Tror ikke vi er så avhengig av en typisk selgertype da det kreves så mye kompetanse for å presentere dette materiellet at vi må sette vår lit til forskerne. BP føler med det skal vi ikke være redd for og ser dem at dette er noe dem vil ha så tar dem hele kaka uten at pris og “selger” betyr noe spes. Husk Algeta hadde kun livsforlengende i 3 mnd om jeg har oppfatta rett og dem ble kjøpt for 17 milliarder. Tør nesten ikke tenke hva PCIB kan være verd i sammenligning???
Arve1954. Selgere innen bransjen, har den fagkompetansen som er noedvendig. Man sender ikke ut selgere som ikke vet hva de snakker om.
Så må vi ikke glemme oppfordringen fra Einarsson på slutten av siste podcast nr 89 å komme med spørsmål på PCIB til radium podcast.
Podcasten holdes sansynligvis igjen til PCIB m.fl har holdt sin kvartalsrapport.
Det kan bli riktig så interressant hva Einarsson kommer med på bakgrunn av Q2.
Der jeg tror og forventer det vil komme noe er på videre strategi på fimaVACC.
Det er uten tvil Q&A som blir mest interessant onsdag. Mange oppegående aksjonærer som kommer til å stille de riktige spørsmålene der tror jeg
Nucana har rapportert sitt Q2. Ingen detaljer om fase 3 studiet med Acelarin+cisplatin, utover denne ambisjonen:
“In 2019, NuCana expects to: Open a Phase III study of Acelarin combined with cisplatin as a first-line treatment forpatients with advanced biliary tract cancer.”
Som kjent tar det tid å komme fram til det rette studiedesignet og ikke minst åpne sites. Så spørsmålet er vel om Nucana kommer til å ligge et år bak når de rekrutter sine første pasient. Det er jo veldig gode nyheter for rekrutteringen til RELEASE for da er det færre som slåss om pasienter.
Jeg tror også de hadde en annen (mer ambisiøs) ordlyd tidligere.
Litt mer om Nucana og studien som nylig feilet, samt litt kjemidetaljer på Acelarin.
På hjemmesiden til Nucana står det fortsatt
“Based on these encouraging interim results, we plan to initiate a Phase III study of Acelarin and cisplatin as a front-line treatment of patients with locally advanced or metastatic biliary tract cancers in 2018.”
Så får man se da, klarer de å få innrullet første pasient i 2019? Det tviler jeg sterkt på.
Ser ut som de har guiding på nivå med PCIB og NANO. Da snakker vi fort godt ut i 2020 før det skjer noe
«Currently running a pivotal clinical trial across Europe and USA».
De kan jo virkelig ikke skrive dette på hjemmesiden sin, dersom det ikke stemmer. Det er jo helt uhørt, regelrett krise, å presentere løgner på hjemmesiden.
Og hvis de allerede har startet opp i USA, så er det jo helt sinnsvakt å ikke ha meldt om det.
Dette blir galt uansett.
De har vel informert om at de børsmelder FPD i USA oxo sånn som de gjorde da vi hadde FDP i Europa.
REK godkjennelse fant vi jo ut av før Q4 men den ble ikke børsmeldt
Fra Q42018:
Regulatory and ethics approvals received in Norway (Feb, 2019).
Så med andre ord, siter kan være oppe å gå i USA selv om vi ikke har fått FPD ennå.
NuCana bærer vel preg av at ledende ansatte har litt i overkant interesse av hvordan det går i aksjemarkedet. og har et noe optimistisk syn på fremdriften; dette var diskutert (heftig) sist Glein gikk all-out-NuCana på oss
Jeg synes faktisk Nucana er et prakt eksempel på hvorfor det faktisk kan være like greit at ledelsen i norske biotek/healthcares gjerne gir en lang marsj i aksjekurs og holder tørre eller halvhjertede fremtredener på kvartalspresentasjoner. Objektiviteten er i det minste i relativt god behold, NuCana minner mer og mer om snakeoil.
Ja men det registeret der er ikke et live dokument for å si det sånn, min erfaring er at oppdateringer/endringer der inne kommer gjerne en stund senere
Hvis noen skal på Q2 nå på onsdag så lurte jeg på om noen kunne spurt ett spørsmål for meg live
"Our top10BP partner in fimaNAc are they now alsow testing our fimaVACC tecnology with their mRNA Vaccines ?"
fra Roche pipline:
https://www.roche.com/research_and_development/who_we_are_how_we_work/pipeline.htm
Dette vil jo oxo mest sannsynlig si at tyske BioNTech vil være svært interessert i vår fimaVACC teknologi, vil jeg tro.
https://seekingalpha.com/article/4155501-hunt-cancer-vaccines-roche-may-win-big-part-1-2
Ja dette forundrer meg ikke,håper noen tar opp dette på møte at de må bli mer offensive.Kursmessig kan vi jo tape mye på slik sidrompa oppførsel i fra ledelsen.
Mener slik at de var i gang i USA var formiddlet. 1. patient enrolled var det bare vi ventet på. Det er mye jobb i at flere ti-tall sites skal starte. Glemmer gang på gang clinical trial partner navn. Men det er interessant at vi får mer høre om den samarbeid.
Nå som det er et døgn til Q2-presentasjonen tror jeg at jeg ville ha ventet med å konkludere om hvor sid rompa er. Som Einarsson sier så hender det ofte at PCIB kommer med nyheter i forbindelse med kvartalspresentasjonene.
Levering av mRNA er nettopp en applikasjon i programmet FimaNAc, og ikke FimaVACC. Og kan jo meget vel være det de holder på med, uten at jeg har tro på at PW kan snakke noe mer om dette.