Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Burde det? Er vel guidet 2H19?

6 Likes

Ja, på høy tid da når snart 5/6 av H2 er over. Trenger vel ikke “presse” ut alt 2 minutt før midnatt, vel?

2 Likes

Om 2 dager er det 4 måneder siden vi fikk forrige melding fra pcib…

Tikk-takk, tikk-takk…

3 Likes

7 Likes

Tror det er på tide at du reduserer antall aksjer eller noe… oppdatering fra USA får du nok på Q3. Og om jeg ikke husker helt feil hadde vi melding fra selskapet i går?

Som vi alle vet så er det 12/12 som er datoen for mer “juicy” news.

Så jeg foreslår at vi alle puster med magen og lar PW & Co vertfall få ut H2/2019 til å vise veien videre både for Vacc og Chem i Asia/USA :ok_hand:

Så kan jo aktuelle spørsmål stilles til ledelsen på Q3.

10 Likes

Nå er det vel ikke stort mer enn fem minutter siden du kjøpte deg inn igjen i PCIB Don S så du får nå forsøke å ha litt mer tålmodighet enn et barn i en lekebutikk. :wink:

Vi har plenty å se frem til de neste månedene. FPD i USA og melding vedr Asia kan komme når som helst (eller litt senere). Den 12. desember blir VACC presentert for alt som kan krype og gå av mulige kunder. En avtale for VACC kan gi de som sitter utenfor en real karamell når som helst. Når det gjelder NAC forventer de aller fleste at det ikke skjer noe før til våren men det kan hende de har laget et mer romslig tidsskjema enn de trenger.

Om bare en uke skal Per & Co igjen i ilden med Q3, så det er nok å se frem til før jul.

14 Likes

@Biotec, vi teller da ikke meldinger om presentasjoner og slikt dill dall, gjør vi? Her er det meldinger med substans som gjelder og den siste kom 22-07-2019.

Jeg har vært i selskapet i flere år, selv om jeg var ute i ca 1-2 uker så vet akkurat hvordan det er å sitte å vente…

Vi sitter å venter på VACC men vi burde allerede kunne forvente sites i USA og VACC avtale nå.

3 Likes

Noen burde kanskje hviske i øret på Walday under Q3-presentasjonen neste uke og fortelle ham at Q419-presentasjonen (i februar 2020?) faktisk IKKE er en del av 2H19. :sweat_smile:

Han ser nemlig ut til å leve i den villfarelsen. (ref. «I will come back to you by end of 1H19», som altså IKKE er i august/sept. 19!) :joy:

11 Likes

Hvem vet har PW godt på kurs, men du har det godt poeng intil motsatt er vist.

Bare å holde hardt nå…vi blir nok belønnet for vår tålmodighet om ikkje lenge.

Satser på et godt Q3 med mye info, bra spørsmålsrunde og helst et par meldinger før nyttår :slight_smile:

5 Likes

Jeg har gitt opp eksentrisk tidsguiding fra PCIB og bare lever med det.

6 Likes

Samme her.
Noen måneder/halvår fra eller til er egentlig ikke så viktig. Det er ikke det som betyr noe i den store sammenhengen. :blush:
Men synes det er litt gøy å spøke om Walday. :joy:

Har du stått her med nesa i stubben i hundre år, så kan du saktens stå her i hundre år til. :nerd_face:

13 Likes

Det som trumfer alt er gode resultater og fundamentals. Per nu har PCI BIOTECH overgått mine forventninger enn høy gang.

Dersom en ikke har tiltro til ledelse og/eller selskap man er eier i bør man selge sin post.

På Q3 vil det komme informasjon om rikets tilstand.

9 Likes

Kjøperne benytter alle triks i boka for å komme billig inn, herunder å kjøpe via dark-pools. Ordren på
16k på 33,50 er ikke synlig
hos Nordnet, men hos Pareto som har med alle markedsplasser også dark-pool.

Så har bare en oppfordring, ikke selg billig til proffene som nå skal inn før Q3. Det er nå tålmodigheten vår skal belønnes, så det er dumt da å snuble på målstreken.

2019-11-20_10-20-29

20 Likes

Ikke det store volumet men kursen holder greit. Tror mange føler at vi kan få gode nyheter i fra flere kanter. Hva som kommer først Asia - USA eller div avtaler med kr ? Ja hvem vet og hva vil slå mest ut på kursen?
Mulig vi kan øke gavebudsjettet betydelig denne julen?

8 Likes

Ja for de av dere som selger på en eventuell oppgang kan gavebudsjettet økes betraktelig. Riktig nok for dem som liker å strø rundt seg med materielle gjenstander o.l

2 Likes

Gikk akurat 7k på 34 i dark-pool.

9 Likes

@Investor Hva er darkpool… har du en link som forklare slikt?

5 Likes
1 Like