Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Han refererte da til World Vaccine Congress i Barcelona.

3 Likes

klart er man rockestjerne så er man rockestjerne :star: da trenger man en STOR scene

per har du bytta bort kua og fått fela igjen… sa brura :sweat_smile:

1 Like

Det lukter FimaVACC presentasjon i ESMO Barcelona 27th September - 01st October 2019 :star_struck:
https://2019-meeting.com/esmo/index.php#about

About ESMO 2019

We are happy to acknowledge that we are organizing ESMO annual congress 2019 in a partnership alliance with the European Association for cancer research from 27th September 2019 to 1st October 2019. The venue for this event will be Fira in Barcelona, Spain. This congress will be mainly focused on researchers, clinicians, patient advocates, Journalists, and the pharmaceutical industry worldwide; where you can learn about advanced technologies and rapid growth in oncology. It is going to be a global platform to excel in translational research and presentation of practice-changing data along with multidisciplinary discussions.

The event will be covered by international media and the participants whose abstracts will be selected may get proper exposure for their research papers. The authenticity of this congress is very highly significant as the European Society for Medical Oncology (ESMO) is a major leading professional organization that deals with medical oncology.

ESMO has aimed to enhance the quality of treatments, diagnoses, and prevention along with the follow-up of patients with spiteful diseases. It also focuses on the advancement of the art, science, recognition, and practice of oncology.

11 Likes

Samarbeidspartnerne til Pcib har funnet ut den absolutte optimale måten å levere mRNA på med PCI teknologien og at det viktigste samarbeidet var med topp 10 BP. Det var “exiting results” fra det samarbeidet fikk vi opplyst.
Hva vil topp 10 BP gjøre nå hvis de mener at problemet med levering av mRNA er løst? Om det er løst vet vi ikke, men tilbakemeldingene er gode. Tar de sjansen på at ingen vil prøve å kjøpe opp teknologien eller vil de selv komme med et tilbud til Pcib? På hele selskapet eller deler av selskapet?

10 Likes

Kostnader med å på egenhånd å føre fimaVACC i klinisk.

Forstod det vel slik fra Q22019 at strategien videre for fimaVACC ikke var helt klar enda men at det tydelig ble uttrykket at fimaVACC i klinisk var et høyt verdsatt mål , med eller/og partner.
Skulle PCIB gå vegen alene for å vise “proof off consept” så ville kostnadene ligge på ca 60 MNOK.
Sammenligner en denne tallstørrelsen med NANO som brenner ca 80MNOK i kvartalet (tror jeg det var) så må en spørre seg selv hvorledes PCIB klarer å få så bortihampen mye for pengene.
Tror selskapet ikke har problemer med å hente inn slike små beløp når en ser på hvilken vei dette går.

Targovax synes jeg har vært veldig dyktig i å få selskaper og institusjoner til å få sine produkter til studier bekostet av andre og håper PCIB følger den samme vegen.

Mange indikasjoner og varianter slik som CPI , virus mm som PCIB kunne deltatt i og hvor annen part betaler det meste.
Ser ikke bort fra at der kan bli en økning i dette området fremover nå.

Noe helt annet:
Skulle noe bekymre meg for GGK studien så må det være følgende:

Hvor enkel er prosedyren for gjennomføringen av fimaVACC?
(RETTING ; skal være fimaCHEM selvsagt.)
Hvor mange variabler er der som kan gå galt på denne ?

Anskaffet nye Lasere , er de kontrollerte at de gir rette effekt.
PCIB vil jo være helt issolert når denne studien gjennomføres og den uavhengige kontrollgruppen er de eneste som har full oversikt og jeg håper at de har mandat til å anbefale full stopp av release studien dersom forventet effekt uteblir og at dette gjennomføres tidelig slik at en kan detektere feil og mangler som måtte oppstå og utbedre.

Ta feks innkjøp av ny laser.
Er dette samme type som brukt tidligere?
Er de prøvd på mennesker
OSV.

Vil ikke ha slike idiotfeil som de som oppstod med Woulgan hvor salven reagerte med oppbevarings-skålen.

Det får være mitt bidrag til gruppen “de bekymrede”

:scream:

lykke til

1 Like

Uten forsøk på å skjule sin stolthet og begeistring, kunne Walday igår bekrefte at resultatene fra fase 1 i vaksinestudien er så gode at selskapet langt på veg kan velge og vrake mellom aktuelle konferanser. Da er det ingen grunn til ikke å være kresen.

Hvilken konferanse de da går for, tror jeg imidlertid spiller liten rolle for muligheten for partneravtaler på kort sikt. På lengre sikt er det sjølsagt viktig å nå enda breiere ut. En top notch vitenskapelig konferanse, vil dokumentere for all verden hva fimaVACC kan utrette.

Walday har igjen bekrefta at man har mange liebhabere, og vi vet fra før at disse har full tilgang til hele datasettet (ved å signere en erklæring om konfidensialitet).

Å velge riktig(-e) partner(-e) er likevel ikke noen enkel jobb. Det handler uten tvil både om partnerens dedikasjon og betalingsvilje, men også vesentlige spørsmål som kreftindikasjon og grad av eksklusivitet pluss sikkert en lang rekke andre hensyn.

Men nå er det gått fire måneder siden PCIB fikk de komplette resultatene på bordet. Jeg har derfor en sterk magefølelse for at man nå er kommet langt i vurderingene og sonderingene.

Med andre ord tror jeg vi kan få melding om første fimaVACC-avtale i løpet av en måned eller to. I så fall vil det representere selskapets kommersielle debut. Det igjen vil demonstrere selskapets evne til å inngå partneravtaler; slett ikke uviktig når ledelsen stadig sterkere vektlegger hva det gjennomgående problemet består i.

Ja, nettopp (som @solo aldri lar oss glømme): Levering inn i cellene.

22 Likes

Kan bare legge til at jeg aldri har sett en saa solid grunnmur i et biotek selskap tidligere, like foer take off. Vaar teknologi vil snart bli annerkjent av flere BP selskaper. Naar den tid kommer, vil kursen stort sett peke opp. Er enig med Abacus. Det vil skje allerede i hoest.

Vi vil tegne flere fimaNac avtaler, selv om den foerste det foelger penger med, ikke kommer foer neste aar, og vil vil som abacus skriver, inngaa lisensavtaler hvor det foelger penger med for fimaVacc i aar. Gleder meg til og se kursreaksjonen naar disse kommer. Og spesiellt hvis vi inngar mer enn en BP avtale. Etter 4-5 av disse, pluss en fimaNac avtale det foelger penger med, kan det komme bud paa ett av forretningsomraadene, eller paa hele selskapet. Det har aldri vaert morsommer og vaere PCIB aksjonaer.

7 Likes

@ufo

Mener du her fimaCHEM?

1 Like

Ref nytt styremedlem. Kan de tenkes at de aktivt søker partnere for andre indikasjoner innen CHEM også?

1 Like

PCI Biotech: Mandatory notification regarding trade of shares

19 Likes

Se der ja. Furberg kjøper da litt :slight_smile:

6 Likes

Thank you Hilde … A journey of a thousand miles begins with a single step :blush:

12 Likes

Tja, vi kan da heller ikke forvente snarlige nyheter når en insider kjøper. Uansett, flott at hun kjøper :grin:

Hilde er styremedlem i Borkenholm AS.

2 Likes

Hadde ikke dette falt under innsidehandelsreglene hadde man ikke trengt å melde…

6 Likes

Bra du er på ballen Geiran :relaxed:

2 Likes
5 Likes

4K aksjer? Fjollete

Kan fort bli til 1mill kr !!!
Jeg kan ikke skjønne hvorfor kursen fremdeles er på 20 tallet,etter gårsdagens presentasjon…
Totalt ubegripelig.

5 Likes

Hvorfor mener du dette er fjollete?

1 Like