Ja, det er nok tingen når man lager medisiner. Hadde blitt mye “helseturisme” ellers
Lavere? Nei heller høyere.
ODD-indikasjoner ligger vel fra 100K $ og oppover. Dvs noen ligger veldig langt opp.
Snittet er vel ca 200K $ om jeg husker rett.
3000 pasienter ganger 1.8 mill (etter dagens dollarkurs) gir 5.4 milliarder i omsettning.
Stemmer ikke helt. Korea er nå over i nasjonal fase som eneste land utenom Australia.
Jeg finner det svært interessant at nettopp disse to landene ble spesielt nevnt av PW i etterpraten etter Q4 i år.
Kan være tilfeldig, men muligens ikke? Ser ikke bort ifra at selskapet expediter den nasjonale behandlingen i de land hvor de satser.
Sjekket litt rundt nasjonal fase i patentsøknader og det er mye jobb og kostnader forbundet med nasjonal fase.
Feks må selskapet oversette til koreansk i dette tilfellet og betale nasjonale fees.
Jeg mener det sier en del at de allerede er i nasjonal fase i Korea, gitt hindrene nevnt over.
Jeg tror den nasjonale fasen er startet for alle de landene som er listet i WO patentet på tidspunktet denne ble publisert. Men at de ble ferdige med prosessen først i Australia og Korea betyr kanskje at noen har vært mer på ballen her mener du?
Denne har kanskje blitt lagt ut her (Fra Aug-19)?
Var det ikke en lik for Hong Kong for et par mnd siden? Er sikkert bare “verdenspatentet” som ruller og går, men påfallende at land som er aktuelle for cites og partner godkjenner først…?
Med saa faa inoprable pasienter tilgjengelig, er det smart og soeke verdenspatent, og i hvertfall patent i de stoerste Asiatiske landene. i tilegg til Europa og USA. Desto flere pasienter, jo mer penger blir det ut av det.
Omsatt mindre enn 2k aksjer siden kl 13.00. Tydelig ingen panikk men kjøperne har visst også god tid? Tror muligens noen vil angre etter neste gladnyhet at dem ikke benyttet dagens kurs til å laste opp ? Ikke sikkert det betyr så mye for volum ville dem ikke fått.
får vel ta 1000 på best—
Tok 5k
Stimulipakkene stroemmer paa, baade fra Australia, Tyskland og ESB. Og det stopper ganske sikkert ikke der. I tillegg har flere land senket rentene. Noe som muligens betyr at nedturen for PCIB kan vaere over for denne gang.
De rekker antakeligvis ikke og redde Q3, men det er ett ordtak som heter, dont fight the centralbanks.
Pussig nok er ikke Kina, ført opp i denne, oversikten, men Kina er i nasjonal fase også!
Fant dettet patentet. Også her har altså selskapet lagt penger i fee og oversetting(merk- dette er selskapet selv ansvarlig for). Legg merke til at alt inkludert figurer (se drawings) er oversatt til kinesisk.
Eks:
Apropos…
Fra HO
22:33194
Dagdrømmer du fabian?
eller har du innsideinfo?
Vennligst bekreft at dette med Asian Medical Centre var noe du fant på for å virke interessant.
I dag kl 03:2794
Mine opplysninger stammet fra en kollega som arbeider med levertransplantasjon. Jeg burde ikke skrevet noe om dette på et åpent forum. Beklager.
Tilsynelatende info fra anonyme brukere på Hegnars tivoli har da vel ingenting i denne tråden å gjøre vel?
Det er jo en viss mulighet for at de åpner cites i Asia og at det kommer noe info om dette på q2. Særlig siden PW har opplyst om at de jobber med strategien for Asia.
Ja det drar seg til, alt ser ut å gå veien.
Utenom kursen… Helt utrolig.
Mente fabian2 Asan og ikke Asian så snakker vi sannsynligvis verdens beste sykehus på leversykdommer.
Insidensraten i Sør Korea på GGK er også slik at antall tilfeller i Seoul trolig overgår det i hele UK.
Kunne jeg valgt hvilket sykehus jeg ville i hele verden til å være med i RELEASE ville Asan medical center være et soleklart førstevalg.
Men dette må vel i første omgang klassifiseres som et rykte, og skulle det være sant vil det vel også ta litt tid for å få det up and running.
Ser man litt fremover vil det uansett være av fantastisk kommersiell verdi å ha et sykehus som Asan som kjører PCI, og er spesialister på prosedyren, det vil jo bli en pengemaskin.
Hva pokker
Publisert i går.
Har ikke rukket å lese alt. Men ser jævlig spennende ut. Brystkreft.
Skjer mye på bakrommet nå.
The article was received on 12 Jun 2019, accepted on 09 Aug 2019 and first published on 19 Aug 2019
https://pubs.rsc.org/en/content/articlelanding/2019/ra/c9ra04430b#!divAbstract
2k til 24,2 - kan bare si en ting
Takk !