Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Som nå feks :wink:

3 Likes

pent med litt forventning rally, så kan vi får bekreftelse rally i morgen :wink:

2 Likes

Blir Asia sites bekreftet med doblet pasientgrunnlag skal vel kursen i prinsippet også ca dobles

2 Likes

Ingenting hadde vært bedre enn det.

Kanskje med unntak av FPD i USA OG en fimaVACC-avtale i to børsmeldinger i dag :slight_smile:

4 Likes

Hadde alt det kommet samme dag er jeg redd jeg måtte fått noe beroligende midler.

5 Likes

Dette er det morsomme med aksjer, når man gjeter positive triggere. Forløsning. Venter økning. Den kommer. Linken til forrige erfaring i dagens prisleie forsterker følelsen. Da steg PCI fort forbi 40 -45 -50 til 60. Uten sammenligning forøvrig, eneste nye moment idag er en mye større latent kraft til å løfte PCI nå, når vi er mye nærmere faktiske resultater. Hva det vil medføre kan vi alle fremdeles drømme om. Det er nå at aksjen er på sitt “beste”, ikke i kroner, men i emosjonell verdi. Nyt tiden framover. Når kursen er vesentlig over dagens, x2x3x4 så er vi plutselig ikke like sikre på momentet videre oppover.

8 Likes

Bra trøkk på mor og datter i dag :slight_smile:

10 Likes

4fc9d8f9e7181da3820a8afd026e4a7d

6 Likes

Først dattra, mora kan vi ta senere :wink:

10 Likes

God stemning i dag
image

9 Likes

Artig med oppgang :sunny: Håper de har noe håndfast å melde imorgen, hvis ikke er jeg redd det siver ut litt luft av ballongen igjen.

3 Likes

Det er kommunisert at dersom det ikke meldes mellom kvartalspresentasjoner vil PCI BIOTECH være on track ved sitt RELEASE studiet. Det er i så fall håndfast i seg selv og godt nytt.

Arctic Securities har kursmål 60kr. Altså de mener aksjen i dag skulle stått i 60kr.

Om det kommer doblet pasientgrunnlag ved Asia site i Sør Korea må kanskje kursmål økes til 120kr alt annet likt. Pål F i Arctic Sec har uttalt at kursmål 60kr er konservativt (ikke økt pasientgrunnlag og ikke vacc og Nac verdier). Med andre ord lite forventninger til i morgen i og med kurs under 60kr😜?

8 Likes

On track burde i seg selv gi kurser langt over der vi er nå

5 Likes

Litt på siden. Det løsner for markedstilgang i Kina generelt kan det argumenteres med denne nyheten:

MinE24

Facebook Twitter Email

Merck får godkjent Keytruda til førstelinjebehandling i Kina

Sammendrag laget av Mail redaktion Hanna Ghaderi, minE24

Publisert: Idag 12:56

LEGEMIDDELSELSKAPENE

Mercks kreftmedisin Keytruda ble tirsdag godkjent av kinesiske helsemyndigheter for førstelinjebehandling av pasienter med metastatisk lungekreft.

Det fremkommer i en melding tirsdag.

Det er den tredje førstelinjegodkjenningen for Merck på mindre enn ett år, og Keytruda vil i kombinasjon med cellegift bli tilbudt pasienter.

– Lungekreft er den ledende årsaken til dødsfall forårsaket av kreft i Kina, så denne godkjenningen representerer en viktig milepæl for pasienter og familier som står overfor denne sykdommen som er vanskelig å behandle, sa professor Ying Cheng, direktør ved Jilin Cancer Hospital i Kina.

5 Likes

Ja, men den visa har blitt sunget på her inne i et år nå @Longtrader.
10% opp dagen før rapport indikerer litt forventninger i min bok @Jubel. Tror forventningene er knyttet til info om sites i asia, så om vi ikke får det, frykter jeg tilsvarende nedgang (evt. ned å teste støttene @Savepig har vist til) de neste dagene.

Blir siter i Asia bekreftet derimot… :smiling_face_with_three_hearts:

Det blir spennende å se :upside_down_face:

1 Like

ja, men har kjøpt jevnt på 25-28 hele året eg, og klarer fint og fortsette å kjøpe om den detter ned igjen, for den skal opp på sikt.

4 Likes

Hvis den closer over emisjonskurs på fredag så skal jeg knekke en farris og ta en håndfull valnøtter for å feire. (Ingen uttak fra IPA-konto under førjulslanking. :frowning: )

Foreløpig har aksjen gått alt for høyt på alt for lavt volum til at folk bør slippe løs euforien.

3 Likes

PCI BIOTECH er i fase tre toget. Frykter intet. Lenge siden norsk biotek har vært på dette toget. Hvor lenge tillater Big Pharma at en biotekmygg sitter på toget med førstelinjebehandling før de inngår avtaler? Dette KAN ligne på Xofigo Algeta?

Klart det er risiko i biotek, UTEN TVIL. Men nå er risikoen redusert etter flere gode år med resultater og FDA og EMA dialog og bekreftelser. Håper PCI BIOTECH står løpet hele veien over målstreken med sitt RELEASE studie. Og så har PCI BIOTECH i tillegg fimavacc og fimanac.

Og noen har pratet om fimabac?? PW ville ikke bruke ressurser på dette nå. Teknologien er potent om ikke annet. Prislappen er i dag noe over en milliard kroner.

4 Likes

Liten salgsvilje og lite nervøsitet blandt majoriteten👍
Det KAN bety at vi kan fly jævlig høyt i morgen med good news. :chart_with_upwards_trend:

Dessuten er det veldig kort tid tid dybdeanalysen av Vacc foreligger.

7 Likes

Viktigste for min del nå er at flere sites er på vei og at rekrutteringeringen går som planlagt. Asia sites kommer, men forventer ikke noe særlig info om dette på denne presentasjonen.

Likevel, tiden går fort. Vi er i slutten av November. Snart er det esmo, og i det vi bikker 2020 så kan vi begynne å glede oss til topp 10 big pharma oppdatering. Det er ikke noe mangel på spennende ting i vente :blush:

11 Likes