Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Jeg tolket det som at det ikke var vill spekulasjon. Spekulasjonen var på hvilke områder avtalen evnt vil omfatte. Jonas mente at det var over 50% sannsynlig for en kommersiell avtale. Veldig betryggende utsagn, og må si jeg er veldig overrasket over at han sa dette og var så sikker. Helt utenkelig å stå utenfor denne aksjen fremover. Det kan virkelig ta av om kort kort tid!

12 Likes

Anbefaler ALLE til å høre fra 49:45 til 58:45.

6 Likes

Jeg har bare hørt de siste 9 min. Men med Kristian Berg i studio blir det vel en del om PCI teknologien.

3 Likes

Tok litt til på 58,4 på tampen i dag, føler meg ikke helt idiot…

4 Likes

Alle som er interessert eller investert i pcib bør høre nøye på hele.

6 Likes

Fine spekulasjoner ja. Men er også enig om at kursmål de leveres ikke av Jonas :blush:

1 Like

Tidenes beste podcast , ever

Handler om PCIB og PHO , naturligvis.

Utrolig artig og spennende og ikke minst , lærerik.

10 Likes

HØR HELE det var orgasmisk. 80-100 i morgen og jeg må ha rødvin til frokost for å roe nervene. Kommer til å bli budkrig på dele selskapet.

22 Likes

Utrolig spennende det Jonas sier om at AZ nå har gått med på PCIB sitt krav om å frigi navnet. Han sier at det gjør de fordi det er viktig for AZ. Tenkt det. AZ lar PCIB bestemme at navnet blir frigitt fordi det er viktig for AZ. Minner om at mcap til AZ er 1000 milliarder NOK…

15 Likes

Må bare stemme i, dette var fabelaktig lytting. Med forbehold om at jeg ikke er kjemiker eller har en dyp forståelse for legemidler for øvrig: Kristian Berg nevnte noe om en del svært lovende forskningsprosjekter som han har gående, og at de på sikt måtte vurdere å danne et eget selskap for å ta dette videre, alternativt samarbeide med noen eksisterende selskaper. Han nevnte da at han “nok hadde ett eller to [selskaper] i tankene”. Er vel ganske lave odds for at det er PCIB han da sikter til. Kan med andre ord kanskje komme enda mer moro inn i PCIB etter hvert…

2 Likes

Jeg har foreløpig bare hørt de første 20 minuttene, og man bestemmer seg jo fort for aldri å selge en aksje før man blir tvangsinnløst, men heller å fundere på om man ikke var ferdigkjøpt likevel. Vi er heldige som har Kristian Berg jobbende for oss! Gleder meg til å høre ferdig under løpeturen etterpå. Tror ikke jeg kommer til å merke at jeg blir sliten!

6 Likes

Enig i det. og derfor ser jeg ikke oppkjøp av hele selskapet som naturlig nå. Jeg tror på komersiell avtale basert på funn i samarbeidet og at Pcib med årene blir norsk BP

3 Likes

Hahaha - tidenes beskrivelse av en podcast-episode :joy:

1 Like

Venter med aa höre Radium til i morgen tidlig mens huset sover. Bruker aa kombinere det med kulepenn og papir.

4 Likes

Tar meg selv i å føle jeg virkelig lærer mye av podcastene også.

3 Likes

Hør på Berg og ta notater. Det er nesten utrolig, men man må tørre å tenke 10-20 år her.

1 Like

ALDRI hørt Einarson så sikker og så ivrig. Han innrømmer at han “muligens” prata over seg. Han kunne ikke si det rett ut men antyda OVER 50% sjanse for avtale men det beste av alt han også mer eller mindre trodde på BUDKRIG.
Blir det ikke rett opp i morgen så skjønner jeg ikke en døyt.
Skal på hummer-aften ( med rødvin i klubben i kveld). Kunne ikke passa bedre.

8 Likes

Ref, dagens podcast 104. Noen som kan si litt om Kristian? Hvem/Hva/Hvor?
(Rimelig fersk her)

Forøvrig en utrolig spennende podcast. Den skal jeg høre gjennom på nytt.
Bryr meg ikke om hva andre skal, men jeg vet hva jeg skal bruke mine investerings midler på fremover…

1 Like

Ja morsomt å høre på men også unødvendig spekulativt

Likte svaret på mitt spørsmål😀

12 Likes