Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

80K er meg :slight_smile:

12 Likes

Noen som vet når Artic kommer med ny anbefaling etter Q3, dersom det kommer informasjon angående hvilke land som er valgt i Asia?

1 Like

Dagen etter, DVS torsdag 28.nov

1 Like

Mcap for NANO nå bare ca 10% over PCIB, for Photocure og PCIB den samme.

2 Likes

PCI Biotech to present at Jefferies 2019 London Healthcare Conference

11 Likes

Er det vanlig med så kort varsel??? Tolker ikke dette som negativt ivertfall

1 Like

Har nesten tissa på meg 2 ganger i dag grunnet melding…:laughing:

9 Likes

PCIB begynner og bli hot. Mye morsommere og vaere PCIB aksjonaer naa om dagen, i forhold til tidligere. Noe og glede seg over. For snart blir det action baade her og der.

4 Likes

Du har for mange aksjer :smiley:

4 Likes

Markedet reagerer ikke på meldingen så liten hensikt å bruke for mange “bleier” i dag. Vi får/kan håpe på pos respons etter at Per har fortalt litt mer til markedet i London.

1 Like

Er PW bare i nærheten av oppvisningen i Q2 på Q3 presantasjonen i morgen tidlig så blir det hele en salig fest.

Kursen lever sitt eget liv uansett så å sitte hele dagen å følge med på rådataene for kursbildet og banne og steike ved 50 øre dropp er kanskje ikke den mest spektakulære måten å bruke sin tilmålte tid på :slight_smile:

Har gått fra 400 000 NOK til 2 500 000 NOK de siste årene så å sitte og bli krut forbanna hver gang kursen dupper er faktisk steikje dumt.

OB er biotek-fientlig sies det.
Altså , en skjelden anledning å plukke penger på gata for optimismen vil komme tilbake banna beint.

Lykke til

*risikokapital til å redde medmennesker ved å utvikle ny medisin , …stolt jeg :slight_smile:

Bomma bare med ca 1 uke , ikke så galt det til å være meg , hehe

7 Likes

Det er veldig tydelig at «treskokameratene» er ute. Vanskelig å trykke ned igjen nå.
Konklusjon:
Vi er snart klar for et nytt byks nordover

10 Likes

Ja, dette er superbra. Hver eneste dag vi closer over 30 gir mer substans til bevegelsen vi ser i aksjen, og over 31,5 er nydelig.

14 Likes

Nedtelling…35 min igjen :grimacing:

4 Likes

Er det kun publikumstemmer som teller? Da har vi ikke nubbesjans mot tibber. Holder vel også Vaccibody som favoritt mot pcib, er mer Science Fiction de driver med.

Men fingers crossed!

4 Likes

Blandt topp 3 hadde vært :+1: :grinning:

2 Likes

Er en jury som avgjør mener jeg, men de ser vel på stemmene som kommer inn.

2 Likes

Flott oppmerksomhet er det uansett

3 Likes

Blir vel spam F5 på forsiden dems? Fra det jeg kan se så er det ingen plass de viser selve utdelingen…

2 Likes

Enig tror ikke pcib vinner, men man håper jo alikevel. Det er en fagjury som avgjør hovedprisen

2 Likes