Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

https://soundcloud.com/user-972208711

4 Likes

Går gjennom forskjellige typer GGK i forskjellige land - og har funnet at det i Sør-Korea alene diagnostiseres mellom 3.300 og 3.400 nye tilfelle hvert år …siste 5 år…( men antallet er litt synkende )… Noen som vet bedre ( hvis jeg tar feil )

5 Likes

Siden PCIB bruker saa mange aar paa og komme i maal, legger de ogsaa veien aapen for at andre teknologier kan utkonkurere oss. Dette er foerste gangen jeg stiller meg selv spoersmaalet, og begynner og bli nervoes for at jeg faktisk kan tape alt jeg har investert. For kommer mRNA for fullt, med stor nok suksess sammen med andre leveringsteknologier enn vaar egen, kan til og med fimaChem plutselig bli satt paa sidelinjen;-((

Har vi satset feil naar vi satset paa lys og lykt aksjen?

1 Like

Det trenger vel ikke være leveringsteknologi? Kan jo komme medisin / vaksine som også tar denne type kreft?

1 Like

Jeg skrev til dem i dag, og Skuggedal svarede hurtigt. Så de er på arbejde :stuck_out_tongue_winking_eye:

Norsk translate: Jeg skrev til dem i dag, og Skuggedal svarte raskt. Så de er på jobb :stuck_out_tongue_winking_eye:

“We would like to emphasize that being a pre-commercial R&D staged biotech company inherently means long timelines and periods with limited expected news-flow. I can assure you that the whole PCI Biotech organisation works hard for further progress towards future value generating inflection points.”

31 Likes

Dvaletilstanden til PCIB gir liten mening sett i forhold til den rådende optimismen på tråden.
At Skuggedal og PW forsøker å oppmuntre heiagjengen, er et godt bidrag, nå som utetemperaturen er hustrig.

Litt galgenhumorstøtte til PCIB her.
Senator Ted Cruz godtar ikke hvordan AstraZeneca internt stemte nei til å inngå partnerskap :joy:

5 Likes

Tipper det ikke kommer noen emisjon foer PCIB har presentert en nyhet som vil loefte kursen betydelig. Problemet, er bare at vi har hoert den samme visa i alt for mange aar. Men tror fortsatt paa at PCIB aksjen en dag vil kunne selges for pluss kr. 1000. Foer eller siden kommer vi til ett punkt hvor det presenteres data som kan overfoeres paa samme maate til mange andre sykdommer. Og da vil kursen gaa til firesiffret. Haaper vi er der innen utgangen av 2024.

Men skulle noen finne opp noe bedre foer vi kommer i maal, vel da er jeg forbredt paa og tape pengene jeg har innvestert. For jeg selger ikke naa. Gevinsten er foreloepig alt for liten.

2 Likes

Er det noen som vet hvorfor er PCIB listet mht P53? Publisering nå i år.

Er dette Chem, Nac eller Vacc? Noen her som forstår analysen?

The Key manufacturers that are operating in the global Cellular Tumor Antigen p53 market are:

Blant andre: PCIB

3 Likes

Hvordan fant du dette?

Det er scam.

Fant det her https://neighborwebsj.com/uncategorized/963980/cellular-tumor-antigen-p53-market-emerging-trends-industry-demand-covid-19-pandemic-impact-and-growth-2021-to-2027/

1 Like

Det skjønte jeg da :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Men jeg tenkte heller på hvordan du endte opp med å finne den siden. Hva søkte du etter/hvordan fant du siden, lurer bare av ren nysgjerrighet :slight_smile:

Googlet Pci Biotech med innstillingen nytt siste timen

3 Likes

Fra FA i dag:

PCI Biotech opplevde et markant fall tilbake i oktober da det ble kjent at legemiddelkjempen AstraZeneca, som nå står for én av coronavaksinene som i disse dager rulles ut, ikke ville gå videre med PCI Biotechs teknologi.

Adam Karlsson, biotek og pharma-analytiker i ABG Sundal Collier

Det resulterte i kursmassakre og biotek-aksjen falt hele 51,5 prosent på én dag.

Adam Karlsson, analytiker i ABG Sundal Collier, har imidlertid ståltro på aksjen og ser hele 30 prosents oppside.

«Aksjen falt tungt da den forventede avtalen med AstraZeneca uteble. Det var naturligvis negativt, men nedgangen var en overreaksjon etter vår mening», skriver Karlsson i en e-post til Finansavisen.

ABG-analytikeren mener at når man vurderer fimaChem-delen av PCI Biotechs drift – selskapets lengst fremskredne medisin mot kreft i gallegangen – «får vi en verdi som motiverer en aksjekurs på 37 kroner».

36 Likes

Det hjalp på stemninga :slight_smile: plutselig stoppet folk å selge

8 Likes

Ja, selv 37 er nå bedre enn å ligge her på 26-27.

4 Likes

Og de 37 er kun på det ene ben så der kan godt ligges noget til.

4 Likes

Blir gallegang godkjent .kan du gange 37 med 10…
Og det er på 1 !!! indikasjon i det ene benet💥

13 Likes

Noen anbefalinger på en god venteaksje? Er det noen andre biotekaksjer som har noe spennende rett rundt hjørnet?

1 Like

Samarbeidet te Ultimovacs er enda ikke børsmeldt, men om denne er veldig PANG har ikkje eg peiling på :blush: kan ikkje Ulti