I will get back to you by end of H1» Walday må ta sin del av ansvaret for dette.

Per, do you read me? Det er 5.AUGUST i dag, og vi er 5 uker inn i H2!