Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

bra med lave forventninger, men vi får vel:

  1. REALEASE update - land & siter (antall US siter åpne) - On Track
  2. Asia bekreftelse med hvilke land & ca antall siter man går for
  3. Nye ansettelser update
  4. VACC - HIGH Level/Impact presentation ESMO Immuno-Oncology Congress
    Sveits,Geneva 12.desember.
  5. NAc - Samarbeids - Update

Så kommer Arctic Securities, Pål Falck med en nytt kursmål (onsdag/torsdag)
siste kursmål var 60kr uten ASIA eller NAc tatt inn i vurderingen.
En evnt. NAc avtale med vår TOP10BP partner er nok veldig vanskelig å sette en verdi på, men at verdien hær kan være meget høy er det liten tvil om.
VACC utgjør jo oxo en meget lav verdi pdd. - nå som vi vet hvor gode resultater denne har levert bør vel verdien av denne teknologien oxo snart begynne å prises mer inn, selv om partneravtale® hær naturligvis vil trigge en større økning.

19 Likes

Litt større kjøperside i dag og det vil nok gi bra sluttkurs. Ingen sure miner av den grunn.

1 Like

Kan bli spennende om/når 35.30 ryker!

2 Likes

Som nå feks :wink:

3 Likes

pent med litt forventning rally, så kan vi får bekreftelse rally i morgen :wink:

2 Likes

Blir Asia sites bekreftet med doblet pasientgrunnlag skal vel kursen i prinsippet også ca dobles

2 Likes

Ingenting hadde vært bedre enn det.

Kanskje med unntak av FPD i USA OG en fimaVACC-avtale i to børsmeldinger i dag :slight_smile:

4 Likes

Hadde alt det kommet samme dag er jeg redd jeg måtte fått noe beroligende midler.

5 Likes

Dette er det morsomme med aksjer, når man gjeter positive triggere. Forløsning. Venter økning. Den kommer. Linken til forrige erfaring i dagens prisleie forsterker følelsen. Da steg PCI fort forbi 40 -45 -50 til 60. Uten sammenligning forøvrig, eneste nye moment idag er en mye større latent kraft til å løfte PCI nå, når vi er mye nærmere faktiske resultater. Hva det vil medføre kan vi alle fremdeles drømme om. Det er nå at aksjen er på sitt “beste”, ikke i kroner, men i emosjonell verdi. Nyt tiden framover. Når kursen er vesentlig over dagens, x2x3x4 så er vi plutselig ikke like sikre på momentet videre oppover.

8 Likes

Bra trøkk på mor og datter i dag :slight_smile:

10 Likes

4fc9d8f9e7181da3820a8afd026e4a7d

6 Likes

Først dattra, mora kan vi ta senere :wink:

10 Likes

God stemning i dag
image

9 Likes

Artig med oppgang :sunny: Håper de har noe håndfast å melde imorgen, hvis ikke er jeg redd det siver ut litt luft av ballongen igjen.

3 Likes

Det er kommunisert at dersom det ikke meldes mellom kvartalspresentasjoner vil PCI BIOTECH være on track ved sitt RELEASE studiet. Det er i så fall håndfast i seg selv og godt nytt.

Arctic Securities har kursmål 60kr. Altså de mener aksjen i dag skulle stått i 60kr.

Om det kommer doblet pasientgrunnlag ved Asia site i Sør Korea må kanskje kursmål økes til 120kr alt annet likt. Pål F i Arctic Sec har uttalt at kursmål 60kr er konservativt (ikke økt pasientgrunnlag og ikke vacc og Nac verdier). Med andre ord lite forventninger til i morgen i og med kurs under 60kr😜?

8 Likes

On track burde i seg selv gi kurser langt over der vi er nå

5 Likes

Litt på siden. Det løsner for markedstilgang i Kina generelt kan det argumenteres med denne nyheten:

MinE24

Facebook Twitter Email

Merck får godkjent Keytruda til førstelinjebehandling i Kina

Sammendrag laget av Mail redaktion Hanna Ghaderi, minE24

Publisert: Idag 12:56

LEGEMIDDELSELSKAPENE

Mercks kreftmedisin Keytruda ble tirsdag godkjent av kinesiske helsemyndigheter for førstelinjebehandling av pasienter med metastatisk lungekreft.

Det fremkommer i en melding tirsdag.

Det er den tredje førstelinjegodkjenningen for Merck på mindre enn ett år, og Keytruda vil i kombinasjon med cellegift bli tilbudt pasienter.

– Lungekreft er den ledende årsaken til dødsfall forårsaket av kreft i Kina, så denne godkjenningen representerer en viktig milepæl for pasienter og familier som står overfor denne sykdommen som er vanskelig å behandle, sa professor Ying Cheng, direktør ved Jilin Cancer Hospital i Kina.

5 Likes

Ja, men den visa har blitt sunget på her inne i et år nå @Longtrader.
10% opp dagen før rapport indikerer litt forventninger i min bok @Jubel. Tror forventningene er knyttet til info om sites i asia, så om vi ikke får det, frykter jeg tilsvarende nedgang (evt. ned å teste støttene @Savepig har vist til) de neste dagene.

Blir siter i Asia bekreftet derimot… :smiling_face_with_three_hearts:

Det blir spennende å se :upside_down_face:

1 Like

ja, men har kjøpt jevnt på 25-28 hele året eg, og klarer fint og fortsette å kjøpe om den detter ned igjen, for den skal opp på sikt.

4 Likes

Hvis den closer over emisjonskurs på fredag så skal jeg knekke en farris og ta en håndfull valnøtter for å feire. (Ingen uttak fra IPA-konto under førjulslanking. :frowning: )

Foreløpig har aksjen gått alt for høyt på alt for lavt volum til at folk bør slippe løs euforien.

3 Likes